Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
Згідно із законодавством, дійсно потрібно чекати, але не більше 2 тижнів. Людина ж чекала і мала повне право знати все про свій нотубук, навіть якщо і він не підлягає гар. ремонту. Судячи по моїй практиці, якщо є місце гарантійному випадку, то дзвонять на наступний день і повідомляють причну негарантійного ремонту. Так що тут я з Вами не згідний. Тому я особисто теж не розумію поведінку Технопростора в даній ситуації .