Якщо ви заносите їм, то, звичайно, перед вами відповідає ТП. А вже перед ними АСЦ.
Думаю, не варто нагнітати обстановку, а просто або повторно звернутися до них, або в АСЦ (враховуйте, що напряму в АСЦ все ж буде швидше). На прийомці так і кажіть, що вже здавали на ремонт, але проблема залишилась. Це повинні відмітити, і до вашого пристрою будуть дивитись більш уважно (можливо, знадобиться додатковий час, якщо проблема плаваючого характеру), та, можливо, швидше відремонтують. Тільки на прийомщиків кричати не варто, вони вам нічого не ремонтують і не винні При необхідності можете попросити викликати майстра, який буде проводити ремонт, щоб йому більш детально описати проблему. Це все можна вирішити доволі спокійно, не псуючи собі новорічний настрій