Показано с 1 по 10 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

Комбинированный просмотр

  1. #1
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    25

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    а от коли іде мова про гарантійний ремонт техніки, зазначеної у переліку обмінного фонду - то краще звертатися до продавця, Оскільки СЦ не формують обмінних фондів (Кабінет Міністрів України; Постанова вiд 19.03.1994 № 172).
    тоді можлива компенсація за прострочення надання аналогічного товару на період гарантійного ремонту придбаного товару (якщо за 14 днів на вимогу споживача не нададуть йому підміну). А якщо взяти до уваги товар вартістю від 5000 грн, кожен день прострочки - 50 грн компенсації.
    Покупець сплатив за товар і має право ним користуватися, навіть якщо він знаходиться на гарантійному ремонті більше ніж 14 діб, тому компенсація - плата за незручності викликані гарантійним випадком.
    Последний раз редактировалось Vertuos; 11.04.2011 в 16:18.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •