Страница 12 из 19 ПерваяПервая ... 28910111213141516 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 111 по 120 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

  1. #1
    Banned Аватар для Submit Wolf
    Регистрация
    14.01.2011
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    9
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз
    Вес репутации
    0

    Exclamation Факти порушення прав споживачів

    Кожен з нас стикався з некомпетентним персоналом, образами з його боку та іншими порушеннями з боку"магазинів". У даній темі пропоную писати про всі порушення прав споживачів з їхнього боку. Всі зауваження повинні бути обґрунтовані та підтвердженні конкретними фактами.
    Якщо буде щось типу "магазин Х-кул, а У-фігня", то повідомлення одразу видаляється, а автор отримає попередження і вигововор).
    Последний раз редактировалось ShUmMy; 21.03.2011 в 08:34.

  2. 2 пользователя(ей) сказали cпасибо:

    coca (24.08.2011), Сергій Козак (24.08.2011)

  3. #111
    Бывалый
    Регистрация
    21.04.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,405
    Сказал(а) спасибо
    85
    Благодарили 378 раз в 243
    Вес репутации
    37

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от vik Посмотреть сообщение
    на рахунок порушення прав споживачів, можливо комусь буде потрібно (згідно законодавства про гарантійний ремонт):

    1) на протязі 14 днів покупець має право обміняти або здати товар, якщо не пошкоджено його товарного вигляду, навіть не наводячи аргументів магазину
    Не зовсім так. Повернути продавцю можна товар належної якості протягом 14 днів, якщо якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. (ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів)

    Цитата Сообщение от vik Посмотреть сообщение
    2) по поломці товар потрібно заносити в магазин де купували, а не в сервіс-центр як більшість просять, сервіс-центр не має до вас ніякого відношення, брали в магазині і вимагайте від нього ремонту.
    І знову поправочка. Свої вимоги ви можете пред"являти на вибір: продавцю, виробнику, або сервісному центру (п.3 ст.8. ЗУ "Про захист прав споживачів).
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

    Особисто я, коли йдеться про ремонт, а не про повернення товару, віддаю перевагу сервісному центру.

  4. #112
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    а от коли іде мова про гарантійний ремонт техніки, зазначеної у переліку обмінного фонду - то краще звертатися до продавця, Оскільки СЦ не формують обмінних фондів (Кабінет Міністрів України; Постанова вiд 19.03.1994 № 172).
    тоді можлива компенсація за прострочення надання аналогічного товару на період гарантійного ремонту придбаного товару (якщо за 14 днів на вимогу споживача не нададуть йому підміну). А якщо взяти до уваги товар вартістю від 5000 грн, кожен день прострочки - 50 грн компенсації.
    Покупець сплатив за товар і має право ним користуватися, навіть якщо він знаходиться на гарантійному ремонті більше ніж 14 діб, тому компенсація - плата за незручності викликані гарантійним випадком.
    Последний раз редактировалось Vertuos; 11.04.2011 в 16:18.

  5. #113
    vik
    vik вне форума
    Пользователь
    Регистрация
    07.04.2011
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    44
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз в 2
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Якщо вже цитуєте закон то де дописуйте свого, там нема "...або сервісному центру ..."

    Цитата Сообщение от Vovan Посмотреть сообщение
    І знову поправочка. Свої вимоги ви можете пред"являти на вибір: продавцю, виробнику, або сервісному центру (п.3 ст.8. ЗУ "Про захист прав споживачів).
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  6. #114
    Бывалый
    Регистрация
    21.04.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,405
    Сказал(а) спасибо
    85
    Благодарили 378 раз в 243
    Вес репутации
    37

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от vik Посмотреть сообщение
    Якщо вже цитуєте закон то де дописуйте свого, там нема "...або сервісному центру ..."
    Функції представників підприємств-виробників виконують
    їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
    або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
    договору з виробником.
    - оце вони і є, авторизовані СЦ

  7. #115
    vik
    vik вне форума
    Пользователь
    Регистрация
    07.04.2011
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    44
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз в 2
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Я знаю як звучить стаття. Просто цитувати потрібно дословно

    Цитата Сообщение от Vovan Посмотреть сообщение
    Функції представників підприємств-виробників виконують
    їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
    або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
    договору з виробником.
    - оце вони і є, авторизовані СЦ

  8. #116
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Ситуація в "Ельдорадо":
    Одразу ж кажу - був ліміт по часу, зайшов в магазин, взяв навушники в блістері (Koss), підійшов на касу... Після 8-ми хвилин чаклування касир побіг до стенду за навушниками ще одними, код, вибачте, сканер не бачить.
    Кажу в мене обмаль часу, реагує вяло. Після того як пробила чек - кажу - заповніть, будь ласка, гарантійний талон (фірмовий талон, який прикріплений до навушників і закриває собою штрих код, щоб продавець/касир його бАчив і заповнив). Відповідь - в нас гарантія по чеку. далі діалог:
    - на яких підставах?
    - ну в нас так...
    -Що значить так?
    Втручається охоронець:
    о. - в нас гарантійний талон заповнюється після 14 денного терміну...
    я - Чому?
    о - А якщо ви принесете поміняти товар протягом 14 діб... а гарантійний талон буде зіпсовано
    я - Товар в блістері, однозначно я його розпакую, а повернути не зможу, оскільки буде пошкодженно пакування (втрата товарного вигляду) і поверненню не підлягатиме!
    о - приходьте через дві неділі, ми вам його заповнимо.
    касир - в нас гарантія на чеку, там є все: і дата, і номер, і термін гарантії...
    я - скільки гарантія на навушники? щось я не бачу в чеку, де там пишеться...
    Касир - (після 3-х хвилинного вивчення чеку) а не в чеку, в нас в системі є інформація....
    -----
    Надалі не вистачило бажання, і головне часу, продовжувати цю беззмістовну розмову....
    Мабуть через 14 діб прийду і всетаки заповню гарантію, продовження напишу.

  9. Пользователь сказал cпасибо:

    Сергій Козак (22.08.2011)

  10. #117
    Бывалый
    Регистрация
    29.06.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,524
    Сказал(а) спасибо
    42
    Благодарили 189 раз в 155
    Вес репутации
    25

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Поднятся по ступенькам в Технопростор и купить без всяких проблем было очень далеко?

  11. #118
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от allex Посмотреть сообщение
    Поднятся по ступенькам в Технопростор и купить без всяких проблем было очень далеко?
    так в тому і річ, що я в технопросторі не знайшов те, що мені було потрібне, а було потрібне вже і зараз, тому вимушено пішов в ельдорадо через обмеження по часі.

  12. #119
    Moderator Аватар для Vurdalaka
    Регистрация
    06.11.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    832
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 72 раз в 49
    Вес репутации
    19

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    в чіпі пару тижнів назад купував охолодження до процесора SСYTHE Mugen 2. Розплатився стою жду гарантійку, продавець заявляє
    а на нього немає гарантії
    Кажу як немає, у всіх є а у вас немає?
    відповідь: там жеж нема ніяких механічних частин там нічого неможе зламатись.
    кужу тоді повертайте гоші нічо купувати небуду після того виписали гарантійку на 12 місяців.
    Останій раз я щось там купував.

  13. #120
    Активный участник Аватар для nukem
    Регистрация
    27.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    404
    Сказал(а) спасибо
    28
    Благодарили 16 раз в 16
    Вес репутации
    16

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Vurdalaka, тоже когда то так сказали, но гарантию дали)
    К тому же они не правы, поскольку большинство кулеров (охлаждений) поставляются с вентилем.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •