Страница 8 из 12 ПерваяПервая ... 456789101112 ПоследняяПоследняя
Показано с 71 по 80 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

Комбинированный просмотр

  1. #1
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
    А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
    Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
    Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
    Звичайно, читав.
    А чому це платно? Нічого з зазначеного не порушено:
    2.2 Гарантія анулюється:
    - тех.ушкодження (про пил нічого не сказано)
    - не завірений підписом талон;
    - техніка виведена з ладу неправильним монтажем.
    Ноут на столі стоїть весь час, більш як робочий, інколи ігри. А що там сталось - це вже проблема сервісного центру, я звернувся з реальною проблемою, що в мене ноутбук працює не так, як повинен.

  2. #2
    Бывалый
    Регистрация
    29.06.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,524
    Сказал(а) спасибо
    42
    Благодарили 189 раз в 155
    Вес репутации
    26

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    А чому це платно?
    Ноуту уже 10 месяцев, что нибудь да "найдут" для платного. Или до марта пофутболят и раскрутят за ремонт по полной.

  3. #3
    Профи Аватар для djsasha
    Регистрация
    30.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,003
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 11 раз в 9
    Вес репутации
    21

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
    А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
    Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
    Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
    Згідно із законодавством, дійсно потрібно чекати, але не більше 2 тижнів. Людина ж чекала і мала повне право знати все про свій нотубук, навіть якщо і він не підлягає гар. ремонту. Судячи по моїй практиці, якщо є місце гарантійному випадку, то дзвонять на наступний день і повідомляють причну негарантійного ремонту. Так що тут я з Вами не згідний. Тому я особисто теж не розумію поведінку Технопростора в даній ситуації .

  4. #4
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,031
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    28

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    2.2 Гарантія анулюється
    Це не анулювання гарантії, а негарантійний випадок. Нажаль, не маю під руками гарантійки, але там щось є про бруд, комах і т.п.. Самі ж маєте розуміти, що ні виробник, ні продавець, ні сервісний центр не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка.

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    інколи ігри
    Флеш?

    Цитата Сообщение от djsasha Посмотреть сообщение
    не більше 2 тижнів
    По-перше, на скільки я зрозумів, якраз за 2 тижні зробили. А по-друге, проблема людини не в цьому, а в тому, що затягнули на такий довгий час, ще й не знайшли причину поломки. Це можна було б зробити, якби дійсно занесли в авторизований СЦ, у них є "вказівка" проводити діагностику на протязі 1-2 днів. ТП ж може спокійно відвезти той ноут хоч через кілька днів до СЦ, може якийсь час і не забирати. Зрозуміло, що у разі, коли техніки назбиралось на відправку мало, її не повезуть, це ж даремно втрачені час і гроші.

  5. #5
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    А ваші коментарі дуже агресивні, зразу видно що праівник ТП )

    "це ж даремно втрачені час і гроші"
    Ну по-перше, це ваш час і ваші гроші (ну тобто ТП). Мені, як покупцю, до цього байдуже.
    По-друге, за декілька днів на компі пк коллеги я з'являвся в скайпі, тобто ноутбук включали і "тестили". За словами техніка, тестили 4 години і так як це він розказував ,я так розумію, це він робив. Тобто виходить що весь інший час він лежав на поличці і чекав поки я позвоню?

    "Флеш?"
    Ні, не флеш,
    а яка різниця?

    "не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка"
    Так, але вирбник (і продавець як гарант) винні, що продукт не може працювати в нормальних умовах на термін гарантійного обслуговування. В свою чергу, ви також повинні розуміти, що бруд (пил) якщо є, то він назбираний ноутбуком автоматично в звичайних умовах без втручання покупця чи інших факторів. А чого він так його збирає - це вже питання до сервісного центру. Я звертаюсь з проблемою - ноутбук гріється і вимикається, він не розбирався, не падав, на нього нічого не виливалось, він не був в грязюці і т.п. Тобто умови гарантії з могу боку дотримані.

    Тільки що звонив в управління захисту прав споживачів, їх коментар: відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР, а не виробник, т.я. гарантію вони давали. Звернутись ще раз і якщо проблема не буде вирішена повинні повернути кошти за продукт. І якщо справа дойде до суду, то відповідач буде Технопростір, а не hp.
    Последний раз редактировалось ust; 26.12.2013 в 08:46.

  6. #6
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    31

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    ust, магазин может отдать деньги в случае если официальный сервис центр выдаст акт о невозможности ремонта изделия. А так будут ремонтировать до посинения, по крайней мере 2 раза железно.
    Несите в официальный сервис, там его почистят, поменяют термоинтерфейс и будет ляля. Не создавайте проблем на ровном месте.

  7. #7
    Бывалый Аватар для Sanja
    Регистрация
    13.08.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,764
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 310 раз в 228
    Вес репутации
    37

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР
    Правильно, але чомусь останнім часом пішла тупа мода футболити покупця по різним сервісам. Хто продав - той хай і усовує дефект чи займається цим питанням, а то якщо продати - завжди раді, а коли прийти на допомогу, то приходиться псувати нерви і тратити час. Це кругом так, гарно вивчайте правову базу і ніхто в таких випадках не покаже на двері. Захисту споживачів усі бояться дуже сильно.

  8. #8
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,031
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    28

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Якщо ви заносите їм, то, звичайно, перед вами відповідає ТП. А вже перед ними АСЦ.
    Думаю, не варто нагнітати обстановку, а просто або повторно звернутися до них, або в АСЦ (враховуйте, що напряму в АСЦ все ж буде швидше). На прийомці так і кажіть, що вже здавали на ремонт, але проблема залишилась. Це повинні відмітити, і до вашого пристрою будуть дивитись більш уважно (можливо, знадобиться додатковий час, якщо проблема плаваючого характеру), та, можливо, швидше відремонтують. Тільки на прийомщиків кричати не варто, вони вам нічого не ремонтують і не винні При необхідності можете попросити викликати майстра, який буде проводити ремонт, щоб йому більш детально описати проблему. Це все можна вирішити доволі спокійно, не псуючи собі новорічний настрій

  9. #9
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Та я не агресивно налаштований, та і не збираюсь кричати чи кидатись ноутобуком, тим паче йти в суд - колись судився з ДАІшником за штраф - штраф-то скасували, але наїздився по судах ). Просто це створює дуже неприємну думку про ТП і немає бажання більше мати з ними справу (хоча раніше я завжди важав їх на 1 місці і скуплявся там).
    Просто це халатне відношення дуже не сподобалось, мало того, враховуючи Н.р. доставляє дуже багато проблем і незручностей.
    Я розумію шо в техінка 10 ремонтів в день і він спішить на "Вороніни", але то шо він не мав бажання його колупати і відправив з думкою - "якшо вернуть то може не на мою зміну" це факт.

  10. #10
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Хм, а також мене дуже цікавить такий факт (див.малюнок): з HP запитали айдішник виробу.
    Як таке може бути?
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    Последний раз редактировалось ust; 26.12.2013 в 09:47.

  11. Пользователь сказал cпасибо:

    bream (26.12.2013)

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •