А ваші коментарі дуже агресивні, зразу видно що праівник ТП )
"це ж даремно втрачені час і гроші"
Ну по-перше, це ваш час і ваші гроші (ну тобто ТП). Мені, як покупцю, до цього байдуже.
По-друге, за декілька днів на компі пк коллеги я з'являвся в скайпі, тобто ноутбук включали і "тестили". За словами техніка, тестили 4 години і так як це він розказував ,я так розумію, це він робив. Тобто виходить що весь інший час він лежав на поличці і чекав поки я позвоню?
"Флеш?"
Ні, не флеш, а яка різниця?
"не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка"
Так, але вирбник (і продавець як гарант) винні, що продукт не може працювати в нормальних умовах на термін гарантійного обслуговування. В свою чергу, ви також повинні розуміти, що бруд (пил) якщо є, то він назбираний ноутбуком автоматично в звичайних умовах без втручання покупця чи інших факторів. А чого він так його збирає - це вже питання до сервісного центру. Я звертаюсь з проблемою - ноутбук гріється і вимикається, він не розбирався, не падав, на нього нічого не виливалось, він не був в грязюці і т.п. Тобто умови гарантії з могу боку дотримані.
Тільки що звонив в управління захисту прав споживачів, їх коментар: відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР, а не виробник, т.я. гарантію вони давали. Звернутись ще раз і якщо проблема не буде вирішена повинні повернути кошти за продукт. І якщо справа дойде до суду, то відповідач буде Технопростір, а не hp.