Це не анулювання гарантії, а негарантійний випадок. Нажаль, не маю під руками гарантійки, але там щось є про бруд, комах і т.п.. Самі ж маєте розуміти, що ні виробник, ні продавець, ні сервісний центр не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка.
Флеш?
По-перше, на скільки я зрозумів, якраз за 2 тижні зробили. А по-друге, проблема людини не в цьому, а в тому, що затягнули на такий довгий час, ще й не знайшли причину поломки. Це можна було б зробити, якби дійсно занесли в авторизований СЦ, у них є "вказівка" проводити діагностику на протязі 1-2 днів. ТП ж може спокійно відвезти той ноут хоч через кілька днів до СЦ, може якийсь час і не забирати. Зрозуміло, що у разі, коли техніки назбиралось на відправку мало, її не повезуть, це ж даремно втрачені час і гроші.