Re: Факти порушення прав споживачів
Не знаю, чи це порушення, але дуже незадоволений відношенням.
В березні купив в Технопросторі HP pavilion g6. Літом почались лаги - при навантаженні ноута почав дуже грітись, шуміти і виключатись - перевищена допустима температура. В жовтні таке вже почало спостерігатись при фоновій роботі: браузери, скайпи, офісні програми.
Звернувся по гарантії в сервісний центр Технопростора, мені там сказали, що самі не займаються ремонтом HP і віддадуть в сервісний центр HP. Через дві неділі (термін гарантійного обслуговування згідно закону) я зателефонував поцікавитись станом ремонту. Мені сказали, що ще немає інформації, ввечері звяжуться. Але ніхто не звязався і знову позвонив. Мені сказали - техніки перевірили, проблеми не виявлено - прийдіть заберіть ноутбук. Сьогодні як забирав, чоловік мені пояснив, що тестив 4 години температура не піднімалась вище 70 С. І це треба було тримати 2 неділі? Щоб це сказати? Але і це багато, наскільки я знаю, оптимальна температура 50-60 градусів. Пояснили, що я типу тестив не тим софтом (як я поняв), шо мені поставили AIDA.
Я прийшов на роботу, включаю - все те саме. На момент написання посту температура 90С. Позвонив в технічну підтримку HP Україна з скаргою, що за 2 неділі гарантійний ремонт не був виконаний, а здавати ще раз перед Новим Роком на декілька тижнів не маю можливості, до моя робота пов'язана з ноутбуком. Там мені відповіли приблизно: ви носили в непонятно який магазин, треба було занести в сервісний центр HP і дали контакти сервісного центру в Хм. Я позвонив туди, пояснив ситуацію, на що мені сказали, що діагностика займає 2 дні (!!!!) і щоб я після нового року знову приніс ноутбук.
От такий сервіс Технопростору і HP - футболять один на одного, аби відсидіти якось до 19.00 і піти додому.
Re: Факти порушення прав споживачів
А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Wolpix
Отменить связь
А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
Звичайно, читав.
А чому це платно? Нічого з зазначеного не порушено:
2.2 Гарантія анулюється:
- тех.ушкодження (про пил нічого не сказано)
- не завірений підписом талон;
- техніка виведена з ладу неправильним монтажем.
Ноут на столі стоїть весь час, більш як робочий, інколи ігри. А що там сталось - це вже проблема сервісного центру, я звернувся з реальною проблемою, що в мене ноутбук працює не так, як повинен.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Wolpix
Отменить связь
А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
Згідно із законодавством, дійсно потрібно чекати, але не більше 2 тижнів. Людина ж чекала і мала повне право знати все про свій нотубук, навіть якщо і він не підлягає гар. ремонту. Судячи по моїй практиці, якщо є місце гарантійному випадку, то дзвонять на наступний день і повідомляють причну негарантійного ремонту. Так що тут я з Вами не згідний. Тому я особисто теж не розумію поведінку Технопростора в даній ситуації .
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
А чому це платно?
Ноуту уже 10 месяцев, что нибудь да "найдут" для платного. Или до марта пофутболят и раскрутят за ремонт по полной.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
2.2 Гарантія анулюється
Це не анулювання гарантії, а негарантійний випадок. Нажаль, не маю під руками гарантійки, але там щось є про бруд, комах і т.п.. Самі ж маєте розуміти, що ні виробник, ні продавець, ні сервісний центр не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка.
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
інколи ігри
Флеш?
Цитата:
Сообщение от djsasha
Отменить связь
не більше 2 тижнів
По-перше, на скільки я зрозумів, якраз за 2 тижні зробили. А по-друге, проблема людини не в цьому, а в тому, що затягнули на такий довгий час, ще й не знайшли причину поломки. Це можна було б зробити, якби дійсно занесли в авторизований СЦ, у них є "вказівка" проводити діагностику на протязі 1-2 днів. ТП ж може спокійно відвезти той ноут хоч через кілька днів до СЦ, може якийсь час і не забирати. Зрозуміло, що у разі, коли техніки назбиралось на відправку мало, її не повезуть, це ж даремно втрачені час і гроші.
Re: Факти порушення прав споживачів
А ваші коментарі дуже агресивні, зразу видно що праівник ТП )
"це ж даремно втрачені час і гроші"
Ну по-перше, це ваш час і ваші гроші (ну тобто ТП). Мені, як покупцю, до цього байдуже.
По-друге, за декілька днів на компі пк коллеги я з'являвся в скайпі, тобто ноутбук включали і "тестили". За словами техніка, тестили 4 години і так як це він розказував ,я так розумію, це він робив. Тобто виходить що весь інший час він лежав на поличці і чекав поки я позвоню?
"Флеш?"
Ні, не флеш, а яка різниця?
"не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка"
Так, але вирбник (і продавець як гарант) винні, що продукт не може працювати в нормальних умовах на термін гарантійного обслуговування. В свою чергу, ви також повинні розуміти, що бруд (пил) якщо є, то він назбираний ноутбуком автоматично в звичайних умовах без втручання покупця чи інших факторів. А чого він так його збирає - це вже питання до сервісного центру. Я звертаюсь з проблемою - ноутбук гріється і вимикається, він не розбирався, не падав, на нього нічого не виливалось, він не був в грязюці і т.п. Тобто умови гарантії з могу боку дотримані.
Тільки що звонив в управління захисту прав споживачів, їх коментар: відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР, а не виробник, т.я. гарантію вони давали. Звернутись ще раз і якщо проблема не буде вирішена повинні повернути кошти за продукт. І якщо справа дойде до суду, то відповідач буде Технопростір, а не hp.
Re: Факти порушення прав споживачів
ust, магазин может отдать деньги в случае если официальный сервис центр выдаст акт о невозможности ремонта изделия. А так будут ремонтировать до посинения, по крайней мере 2 раза железно.
Несите в официальный сервис, там его почистят, поменяют термоинтерфейс и будет ляля. Не создавайте проблем на ровном месте.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР
Правильно, але чомусь останнім часом пішла тупа мода футболити покупця по різним сервісам. Хто продав - той хай і усовує дефект чи займається цим питанням, а то якщо продати - завжди раді, а коли прийти на допомогу, то приходиться псувати нерви і тратити час. Це кругом так, гарно вивчайте правову базу і ніхто в таких випадках не покаже на двері. Захисту споживачів усі бояться дуже сильно.
Re: Факти порушення прав споживачів
Якщо ви заносите їм, то, звичайно, перед вами відповідає ТП. А вже перед ними АСЦ.
Думаю, не варто нагнітати обстановку, а просто або повторно звернутися до них, або в АСЦ (враховуйте, що напряму в АСЦ все ж буде швидше). На прийомці так і кажіть, що вже здавали на ремонт, але проблема залишилась. Це повинні відмітити, і до вашого пристрою будуть дивитись більш уважно (можливо, знадобиться додатковий час, якщо проблема плаваючого характеру), та, можливо, швидше відремонтують. Тільки на прийомщиків кричати не варто, вони вам нічого не ремонтують і не винні :) При необхідності можете попросити викликати майстра, який буде проводити ремонт, щоб йому більш детально описати проблему. Це все можна вирішити доволі спокійно, не псуючи собі новорічний настрій ;)