Re: Факти порушення прав споживачів
Отменить связь, ну це вже мабуть не в Технопросторі проблема, а якраз в тому сервісі, куди його здавали і протримали 12 днів - Мікросистема.
Те, що відразу після них не було проблеми - можливо "дуйкою" подули в радіатор, пил трошки відійшов і на кілька днів проходу для повітря вистачило, але потім радіатор знов забився пилом, ще гірше, ніж в попередній раз і проблема повернулась. А в тому СЦ вам просто якісно зробили свою роботу, тобто розібрали і вичистили від пилу...
Тепер раз на пів-року - рік здавайте його на чисточку і буде все ок.
Re: Факти порушення прав споживачів
Скоріше це в тему: відгуки про роботу Техносервісу, (але не зміг знайти цю категорію)
Ситуацйія наступна: у колеги розбився дисплей на планшеті, він замовив до нього новий, поставив, але той не реагував, тоді він попросив у мене поради, куди можна його занести. Я звичайно порадив Техносервіс. Той відразу його туди повіз. Розказав їм симптоми та розказав свої підозри (так як були підозри на те, що контакти на шлейфі підгорені. (на що "майстри" Техносервісу відповіли - ні це не в тому діло, це дисплей поганий.) та взяли за таку діагностику 100грн (хоча планшет був розібраний і перевірили вони не матрицю а батарею!, яку він не просив перевіряти, але ж "майстрам" треба за щось гроші взяти" тоді знайомий замовив другий дисплей, та підішйов до другого майстра (на зупинці темп в маленькому вагончику) той відразу подивився лупою на шлейф і дав заключення що не справний шлейф. Знайомий замовив шлейф і два дисплея виявились ідеально-справні!. От такі спеціалісти в Техносервісі.
Re: Факти порушення прав споживачів
Добрый день, может кто сталкивался с гарантийным ремонтом технопростора, по закону о правах потребителя, срок ремонта не должен превышать 14 дней.
Согласно ст. 8 Закона, за каждый день задержки устранения недостатков сверх установленного срока (14 дней) потребителю выплачивается неустойка в размере 1% от стоимости товара. Кто знает как заставить их выплатить неустойку?
Спасибо.
Re: Факти порушення прав споживачів
все просто, і навіть написано в Законі про захист прав споживачів.
Звертаєтеся письмово в момент здачі на гарантійне обслуговування виробі письмово про підміну товару на період гарантійного обслуговувавння із фондів, які фомуються на підставі відповідної постанови, де Отменить связь.
Re: Факти порушення прав споживачів
Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
Re: Факти порушення прав споживачів
в 99 % случае вы соглашаетесь что срок ремонта может быть до 28 дней при отсутствии запчастей. Посмотрите квитанцию от ТП.
Re: Факти порушення прав споживачів
в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Naum
Отменить связь
в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
Подписал, значит запей холодной водой. Только ждать.
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Naum
Отменить связь
в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ!!!
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от crashaston
Отменить связь
КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ!!!
Украинский роутер?