Показано с 1 по 10 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

Комбинированный просмотр

Submit Wolf Факти порушення прав... 15.03.2011, 18:13
Сергій К re: Факти порушення прав... 17.03.2011, 11:06
Resident_666 Re: Факти порушення прав... 26.03.2011, 12:52
Resident_666 Re: Факти порушення прав... 26.03.2011, 12:35
HelloKitty Re: Факти порушення прав... 04.04.2011, 08:04
Pro_Gektor Re: Факти порушення прав... 23.08.2011, 13:56
Сергій К Re: Факти порушення прав... 24.08.2011, 09:49
HelloKitty Re: Факти порушення прав... 29.09.2011, 23:15
Дмитро Тарасов Re: Факти порушення прав... 27.12.2013, 09:08
oleg_practic Re: Факти порушення прав... 26.12.2013, 12:58
crashaston Re: Факти порушення прав... 27.12.2013, 12:48
crashaston Re: Факти порушення прав... 27.12.2013, 13:07
crashaston Re: Факти порушення прав... 19.01.2016, 09:56
crashaston Re: Факти порушення прав... 19.01.2016, 16:58
  1. #1
    Профи Аватар для djsasha
    Регистрация
    30.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,003
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 11 раз в 9
    Вес репутации
    21

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
    А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
    Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
    Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
    Згідно із законодавством, дійсно потрібно чекати, але не більше 2 тижнів. Людина ж чекала і мала повне право знати все про свій нотубук, навіть якщо і він не підлягає гар. ремонту. Судячи по моїй практиці, якщо є місце гарантійному випадку, то дзвонять на наступний день і повідомляють причну негарантійного ремонту. Так що тут я з Вами не згідний. Тому я особисто теж не розумію поведінку Технопростора в даній ситуації .

  2. #2
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,030
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    28

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    2.2 Гарантія анулюється
    Це не анулювання гарантії, а негарантійний випадок. Нажаль, не маю під руками гарантійки, але там щось є про бруд, комах і т.п.. Самі ж маєте розуміти, що ні виробник, ні продавець, ні сервісний центр не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка.

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    інколи ігри
    Флеш?

    Цитата Сообщение от djsasha Посмотреть сообщение
    не більше 2 тижнів
    По-перше, на скільки я зрозумів, якраз за 2 тижні зробили. А по-друге, проблема людини не в цьому, а в тому, що затягнули на такий довгий час, ще й не знайшли причину поломки. Це можна було б зробити, якби дійсно занесли в авторизований СЦ, у них є "вказівка" проводити діагностику на протязі 1-2 днів. ТП ж може спокійно відвезти той ноут хоч через кілька днів до СЦ, може якийсь час і не забирати. Зрозуміло, що у разі, коли техніки назбиралось на відправку мало, її не повезуть, це ж даремно втрачені час і гроші.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •