Сообщение от
ust Не знаю, чи це порушення, але дуже незадоволений відношенням.
В березні купив в Технопросторі HP pavilion g6. Літом почались лаги - при навантаженні ноута почав дуже грітись, шуміти і виключатись - перевищена допустима температура. В жовтні таке вже почало спостерігатись при фоновій роботі: браузери, скайпи, офісні програми.
Звернувся по гарантії в сервісний центр Технопростора, мені там сказали, що самі не займаються ремонтом HP і віддадуть в сервісний центр HP. Через дві неділі (термін гарантійного обслуговування згідно закону) я зателефонував поцікавитись станом ремонту. Мені сказали, що ще немає інформації, ввечері звяжуться. Але ніхто не звязався і знову позвонив. Мені сказали - техніки перевірили, проблеми не виявлено - прийдіть заберіть ноутбук. Сьогодні як забирав, чоловік мені пояснив, що тестив 4 години температура не піднімалась вище 70 С. І це треба було тримати 2 неділі? Щоб це сказати? Але і це багато, наскільки я знаю, оптимальна температура 50-60 градусів. Пояснили, що я типу тестив не тим софтом (як я поняв), шо мені поставили AIDA.
Я прийшов на роботу, включаю - все те саме. На момент написання посту температура 90С. Позвонив в технічну підтримку HP Україна з скаргою, що за 2 неділі гарантійний ремонт не був виконаний, а здавати ще раз перед Новим Роком на декілька тижнів не маю можливості, до моя робота пов'язана з ноутбуком. Там мені відповіли приблизно: ви носили в непонятно який магазин, треба було занести в сервісний центр HP і дали контакти сервісного центру в Хм. Я позвонив туди, пояснив ситуацію, на що мені сказали, що діагностика займає 2 дні (!!!!) і щоб я після нового року знову приніс ноутбук.
От такий сервіс Технопростору і HP - футболять один на одного, аби відсидіти якось до 19.00 і піти додому.