Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
Не грузите меня, я не сухогруз. Я танкер, налейте мне!
в 99 % случае вы соглашаетесь что срок ремонта может быть до 28 дней при отсутствии запчастей. Посмотрите квитанцию от ТП.
питання принципове в коштах? в відсутності роутера? в виробничому вихованні персоналу? в чому?
а що заважало отримати інший роутер, користуватися ним, та спокійнісінько чекати коли відремонтують ваш?
інше, або наступне запитання: ви які вимоги заявили в СЦ? Написано в зверненні вашому: якщо термін гарантійного ремонту перевищує 14 діб прошу визнати дефект виробу суттєвим та здійснити його заміну на новий/або відшкодувати його вартість? Якщо вашш підпис на квитанції прийому присутній - ви погодилися на умови, вас ж не змушували його ставити???? ви ж могли запропонувати свій текс вимог? вас же запитували про це що ви хочете? Працівник СЦ не зобовязаний розповідати усі нюанси проблематики законодавства і споживачів, якщо ви про це його не запитуєте. Це яко би пасажир сів в тролейбус, оплатив проїзд, і його не влаштовує швидкість його переміщення містом....
Чи вже так важко прочитати той закон? Всі відповіді в ньому є. Суттєвість дефекту збільшує ваші можливості.
Последний раз редактировалось Vertuos; 19.01.2016 в 13:54.
bream (19.01.2016), crashaston (19.01.2016)
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)