Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
От певне ще якийсь такий же самий клієнт брав проц, він в нього по якійсь причині не завівся. Приніс його назад здати, бо ж як ми всі знаємо, що 14 днів і тд і тп... Але ти купивши той же самий проц вже кажеш, що то вже БУ. А от уяви собі, хтось купує твій модем TPLink з Wi-fi і бачить так само, що коробка вскрита, ніжки в модема вже в пилюці, кабеля змотані як-небудь... Це теж косяк магазину?
На мою думку, в цьому випадку головне:
1) гарантія
2) непошкоджений зовнішній вигляд
3) готовність магазину до повернення грошей або обміну товару
4) розуміння покупця, який купує повернутий товар
Хто не згоден - поівняйте дві цитати на початку мого посту, і вісловіть що ви думаєте про ці дві події
Може воно і так, але порівння не доречне, якщо я не помиляюсь то на вітрині модеми можуть стояти голі без коробки це преше, друге на коробці з модемом немає пломб, а просто обмотаний плівкою. Третє це те що це зовсім різні елементи ПК, проц-запчастина, модем-додаток який не треба нікуда впихати і прикручувати. Так що щось Ви не те пане говорете. Ну і плюс якщо ніжки в модема в пилюці і кабелі як небудь змотані то це звчиайно косяк магазину :))))) - продавець забив великий болт і не підготовив товар до продажу, що тут ще скажеш.
Re: Факти порушення прав споживачів
Хто сказав, що проц не може бути в магазині на вітрині вийнятий з упаковки? Неодноразово таке бачив. ТО Ви пане щось не те бачили, чи не хотіли бачити. А те що ніжки в пилюці - то шановний ваш косяк - пилюку вдома не витираєте
Перефразую питання.
Як ви купили б в магазині проц, який би ставав би на вашу мамку 50/50. При цьому встановили б на нього радіатор, використали б термопасту. Проц звісно ж би не завівся. Ви б пішли в магазин повертати. І що далі? Як бути наступному, хто купить цей проц? Він же вже БУ? Але ж магазин пішов на поступки першому кліентові - прийняв його назад.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Перефразую питання.
Як ви купили б в магазині проц, який би ставав би на вашу мамку 50/50. При цьому встановили б на нього радіатор, використали б термопасту. Проц звісно ж би не завівся. Ви б пішли в магазин повертати. І що далі? Як бути наступному, хто купить цей проц? Він же вже БУ? Але ж магазин пішов на поступки першому кліентові - прийняв його назад.
В даному випадку магазин абсолютно не зобов"язаний приймати процесор назад, так як він явно був у використанні.
І продажа такого процесора як нового- неприпустима.
З модемом ситуація дещо інша.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Vovan
Отменить связь
З модемом ситуація дещо інша.
Та чому ж інша? Ну в чому принципова відмінність як товару модему та процесора?
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Та чому ж інша? Ну в чому принципова відмінність як товару модему та процесора?
Інша в тому, що за зовнішнім видом модема, особливо, якщо він був куплений з вітрини, неможливо визначити, чи був він у використанні. Тому магазин навряд чи може відмовити у поверненні його назад.
Ну і не мені вам пояснювати різницю в розпакуванні упаковки модема і процесора.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Хто сказав, що проц не може бути в магазині на вітрині вийнятий з упаковки? Неодноразово таке бачив. ТО Ви пане щось не те бачили, чи не хотіли бачити
Перефразую питання.
Як ви купили б в магазині проц, який би ставав би на вашу мамку 50/50. При цьому встановили б на нього радіатор, використали б термопасту. Проц звісно ж би не завівся. Ви б пішли в магазин повертати. І що далі? Як бути наступному, хто купить цей проц? Він же вже БУ? Але ж магазин пішов на поступки першому кліентові - прийняв його назад.
Ок, відповідаю на Ваше питання. Покупець з самого початку купував проц який не сумісний з його мамкою. Просто як це 50/50 сумісність то я не знаю. Він або сідає в сокет або не сідає. Якщо Біос старий, то коли юзер скачує новий Біос чи цікавистя старим на сайті виробника написано які проци воно підримує. Ну короче це абсурдна ситуація з процом. Якщо Юзер шарить замінити проц то він як мінімум мав би полистати оф.сайт на рахунок підтримки або мануал мамки щоб не викинути гроші на вітер. А чи приймати його назад чи ні магазину то я тут не компетентний, але я впевнений що на рахунок запчастин є певні оговорки, тому що це запчастина яку за один раз можна зробити б/у і як нову вже не продаш.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
От певне ще якийсь такий же самий клієнт брав проц, він в нього по якійсь причині не завівся. Приніс його назад здати, бо ж як ми всі знаємо, що 14 днів і тд і тп... Але ти купивши той же самий проц вже кажеш, що то вже БУ. А от уяви собі, хтось купує твій модем TPLink з Wi-fi і бачить так само, що коробка вскрита, ніжки в модема вже в пилюці, кабеля змотані як-небудь... Це теж косяк магазину?
