Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от vik
Отменить связь
на рахунок порушення прав споживачів, можливо комусь буде потрібно (згідно законодавства про гарантійний ремонт):
1) на протязі 14 днів покупець має право обміняти або здати товар, якщо не пошкоджено його товарного вигляду, навіть не наводячи аргументів магазину
Не зовсім так. Повернути продавцю можна товар належної якості протягом 14 днів, якщо якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. (ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів)
Цитата:
Сообщение от vik
Отменить связь
2) по поломці товар потрібно заносити в магазин де купували, а не в сервіс-центр як більшість просять, сервіс-центр не має до вас ніякого відношення, брали в магазині і вимагайте від нього ремонту.
І знову поправочка. Свої вимоги ви можете пред"являти на вибір: продавцю, виробнику, або сервісному центру (п.3 ст.8. ЗУ "Про захист прав споживачів).
Отменить связь
Особисто я, коли йдеться про ремонт, а не про повернення товару, віддаю перевагу сервісному центру.
Re: Факти порушення прав споживачів
а от коли іде мова про гарантійний ремонт техніки, зазначеної у переліку обмінного фонду - то краще звертатися до продавця, Оскільки СЦ не формують обмінних фондів (Кабінет Міністрів України; Постанова вiд 19.03.1994 № 172).
тоді можлива компенсація за прострочення надання аналогічного товару на період гарантійного ремонту придбаного товару (якщо за 14 днів на вимогу споживача не нададуть йому підміну). А якщо взяти до уваги товар вартістю від 5000 грн, кожен день прострочки - 50 грн компенсації.
Покупець сплатив за товар і має право ним користуватися, навіть якщо він знаходиться на гарантійному ремонті більше ніж 14 діб, тому компенсація - плата за незручності викликані гарантійним випадком.
Re: Факти порушення прав споживачів
Якщо вже цитуєте закон то де дописуйте свого, там нема "...або сервісному центру ..."
Цитата:
Сообщение от Vovan
Отменить связь
І знову поправочка. Свої вимоги ви можете пред"являти на вибір: продавцю, виробнику, або сервісному центру (п.3 ст.8. ЗУ "Про захист прав споживачів).
Отменить связь
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от vik
Отменить связь
Якщо вже цитуєте закон то де дописуйте свого, там нема "...або сервісному центру ..."
Функції представників підприємств-виробників виконують
їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
договору з виробником. - оце вони і є, авторизовані СЦ ;)
Re: Факти порушення прав споживачів
Я знаю як звучить стаття. Просто цитувати потрібно дословно
Цитата:
Сообщение от Vovan
Отменить связь
Функції представників підприємств-виробників виконують
їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі
договору з виробником. - оце вони і є, авторизовані СЦ ;)
Re: Факти порушення прав споживачів
Ситуація в "Ельдорадо":
Одразу ж кажу - був ліміт по часу, зайшов в магазин, взяв навушники в блістері (Koss), підійшов на касу... Після 8-ми хвилин чаклування касир побіг до стенду за навушниками ще одними, код, вибачте, сканер не бачить.
Кажу в мене обмаль часу, реагує вяло. Після того як пробила чек - кажу - заповніть, будь ласка, гарантійний талон (фірмовий талон, який прикріплений до навушників і закриває собою штрих код, щоб продавець/касир його бАчив і заповнив). Відповідь - в нас гарантія по чеку. далі діалог:
- на яких підставах?
- ну в нас так...
-Що значить так?
Втручається охоронець:
о. - в нас гарантійний талон заповнюється після 14 денного терміну...
я - Чому?
о - А якщо ви принесете поміняти товар протягом 14 діб... а гарантійний талон буде зіпсовано
я - Товар в блістері, однозначно я його розпакую, а повернути не зможу, оскільки буде пошкодженно пакування (втрата товарного вигляду) і поверненню не підлягатиме!
о - приходьте через дві неділі, ми вам його заповнимо.
касир - в нас гарантія на чеку, там є все: і дата, і номер, і термін гарантії...
я - скільки гарантія на навушники? щось я не бачу в чеку, де там пишеться...
Касир - (після 3-х хвилинного вивчення чеку) а не в чеку, в нас в системі є інформація....
-----
Надалі не вистачило бажання, і головне часу, продовжувати цю беззмістовну розмову....
Мабуть через 14 діб прийду і всетаки заповню гарантію, продовження напишу.
Re: Факти порушення прав споживачів
Поднятся по ступенькам в Технопростор и купить без всяких проблем было очень далеко?:)
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
Поднятся по ступенькам в Технопростор и купить без всяких проблем было очень далеко?:)
так в тому і річ, що я в технопросторі не знайшов те, що мені було потрібне, а було потрібне вже і зараз, тому вимушено пішов в ельдорадо через обмеження по часі.
Re: Факти порушення прав споживачів
в чіпі пару тижнів назад купував охолодження до процесора SСYTHE Mugen 2. Розплатився стою жду гарантійку, продавець заявляє
а на нього немає гарантії
Кажу як немає, у всіх є а у вас немає?
відповідь: там жеж нема ніяких механічних частин там нічого неможе зламатись.
кужу тоді повертайте гоші нічо купувати небуду після того виписали гарантійку на 12 місяців.
Останій раз я щось там купував.
Re: Факти порушення прав споживачів
Vurdalaka, тоже когда то так сказали, но гарантию дали)
К тому же они не правы, поскольку большинство кулеров (охлаждений) поставляются с вентилем.