
Сообщение от
ShUmMy
От певне ще якийсь такий же самий клієнт брав проц, він в нього по якійсь причині не завівся. Приніс його назад здати, бо ж як ми всі знаємо, що 14 днів і тд і тп... Але ти купивши той же самий проц вже кажеш, що то вже БУ. А от уяви собі, хтось купує твій модем TPLink з Wi-fi і бачить так само, що коробка вскрита, ніжки в модема вже в пилюці, кабеля змотані як-небудь... Це теж косяк магазину?
На мою думку, в цьому випадку головне:
1) гарантія
2) непошкоджений зовнішній вигляд
3) готовність магазину до повернення грошей або обміну товару
4) розуміння покупця, який купує повернутий товар
Хто не згоден - поівняйте дві цитати на початку мого посту, і вісловіть що ви думаєте про ці дві події