Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Sly
Отменить связь
Просто як це 50/50 сумісність то я не знаю
Мамка АМ2, проц АМ3. На офсайті немає нічого про підтримку, наприклад, 640 Атлона. Але він має шанси завестись. І на окремих АМ2, на офсайті яких нічого не сказано про АМ3 підтримку - заводяться. Для того і беруть потестити
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Sanja, розкажи як це, бо люди не в курсах.
Ага а покупатели еще более дикие. Они кричат верни мне деньги - 14 дней не прошло. И что магазин должен попасть, на продажу товара как Б/У? Люди должны иметь элементарную совесть. Слава Богу, поколения процессоров и видеокарт не сменяются за 14 дней, а то б наш народ ходил бы и менял.
Можливо мені дадуть попередження але я просто не можу змовчати!
Бачу Ви чоловік досить гарячий і привселюдно показуєте свою неповагу до клієнтів на форумі магазину і взагалі своє відношення до них(я так розумію Ви працюєте в магазині), є золоте правило що клієнт завжди правий і навіть якщо клієнт не правий треба запхати свій гонор найглибше від чужих очей і індивідуально розбирати кожний випадок, якщо клієнт Вам дорогий, а особливо якщо він постійний! Я сам власник невеликого магазину(не комп.) своїм продавцям я постійно це нагадую. Я поважаю технпр. через те що продавці не бикують до покупців як в інших, або явно цього не показують. Бо про інших в мене є 100500 прикладів які я запам"ятав.
Re: Факти порушення прав споживачів
Даю приклад. В мене мамка ASUS m2n-sli delux, ось силка на сумісніть Отменить связь не бачу ні одної проблеми в доступності інформації. Якщо проца немає в списку - просто не купуй і все.
Доречі, проц звичайний двояйцевий целік під 775 сокет, ну яка там може бути не сумісність??? :))))))))))
Re: Факти порушення прав споживачів
Я гарячий? Дякую за комплімент....
Я можу вам піску продати 30 тон, можу щебня, можу бетоном залити, пінопластом заложити чи бруківкою. До "Технопростору" немаю абсолютно ніякого відношення. Як і до ПК-Центру. Я так би мовити звичайний їхній клієнт. Просто іноді буваю і зі сторони покупця, і зі сторони продавця і знаю як воно одному та іншому. Ніякого лоббі
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
С этого момента поподробней, а то можна ненароком в S775 какой нибудь Атлон затолкать. Проверять надо детально по совместимости до покупки, а не заталкивать двигатель с Камаза в Запорожец. Ранее уже писал, что слишком много "мастеров" развелось, много раз наблюдал, как подростки, не успев выйти из магазина, начинают собирать "свое" оборудование прямо на перилах лестницы или спинке стула. Трудно сказать, сколько проработает такое оборудование, когда два-три человека подсказывают счастливому хозяину как необходимо затолкать CPU. По поводу пасты - невелика беда, нанесите новую, проц то работает? Проверяйте все детально в магазине, и не будет горячей темы для обсуждения.
Та все працює, а паста це єрунда. Я взагалі просто поділився досвідом, і нічого не збирався обговорювати. Тему просто розкрутили.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Sly
Отменить связь
Даю приклад. В мене мамка ASUS m2n-sli delux, ось силка на сумісніть Отменить связь не бачу ні одної проблеми в доступності інформації. Якщо проца немає в списку - просто не купуй і все.
Доречі, проц звичайний двояйцевий целік під 775 сокет, ну яка там може бути не сумісність??? :))))))))))
Читаєм
Отменить связь
Отменить связь
Отменить связь
Отменить связь
Отменить связь
Отменить связь
Re: Факти порушення прав споживачів
50\50 - это под мать, допустим, с сокет АМ2 купить проц АМ3. Или на том же 775 сокете на материнку с 915 чипсетом парить квад. В обеих случаях камень станет, комп стартанёт но проходить POST не будет.
Если термопаста на кулере смазана, проц грязный и тем более в потёртостях - конечно же никто не примет. ДУмаю замазанный вскрытый камень магазин обратно бы не принял. По логике вывод кто его вскрывал напрашивается сам собой. И цель вскрытия тоже.
Re: Факти порушення прав споживачів
Однако какую тут тему раздули. Скажу так - вопросы решаются теми, кто их хочет решать.
Если тупо сталкиваться лбами с позиции покупателя и продавца - позитива не будет.
В законе о защите прав потребителей все достаточно четко описано.
Re: Факти порушення прав споживачів
на рахунок порушення прав споживачів, можливо комусь буде потрібно (згідно законодавства про гарантійний ремонт):
1) на протязі 14 днів покупець має право обміняти або здати товар, якщо не пошкоджено його товарного вигляду, навіть не наводячи аргументів магазину
2) по поломці товар потрібно заносити в магазин де купували, а не в сервіс-центр як більшість просять, сервіс-центр не має до вас ніякого відношення, брали в магазині і вимагайте від нього ремонту.
3) якщо вага товару більше 5кг продавець зобов’язаний у вас БЕЗКОШТОВНО забрати товар на ремонт і на протязі 14 днів так само БЕЗКОШТОВНО доставити товар назадю
4) якщо товар прийнятий на ремонт але після того вам в гарантійному ремонті відмовлено в зв’язку з тим що товар розбирався звертайтесь зразу в комітет по провам споживачів, тому що за зовнішній осмотр тавара на придмет його розбирання відповідає особа яка приймає товар в ремонт, а після прийому до вас таких питань не має бути.
І при, будь-яких, конфліктах звертайтесь в комітет там завжди вам допоможуть, але порушення є скрізь (знаю на свому досвіді, було безкоштовно повернено не один бракований ( і не тільки товар))
Далі буде...
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Resident_666
Отменить связь
вставлю і я своїх 5коп )))
2. з місяць назад брав ЖД в ЧІПі на 2тб. прихожу додому ставлю його дістаю гарантійку звертаю увагу на останню цифру серійника і оп... гарантійка не на той серійний номер (((. Їду наступного дня в магазин а а продавець так гонорово відповідає "Тю, ти такі мЄлочі замічаєш" ))))))))))))))).
Висновок:Покупець, будь уважніший...
Тоже замечал за Чипом подобное, фамилию невнимательного продавца можно было в студию. А итог правильный "Не теряй бдительность"