На мою думку, в цьому випадку головне:
1) гарантія
2) непошкоджений зовнішній вигляд
3) готовність магазину до повернення грошей або обміну товару
4) розуміння покупця, який купує повернутий товар
Хто не згоден - поівняйте дві цитати на початку мого посту, і вісловіть що ви думаєте про ці дві події
У меня такая позиция, я не каждый день покупаю процы, когда я таки решаюсь я хорошенько всё обдумаю, перечитаю кучу тестов и выберу то что мне нужно. Я узнаю цены по городу, сервис, сроки доставки. После этого я приду на фирму и закажу этот проц. НО, я хочу чтобы проц запакован красиво, ниразу не юзаный и всё такое. Если на фирме уже есть такой проц, который уже возвращали, я считаю что меня обязаны об этом предупредить и естественно я откажусь и попрошу таки новый в коробочке. Да, я понимаю, что в нашей стране дикий бизнес и никто никому ничего как говориться не обязан. Но, если будет такая фирма, в которой будут поступать по человечески и предупреждать о таких казалось бы мелочах - в след. раз я конечно же пойду в эту фирму покупать.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Sly
Отменить связь
Просто як це 50/50 сумісність то я не знаю.
Sanja, розкажи як це, бо люди не в курсах.
Цитата:
Сообщение от machete
Отменить связь
У меня такая позиция, я не каждый день покупаю процы, когда я таки решаюсь я хорошенько всё обдумаю, перечитаю кучу тестов и выберу то что мне нужно. Я узнаю цены по городу, сервис, сроки доставки. После этого я приду на фирму и закажу этот проц. НО, я хочу чтобы проц запакован красиво, ниразу не юзаный и всё такое.
Всем бы таких покупателей как вы, ну увы таких видимо меньшенство. И кстати никак у меня та тема про интернет из головы не идет в контексте
Цитата:
Сообщение от machete
Отменить связь
я хорошенько всё обдумаю, перечитаю кучу тестов и выберу то что мне нужно
Без обид.
Цитата:
Сообщение от machete
Отменить связь
Да, я понимаю, что в нашей стране дикий бизнес и никто никому ничего как говориться не обязан
Ага а покупатели еще более дикие. Они кричат верни мне деньги - 14 дней не прошло. И что магазин должен попасть, на продажу товара как Б/У? Люди должны иметь элементарную совесть. Слава Богу, поколения процессоров и видеокарт не сменяются за 14 дней, а то б наш народ ходил бы и менял.
И про модем. Ну согласитесь. По сути то вы им пользовались? значит он БЫВШИЙ В УПОТРЕБЛЕНИИ? Правильно? Вот только никто об этом не узнает. И порядочность магазина не оценит
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
И кстати никак у меня та тема про интернет из головы не идет в контексте
Как я уже сказал в той теме, я не относил покупку стартового пакета к чему-то сложному. Сейчас, имея опыт, я поменял несколько свои взгляды, на тот момент, купить стартовый пакет для меня было сродни покупки карточки пополнения.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Sly
Отменить связь
Покупець з самого початку купував проц який не сумісний з його мамкою. Просто як це 50/50 сумісність то я не знаю. Він або сідає в сокет або не сідає.
С этого момента поподробней, а то можна ненароком в S775 какой нибудь Атлон затолкать. Проверять надо детально по совместимости до покупки, а не заталкивать двигатель с Камаза в Запорожец. Ранее уже писал, что слишком много "мастеров" развелось, много раз наблюдал, как подростки, не успев выйти из магазина, начинают собирать "свое" оборудование прямо на перилах лестницы или спинке стула. Трудно сказать, сколько проработает такое оборудование, когда два-три человека подсказывают счастливому хозяину как необходимо затолкать CPU. По поводу пасты - невелика беда, нанесите новую, проц то работает? Проверяйте все детально в магазине, и не будет горячей темы для обсуждения.