Показано с 1 по 10 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

Комбинированный просмотр

  1. #1
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,326
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    25

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Naum Посмотреть сообщение
    Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
    питання принципове в коштах? в відсутності роутера? в виробничому вихованні персоналу? в чому?

    а що заважало отримати інший роутер, користуватися ним, та спокійнісінько чекати коли відремонтують ваш?
    інше, або наступне запитання: ви які вимоги заявили в СЦ? Написано в зверненні вашому: якщо термін гарантійного ремонту перевищує 14 діб прошу визнати дефект виробу суттєвим та здійснити його заміну на новий/або відшкодувати його вартість? Якщо вашш підпис на квитанції прийому присутній - ви погодилися на умови, вас ж не змушували його ставити???? ви ж могли запропонувати свій текс вимог? вас же запитували про це що ви хочете? Працівник СЦ не зобовязаний розповідати усі нюанси проблематики законодавства і споживачів, якщо ви про це його не запитуєте. Це яко би пасажир сів в тролейбус, оплатив проїзд, і його не влаштовує швидкість його переміщення містом....

    Чи вже так важко прочитати той закон? Всі відповіді в ньому є. Суттєвість дефекту збільшує ваші можливості.
    Последний раз редактировалось Vertuos; 19.01.2016 в 13:54.

  2. 2 пользователя(ей) сказали cпасибо:

    bream (19.01.2016), crashaston (19.01.2016)

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •