Страница 16 из 19 ПерваяПервая ... 61213141516171819 ПоследняяПоследняя
Показано с 151 по 160 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

  1. #1
    Banned Аватар для Submit Wolf
    Регистрация
    14.01.2011
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    9
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз
    Вес репутации
    0

    Exclamation Факти порушення прав споживачів

    Кожен з нас стикався з некомпетентним персоналом, образами з його боку та іншими порушеннями з боку"магазинів". У даній темі пропоную писати про всі порушення прав споживачів з їхнього боку. Всі зауваження повинні бути обґрунтовані та підтвердженні конкретними фактами.
    Якщо буде щось типу "магазин Х-кул, а У-фігня", то повідомлення одразу видаляється, а автор отримає попередження і вигововор).
    Последний раз редактировалось ShUmMy; 21.03.2011 в 08:34.

  2. 2 пользователя(ей) сказали cпасибо:

    coca (24.08.2011), Сергій Козак (24.08.2011)

  3. #151
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Та я не агресивно налаштований, та і не збираюсь кричати чи кидатись ноутобуком, тим паче йти в суд - колись судився з ДАІшником за штраф - штраф-то скасували, але наїздився по судах ). Просто це створює дуже неприємну думку про ТП і немає бажання більше мати з ними справу (хоча раніше я завжди важав їх на 1 місці і скуплявся там).
    Просто це халатне відношення дуже не сподобалось, мало того, враховуючи Н.р. доставляє дуже багато проблем і незручностей.
    Я розумію шо в техінка 10 ремонтів в день і він спішить на "Вороніни", але то шо він не мав бажання його колупати і відправив з думкою - "якшо вернуть то може не на мою зміну" це факт.

  4. #152
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Хм, а також мене дуже цікавить такий факт (див.малюнок): з HP запитали айдішник виробу.
    Як таке може бути?
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    Последний раз редактировалось ust; 26.12.2013 в 09:47.

  5. Пользователь сказал cпасибо:

    bream (26.12.2013)

  6. #153
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    30

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    ust, все же не факт что он не гарантийный, если есть официальный гарантийный талон.

  7. #154
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,092
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    32

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    ну так випустили в один день, продали через пів-року.. ось вам і просрочка по гарантії йде.. Дивіться дату продажу в гарантійці..

  8. #155
    Бывалый
    Регистрация
    22.03.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    164
    Сказал(а) спасибо
    37
    Благодарили 17 раз в 17
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    Хм, а також мене дуже цікавить такий факт (див.малюнок): з HP запитали айдішник виробу.
    Як таке може бути?
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    Не переживайте по поводу окончания гарантии ПО ДАТЕ ПРОИЗВОДСТВА.
    Обратитесь в Хмельницкий АСЦ HP и они запросят для вас продление гарантии ПО ДАТЕ ПРОДАЖИ. Ну и выполнят ремонт, естественно.

  9. #156
    Технопростір
    Регистрация
    24.04.2012
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 0 раз в 0
    Вес репутации
    13

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от ust Посмотреть сообщение
    Не знаю, чи це порушення, але дуже незадоволений відношенням.
    В березні купив в Технопросторі HP pavilion g6. Літом почались лаги - при навантаженні ноута почав дуже грітись, шуміти і виключатись - перевищена допустима температура. В жовтні таке вже почало спостерігатись при фоновій роботі: браузери, скайпи, офісні програми.
    Звернувся по гарантії в сервісний центр Технопростора, мені там сказали, що самі не займаються ремонтом HP і віддадуть в сервісний центр HP. Через дві неділі (термін гарантійного обслуговування згідно закону) я зателефонував поцікавитись станом ремонту. Мені сказали, що ще немає інформації, ввечері звяжуться. Але ніхто не звязався і знову позвонив. Мені сказали - техніки перевірили, проблеми не виявлено - прийдіть заберіть ноутбук. Сьогодні як забирав, чоловік мені пояснив, що тестив 4 години температура не піднімалась вище 70 С. І це треба було тримати 2 неділі? Щоб це сказати? Але і це багато, наскільки я знаю, оптимальна температура 50-60 градусів. Пояснили, що я типу тестив не тим софтом (як я поняв), шо мені поставили AIDA.
    Я прийшов на роботу, включаю - все те саме. На момент написання посту температура 90С. Позвонив в технічну підтримку HP Україна з скаргою, що за 2 неділі гарантійний ремонт не був виконаний, а здавати ще раз перед Новим Роком на декілька тижнів не маю можливості, до моя робота пов'язана з ноутбуком. Там мені відповіли приблизно: ви носили в непонятно який магазин, треба було занести в сервісний центр HP і дали контакти сервісного центру в Хм. Я позвонив туди, пояснив ситуацію, на що мені сказали, що діагностика займає 2 дні (!!!!) і щоб я після нового року знову приніс ноутбук.
    От такий сервіс Технопростору і HP - футболять один на одного, аби відсидіти якось до 19.00 і піти додому.
    Доброго Дня, шановні. Ситуація дійсно неприємна, але хочу зазначити наступне: на данний момент у нас немає авторизації по гарантійному ремонту ноутбуків HP. Тому ми вимушені проводити такі ремонти у АСЦ HP, у нашому випадку - це Мікросистема. Ваш ноутбук максимально швидко був доставлений у вказаний СЦ. Після того як пройшов термін 12 днів з моменту прийому його у Мікросистемі нас повідомили, що данний ноутбук можна забирати і вказана проблема не проявилася. У нас також виникло питання до Мікросистеми: що можна було робити з ноутбуком на протязі 12 днів і потім відповісти, що проблема не виявлена. Так як навіть дуже детальна діагностика може зайняти максимум 1-2 дні. Але нажаль - ніякої відповіді ми не отримали. При отриманні ноутбука я повідомив своїх співробітників, що його потрібно обов`язково перевірити на присутність несправності, так як ситуація неприємна. Несправніть також не проявилася.
    Ще зазначу наступне: для зручності наших клієнтів, які приносять речі, які не ремонтуються на місці, ми не "футболимо" нікого по усьому місту: "Вам потрібно звернутися сюди, а Вам туди". Такі ремонти приймаються і потім ми самі доставляємо їх по місту.

  10. #157
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Дякую за змістовну відповідь.
    Але ось скріншот, зроблений за декілька днів після того, як забрав з ремонту
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    Як бачите, темперута всерівно висока - ноутбук гріється - можна каву варити на ньому, гудить шумно. Все глючить. А запущені елементарні процеси: 2 браузери, Тандербірд, Пейнт, блокнот, скайп ну і декілька ще незначних фонових.
    Погано тестили.

  11. #158
    ust
    ust вне форума
    Новичок
    Регистрация
    25.06.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    16
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 1 раз в 1
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Хм, Мікросистема? В HP мені сказали, шо в Хм. є 2 офіційних сервісних центри - це "Ноутбк Центр"(Кам'янецька 49/1), "Смарт сервіс" (Молодіжна 14а). Вони подали "Запрос для получения дополнительной информации руководителю сервисного центра", на що їм відповіли, що не можливо найти сервсний центр, де ремонтувався мій ноутбук.

  12. #159
    Zloy Аватар для ShUmMy
    Регистрация
    18.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,334
    Сказал(а) спасибо
    216
    Благодарили 314 раз в 195
    Вес репутации
    35

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    ust, Все це фігня, без списку запущених процесів в procexp та фото (краще відео і не 5 секунд) де цей ноутбук в цей час знаходиться (на якій поверхні) і чітко видно на екрані обидві програми: procexp, та у вашому випадку aida
    А так, можемо до нового року тут "бла бла" бла розводити.
    Людині, яка далека від заліза дуже важко щось пояснити
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  13. #160
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,092
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    32

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    в будь якому випадку чіп ГП і проц на 90 градусах - це перебор явний.. Навіть під тестами ніколи так не розігрівав жоден ноут.
    Последний раз редактировалось Felorgas; 27.12.2013 в 12:16.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •