Страница 10 из 12 ПерваяПервая ... 6789101112 ПоследняяПоследняя
Показано с 91 по 100 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

Комбинированный просмотр

  1. #1
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,094
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    34

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.],
    ось вам надійне джерело: [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    Цей процесор використовується в ноутбуці: HP Pavilion g6 1206er.
    100 градусів максимальна і 90 під час звичайної роботи - це трошки критично (тестерів наразі не помітно, а варіант про ноут з закритими щілинами виключаю, так як не доведений). Да, не наведено список процесів запущений, але не думаю, що власник настільки би тролив форум і сервіс-центр скрінами з запущеними грузілками проца/відяшки.. Да і синхронна майже однакова температура вказує на те, що СО ноутбука не справляється з тепловідводом від проца, що вказує на те, що вона або несправна... або просто ніхто нічого не робив в Мікросистемі з цим ноутом.

    Крім того, мав практичний досвід в усунені перегріву ноутбуків саме серії G6 (пилом була забита СО ноутбука і заміна термопасти) і жоден з них не прогрівався до 90 градусів, навіть до чистки!.

  2. #2
    Zloy Аватар для ShUmMy
    Регистрация
    18.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,335
    Сказал(а) спасибо
    216
    Благодарили 314 раз в 195
    Вес репутации
    36

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Shummy Посмотреть сообщение
    Людині, яка далека від заліза дуже важко щось пояснити
    Підтверджує:

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    нехай це мені скаже сервісний центр після аналізу
    А про таку самокритику я взагалі промовчу:
    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    наваняти тут на форумі і в інших місцях
    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    Ответы@Mail.Ru
    Ви читали, хто там відповіді дає?
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  3. #3
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,094
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    34

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], вирвано з контексту..
    Чоловік же сказав, що готовий був оплатити усунення проблеми, якщо це потрібно було би, щоб швидше отримати справний ноутбук, а не прочекати два тижні і отримати ті ж самі проблеми.. і тепер сидіти на форумі, з'ясовувати, чому так поганенько відремонтували ноутбук.
    Последний раз редактировалось Felorgas; 27.12.2013 в 17:05.

  4. #4
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,094
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    34

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], вам порада закинути фото айди64 + скрін запущеного вікна Диспетчера задач на увімкненій вкладці "Продуктивність", даби побачити реальний процент завантаженості процесора.

  5. #5
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,031
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    28

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Та і версію AIDA поновіше б, а то може неправильно показувати температуру, напруги...

  6. #6
    Новичок
    Регистрация
    05.07.2014
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 0 раз в 0
    Вес репутации
    12

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Ітак, пройшло майже пів року і я вирішив свою проблему.
    Жаль, що це було все-таки не по гарантії і сказати добрі слова в сторону ТП не можу.
    Ітак, останнім разом сказали що проблема з не сумісністю ноутбука з Він 7, драйвера старі і т.п. Бігав я довго і нудно, але не дивлячись на те, що чоловік який, зі мною спілкувався - дуже адекватний і приємний, проблему все-таки ми замняли.
    Останнім разом я забув там гарантійний талон, та і залишалось всього лиш місяць-два і бігати набридати хлопцями було також вже не зурчно.


    Я купив підставку під ноут з вентилятором, ігри не грав останнім часом, а ноут потрібен був для роботи і мирився з ноутом як є, хоча він продовжував грітись і шуміти як чорт. Але от пару днів назад зібрався і заніс в СЦ - той шо навпроти Юності, "Ремонт Ноутбуків" вроді називається. Я зразу сказав, що готовий заплатити скільки скажуть, ну типу якшо міняти охолоджувальну систему - то міняйте.


    Через два дні зателефонували - приходьте, забирайте. Причина - забився пилюкою, почистили, заплатив 150 грн. Я думав, що вони також типу запустили софтину, 5 хв потестили, переустановили антивірус і віддали, але прийшов додому - і о чудо, ноутбук як новенький! Тихенький, холодний. Тестив на важких іграх і софті.


    Можна казати, що чистка не входить в гарантію і т.п., але я ж готовий був заплатити гроші. Так і до розборки ноута тоді в майстрів руки не дійшли, видно. Та і тримали 2 неділі.


    От вам наглядний приклад та висновки:


    1. Безкоштовний сир лише в мишоловці. Гарантійного ремонту це також стосується;
    2. Великі бюрократичні компанії, як-от ТП або Чіп (вони мені колись схоже монітор ремонтували) дивились на ті ремонти з великого пагорбу. Потрібно нести в маленькі конторки, де ремонтами вони ледь покривають оредну приміщення та заробітню плату.


    Добре, що інтернет-магазини зараз настільки розвинулись, що покупець не залежний від монополістичного магазину.

  7. #7
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,094
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    34

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], ну це вже мабуть не в Технопросторі проблема, а якраз в тому сервісі, куди його здавали і протримали 12 днів - Мікросистема.
    Те, що відразу після них не було проблеми - можливо "дуйкою" подули в радіатор, пил трошки відійшов і на кілька днів проходу для повітря вистачило, але потім радіатор знов забився пилом, ще гірше, ніж в попередній раз і проблема повернулась. А в тому СЦ вам просто якісно зробили свою роботу, тобто розібрали і вичистили від пилу...
    Тепер раз на пів-року - рік здавайте його на чисточку і буде все ок.

  8. #8
    Почётный пользователь Аватар для aukro09
    Регистрация
    17.10.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,323
    Сказал(а) спасибо
    55
    Благодарили 25 раз в 18
    Вес репутации
    21

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Скоріше це в тему: відгуки про роботу Техносервісу, (але не зміг знайти цю категорію)
    Ситуацйія наступна: у колеги розбився дисплей на планшеті, він замовив до нього новий, поставив, але той не реагував, тоді він попросив у мене поради, куди можна його занести. Я звичайно порадив Техносервіс. Той відразу його туди повіз. Розказав їм симптоми та розказав свої підозри (так як були підозри на те, що контакти на шлейфі підгорені. (на що "майстри" Техносервісу відповіли - ні це не в тому діло, це дисплей поганий.) та взяли за таку діагностику 100грн (хоча планшет був розібраний і перевірили вони не матрицю а батарею!, яку він не просив перевіряти, але ж "майстрам" треба за щось гроші взяти" тоді знайомий замовив другий дисплей, та підішйов до другого майстра (на зупинці темп в маленькому вагончику) той відразу подивився лупою на шлейф і дав заключення що не справний шлейф. Знайомий замовив шлейф і два дисплея виявились ідеально-справні!. От такі спеціалісти в Техносервісі.

  9. #9
    Местный Аватар для Naum
    Регистрация
    28.02.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    679
    Сказал(а) спасибо
    8
    Благодарили 19 раз в 18
    Вес репутации
    19

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Добрый день, может кто сталкивался с гарантийным ремонтом технопростора, по закону о правах потребителя, срок ремонта не должен превышать 14 дней.
    Согласно ст. 8 Закона, за каждый день задержки устранения недостатков сверх установленного срока (14 дней) потребителю выплачивается неустойка в размере 1% от стоимости товара. Кто знает как заставить их выплатить неустойку?
    Спасибо.
    Не грузите меня, я не сухогруз. Я танкер, налейте мне!

  10. #10
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    25

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    все просто, і навіть написано в Законі про захист прав споживачів.
    Звертаєтеся письмово в момент здачі на гарантійне обслуговування виробі письмово про підміну товару на період гарантійного обслуговувавння із фондів, які фомуються на підставі відповідної постанови, де [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.].

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •