Показано с 1 по 10 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

Комбинированный просмотр

  1. #1
    Бывалый
    Регистрация
    21.04.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,405
    Сказал(а) спасибо
    85
    Благодарили 378 раз в 243
    Вес репутации
    38

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от vik Посмотреть сообщение
    на рахунок порушення прав споживачів, можливо комусь буде потрібно (згідно законодавства про гарантійний ремонт):

    1) на протязі 14 днів покупець має право обміняти або здати товар, якщо не пошкоджено його товарного вигляду, навіть не наводячи аргументів магазину
    Не зовсім так. Повернути продавцю можна товар належної якості протягом 14 днів, якщо якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. (ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів)

    Цитата Сообщение от vik Посмотреть сообщение
    2) по поломці товар потрібно заносити в магазин де купували, а не в сервіс-центр як більшість просять, сервіс-центр не має до вас ніякого відношення, брали в магазині і вимагайте від нього ремонту.
    І знову поправочка. Свої вимоги ви можете пред"являти на вибір: продавцю, виробнику, або сервісному центру (п.3 ст.8. ЗУ "Про захист прав споживачів).
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

    Особисто я, коли йдеться про ремонт, а не про повернення товару, віддаю перевагу сервісному центру.

  2. #2
    vik
    vik вне форума
    Пользователь
    Регистрация
    07.04.2011
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    44
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз в 2
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Якщо вже цитуєте закон то де дописуйте свого, там нема "...або сервісному центру ..."

    Цитата Сообщение от Vovan Посмотреть сообщение
    І знову поправочка. Свої вимоги ви можете пред"являти на вибір: продавцю, виробнику, або сервісному центру (п.3 ст.8. ЗУ "Про захист прав споживачів).
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  3. #3
    Бывалый
    Регистрация
    21.04.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,405
    Сказал(а) спасибо
    85
    Благодарили 378 раз в 243
    Вес репутации
    38

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от vik Посмотреть сообщение
    Якщо вже цитуєте закон то де дописуйте свого, там нема "...або сервісному центру ..."
    Функції представників підприємств-виробників виконують
    їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
    або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
    договору з виробником.
    - оце вони і є, авторизовані СЦ

  4. #4
    vik
    vik вне форума
    Пользователь
    Регистрация
    07.04.2011
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    44
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз в 2
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Я знаю як звучить стаття. Просто цитувати потрібно дословно

    Цитата Сообщение от Vovan Посмотреть сообщение
    Функції представників підприємств-виробників виконують
    їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
    або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
    договору з виробником.
    - оце вони і є, авторизовані СЦ

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •