Скоріше це в тему: відгуки про роботу Техносервісу, (але не зміг знайти цю категорію)
Ситуацйія наступна: у колеги розбився дисплей на планшеті, він замовив до нього новий, поставив, але той не реагував, тоді він попросив у мене поради, куди можна його занести. Я звичайно порадив Техносервіс. Той відразу його туди повіз. Розказав їм симптоми та розказав свої підозри (так як були підозри на те, що контакти на шлейфі підгорені. (на що "майстри" Техносервісу відповіли - ні це не в тому діло, це дисплей поганий.) та взяли за таку діагностику 100грн (хоча планшет був розібраний і перевірили вони не матрицю а батарею!, яку він не просив перевіряти, але ж "майстрам" треба за щось гроші взяти" тоді знайомий замовив другий дисплей, та підішйов до другого майстра (на зупинці темп в маленькому вагончику) той відразу подивився лупою на шлейф і дав заключення що не справний шлейф. Знайомий замовив шлейф і два дисплея виявились ідеально-справні!. От такі спеціалісти в Техносервісі.


Ответить с цитированием