на рахунок порушення прав споживачів, можливо комусь буде потрібно (згідно законодавства про гарантійний ремонт):
1) на протязі 14 днів покупець має право обміняти або здати товар, якщо не пошкоджено його товарного вигляду, навіть не наводячи аргументів магазину
2) по поломці товар потрібно заносити в магазин де купували, а не в сервіс-центр як більшість просять, сервіс-центр не має до вас ніякого відношення, брали в магазині і вимагайте від нього ремонту.
3) якщо вага товару більше 5кг продавець зобов’язаний у вас БЕЗКОШТОВНО забрати товар на ремонт і на протязі 14 днів так само БЕЗКОШТОВНО доставити товар назадю
4) якщо товар прийнятий на ремонт але після того вам в гарантійному ремонті відмовлено в зв’язку з тим що товар розбирався звертайтесь зразу в комітет по провам споживачів, тому що за зовнішній осмотр тавара на придмет його розбирання відповідає особа яка приймає товар в ремонт, а після прийому до вас таких питань не має бути.
І при, будь-яких, конфліктах звертайтесь в комітет там завжди вам допоможуть, але порушення є скрізь (знаю на свому досвіді, було безкоштовно повернено не один бракований ( і не тільки товар))
Далі буде...