Страница 18 из 19 ПерваяПервая ... 8141516171819 ПоследняяПоследняя
Показано с 171 по 180 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

  1. #1
    Banned Аватар для Submit Wolf
    Регистрация
    14.01.2011
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    9
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз
    Вес репутации
    0

    Exclamation Факти порушення прав споживачів

    Кожен з нас стикався з некомпетентним персоналом, образами з його боку та іншими порушеннями з боку"магазинів". У даній темі пропоную писати про всі порушення прав споживачів з їхнього боку. Всі зауваження повинні бути обґрунтовані та підтвердженні конкретними фактами.
    Якщо буде щось типу "магазин Х-кул, а У-фігня", то повідомлення одразу видаляється, а автор отримає попередження і вигововор).
    Последний раз редактировалось ShUmMy; 21.03.2011 в 08:34.

  2. 2 пользователя(ей) сказали cпасибо:

    coca (24.08.2011), Сергій Козак (24.08.2011)

  3. #171
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,092
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    32

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], ну це вже мабуть не в Технопросторі проблема, а якраз в тому сервісі, куди його здавали і протримали 12 днів - Мікросистема.
    Те, що відразу після них не було проблеми - можливо "дуйкою" подули в радіатор, пил трошки відійшов і на кілька днів проходу для повітря вистачило, але потім радіатор знов забився пилом, ще гірше, ніж в попередній раз і проблема повернулась. А в тому СЦ вам просто якісно зробили свою роботу, тобто розібрали і вичистили від пилу...
    Тепер раз на пів-року - рік здавайте його на чисточку і буде все ок.

  4. #172
    Почётный пользователь Аватар для aukro09
    Регистрация
    17.10.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,323
    Сказал(а) спасибо
    55
    Благодарили 25 раз в 18
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Скоріше це в тему: відгуки про роботу Техносервісу, (але не зміг знайти цю категорію)
    Ситуацйія наступна: у колеги розбився дисплей на планшеті, він замовив до нього новий, поставив, але той не реагував, тоді він попросив у мене поради, куди можна його занести. Я звичайно порадив Техносервіс. Той відразу його туди повіз. Розказав їм симптоми та розказав свої підозри (так як були підозри на те, що контакти на шлейфі підгорені. (на що "майстри" Техносервісу відповіли - ні це не в тому діло, це дисплей поганий.) та взяли за таку діагностику 100грн (хоча планшет був розібраний і перевірили вони не матрицю а батарею!, яку він не просив перевіряти, але ж "майстрам" треба за щось гроші взяти" тоді знайомий замовив другий дисплей, та підішйов до другого майстра (на зупинці темп в маленькому вагончику) той відразу подивився лупою на шлейф і дав заключення що не справний шлейф. Знайомий замовив шлейф і два дисплея виявились ідеально-справні!. От такі спеціалісти в Техносервісі.

  5. #173
    Местный Аватар для Naum
    Регистрация
    28.02.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    679
    Сказал(а) спасибо
    8
    Благодарили 19 раз в 18
    Вес репутации
    18

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Добрый день, может кто сталкивался с гарантийным ремонтом технопростора, по закону о правах потребителя, срок ремонта не должен превышать 14 дней.
    Согласно ст. 8 Закона, за каждый день задержки устранения недостатков сверх установленного срока (14 дней) потребителю выплачивается неустойка в размере 1% от стоимости товара. Кто знает как заставить их выплатить неустойку?
    Спасибо.
    Не грузите меня, я не сухогруз. Я танкер, налейте мне!

  6. #174
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    все просто, і навіть написано в Законі про захист прав споживачів.
    Звертаєтеся письмово в момент здачі на гарантійне обслуговування виробі письмово про підміну товару на період гарантійного обслуговувавння із фондів, які фомуються на підставі відповідної постанови, де [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.].

  7. #175
    Местный Аватар для Naum
    Регистрация
    28.02.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    679
    Сказал(а) спасибо
    8
    Благодарили 19 раз в 18
    Вес репутации
    18

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
    Не грузите меня, я не сухогруз. Я танкер, налейте мне!

  8. #176
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    30

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    в 99 % случае вы соглашаетесь что срок ремонта может быть до 28 дней при отсутствии запчастей. Посмотрите квитанцию от ТП.

  9. #177
    Местный Аватар для Naum
    Регистрация
    28.02.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    679
    Сказал(а) спасибо
    8
    Благодарили 19 раз в 18
    Вес репутации
    18

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
    Не грузите меня, я не сухогруз. Я танкер, налейте мне!

  10. #178
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    30

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Naum Посмотреть сообщение
    в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
    Подписал, значит запей холодной водой. Только ждать.

  11. #179
    Продвинутый
    Регистрация
    17.02.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    190
    Сказал(а) спасибо
    6
    Благодарили 24 раз в 19
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Naum Посмотреть сообщение
    в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
    КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ!!!

  12. #180
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    30

    По умолчанию Re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от crashaston Посмотреть сообщение
    КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ!!!
    Украинский роутер?

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •