Цікаво, дискутуючі уважно читали назву теми?)))
Вид для печати
Цікаво, дискутуючі уважно читали назву теми?)))
HelloKitty,
Ну если для тебя всё так очевидно то может покажешь пальцем на тех "кто работает,а кто зарабатывает" Так для примера, что бы не быть голословным.
конечно, даже пытались что то написать по теме, но некоторые товарищи решили, что они по каким то причинам могут указывать кому, как и за какую сумму денег работать, эдакие божки в своей маленькой песочнице.Цитата:
Сообщение от un4given Отменить связь
Да уж. основная масса людей слегка перепутали тему для дискуссий. Сколько людей, столько и мнений.
А по поводу нарушения прав потребителей..... Есть много разных случаев, много примеров. Мы с мужем недавно покупали вытяжку на кухню. Делали ремонт в новой квартире и. соответственно, покупали на кухню новую технику (варочная поверхность. духовка и вытяжка). Купили, привезли, установили. В магазине перед нами вытяжку проверили, работает хорошо. Прошло 2 недели - вытяжка сломалась. Обратились в магазин - только купили, а уже не работает. В ответ услышали, что сами виноваты, неправильно использовали товар, обращайтесь в сервисную службу. Отвезли на ремонт. Мало того, что ждали месяц, пока отремонтируют, так нам еще сказали, что там был заводской брак и магазин был обязан поменять товар. Больше в тот магазин не ходим. А как ремонтировали - отдельный разговор. Вытяжку сделали только после пятого обращения в сервисную службу. Наслушалась я тогда хамства предостаточно.
К сожалению, в большинстве случаев, пока не начнешь говорить с некоторыми людьми в их же тоне, ничего не докажешь.
Щодо дискусії...... перечитавши вишевикладенні вислови....
Я також вважаю, що все залежить від людини. Коли йдеш, навіть у одному супермаркеті і спілкуєшся з продавцями у різних відділах, ніхто не вимагає стелитися, просто приємно коли з тобою вічливо спілкуються. Не думаю, що продавцям у різних відділах платять різну з/п (я думаю приклад достойний, хто кричить "Як платять - так і роблю!")
Так як і покупці, колись вони праві, а колись і дійсно, прийде "крутий пацан", який не знає взагалі, де беруться гроші окрім тих що дали батьки, і починає кричати що він правий і відверто хамити продавцям, які доречі з ним ввічливо спілкуються!!!! Я сам нещодавно двічі за місяць носив телефон на сервіс, так бажання взяти його і дати комусь по голові (типу працівникові сервісу))))), але хіба він винний, що у Китай - це Китай, і нічого з цим не зробиш....
І на рахунок держслужбовців, вставлю своїх 5 копійок, так як сам 3 роки цьому присвятив, тому маю право)))) Знову ж таки - відношення окремої людини. Я також свого часу отримував 880 грн. на місяць, але це не означає, що я посилав бабушок на 3 букви, коли вони приходили до мене на роботу. Зараз я вже там не працюю, краще мені чи ні - це вже інше питання.....
Ну і порада (може комусь здасться тупою, то не звертайте уваги)))):
1. Завжди будьте людиною і на місці продавця, і на місці покупця, не втрачайте свою гідність!!!
2. Якщо ви дійсно невдоволенні своєю роботою, і кожного дня, коли ви з неї йдете Вам так і хочеться комусь нахамити чи вдарити - це ознака того, що треба шукати іншу роботу, якою б перспективною чи оплачуванною вона не була (ремікс шкільної брошурки, по вибору професії))))
3. Якщо не влаштовує робота, а точніше те що там треба робити за таку з/п - шукаєм достойнішу, і навпаки, не подобається як з тобою спілкуються - йди в інший магазин, зараз цього добра валом. Я особисто згоден заплатити дорожче, за рівень магазину, а то ми хочем подешевше, і щоб продавці перед нами круги мотали)))
4. Шановні форумчани, не переходьте на особистості, і старайтесь бути ввічливими, а то ми кричимо "Хочу жити в нормальній країні!!!" а самі як казав Кравчук "Маємо, те що маємо!!!" і замість того щоб подумати і послухати чиюсь можливо таки і "тупу" але дієву пораду, закриваємо очі, відкриваємо рот і доводимо свою правоту, а це не завжди відповідає дійсності.....
Дякую за увагу!!! Успіхів Вам!!!
Виолетта,
Ну вышли немного за тему, но именно во всех постах выше указываются причины, по каким причинам жалобы могут быть как минимум несправедливыми и к тому же, точка зрения изложена только со стороны клиента.
Нужно тему разделить на две.
не надо...и так срач развелиЦитата:
Сообщение от Boss Отменить связь
Потрібно створити нову тему, але в ній дійсно писати про порушення прав споживачів, неякісні товари, гарантійні ремонти, відмову СЦ ремонтувати або міняти товар покупця, якщо він зіпсувався не з вини покупця і шляхи вирішення даних порушень, а не кричати один на одного аля "Продавці - бики, по три класи освіти!!!" і навпаки "Пішли ті покупці, щоб я перед ними стелився!!!"))))
нічого не вийде-буде точно та сама ситуація.Цитата:
Сообщение от un4given Отменить связь
А ми будем старатися, і може модератори нам у цьому допоможуть)))Цитата:
Сообщение от VictoR Отменить связь