Ітак, пройшло майже пів року і я вирішив свою проблему.
Жаль, що це було все-таки не по гарантії і сказати добрі слова в сторону ТП не можу.
Ітак, останнім разом сказали що проблема з не сумісністю ноутбука з Він 7, драйвера старі і т.п. Бігав я довго і нудно, але не дивлячись на те, що чоловік який, зі мною спілкувався - дуже адекватний і приємний, проблему все-таки ми замняли.
Останнім разом я забув там гарантійний талон, та і залишалось всього лиш місяць-два і бігати набридати хлопцями було також вже не зурчно.
Я купив підставку під ноут з вентилятором, ігри не грав останнім часом, а ноут потрібен був для роботи і мирився з ноутом як є, хоча він продовжував грітись і шуміти як чорт. Але от пару днів назад зібрався і заніс в СЦ - той шо навпроти Юності, "Ремонт Ноутбуків" вроді називається. Я зразу сказав, що готовий заплатити скільки скажуть, ну типу якшо міняти охолоджувальну систему - то міняйте.
Через два дні зателефонували - приходьте, забирайте. Причина - забився пилюкою, почистили, заплатив 150 грн. Я думав, що вони також типу запустили софтину, 5 хв потестили, переустановили антивірус і віддали, але прийшов додому - і о чудо, ноутбук як новенький! Тихенький, холодний. Тестив на важких іграх і софті.
Можна казати, що чистка не входить в гарантію і т.п., але я ж готовий був заплатити гроші. Так і до розборки ноута тоді в майстрів руки не дійшли, видно. Та і тримали 2 неділі.
От вам наглядний приклад та висновки:
1. Безкоштовний сир лише в мишоловці. Гарантійного ремонту це також стосується;
2. Великі бюрократичні компанії, як-от ТП або Чіп (вони мені колись схоже монітор ремонтували) дивились на ті ремонти з великого пагорбу. Потрібно нести в маленькі конторки, де ремонтами вони ледь покривають оредну приміщення та заробітню плату.
Добре, що інтернет-магазини зараз настільки розвинулись, що покупець не залежний від монополістичного магазину.



Ответить с цитированием