Я за зарплатой не хожу и отлично понимаю что все хотят купить в Китае за доллар и продать за 20, потом это называть рентабельностью. Когда такой один, он может продать за 20, когда их двое уже цена 18. Когда таких умных 100 цена уже 1,5.
Еще раз повторю альтруистов там нет, и логично что люди хотят заработать больше. Их же попросили рассказать откуда цена, показали бы - пассажиропоток такой то, вложения такие то, зарабатываю 5 коп с пассажира и все. Какие вопросы?
p.s. не юрист конечно, но почему цену в 3,5 вернули на следующий день после суда? Решение суда вступило в действия с момента принятия? Никаких сроков на обжалование и апелляцию нет?
Особливо підвищення тарифів життєво небхідно одному із власників,якому належить левова частка транспорту і агітацією якого завішано все місто та половина маршруток
Vovan (18.09.2015)
Ну прибуток можна спробувати самим порахувати. Припустимо, що в маршрутку вміщується 30 чоловік, множимо на 3.5, маємо 105грн. при умові, що більше по маршруту саме стільки назбирається ніхто до кінцевої не заходитиме. Та можна зробити таку похибку: 100-200грн. за проїзд в одну сторону. Далі дивимось на графік поїздок маршрутки. Наприклад, за день проїжджає 20 разів по одному маршруту. Якщо рахувати, що в обидва боки збирає однакову кількість пасажирів, маємо суму в 4000-8000 за добу. Звичайно, що далеко не завжди маршрутка їде повна, але ж ми пробуєм хоч приблизно підрахувати.
А далі вже рахуєм скільки кілометрів дана маршрутка проїжджає і вираховуєм, скільки приблизно потрібно витратити на її заправки та ремонти. Плюс виплата з/п, податків, покупка самої автівки, ну і щоб самому щось заробити.
Нащо самим рахувати? Талончики під сувору звітність, контролерів на маршрути- і все буде ясно.
Еще такой момент. У нас в городе, как и везде, существует два тарифа на проезд автотранспортом: "в режиме маршрутного такси" (3,50 грн) и "в обычном режиме" (3,00 грн). Если вкратце, то "в обычном режиме"- это когда высадка-посадка производится только на остановках, "в режиме маршрутного такси"- везде, где не запрещено правилами. Но у нас с незапамятных времен с целью нормализации уличного траффика запретили "маршрутчикам" останавливаться где ни попадя. Внимание вопрос: какого ... они по-прежнему относятся к таким, которые осуществляют перевозки в "режиме маршрутного такси" и берут дороже за проезд? Доходит до смешного: едешь комфортабельным 21 или 22 автобусом, а платишь дешевле, чем душегубкой на каком нибудь 29-м маршруте.
Задал вопрос на эту тему председателю депутатской комиссии, занимающейся в том числе вопросами транспорта, коим является (сюрпрайз!) пан Мандзий [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]. Ранее задавал похожий вопрос, с немного другой [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], он выкрутился (почти), посмотрим, что скажет теперь.
Последний раз редактировалось Vovan; 18.09.2015 в 13:04.
Тут есть копия решения
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Саня, я тобі скажу, що в Києві таксі на 20-30% дешевше нашого, це при більших зарплатах. Так що хмельницькі таксисти деруть нормально. Правда чекати довше машину і деколи буває таке, що в п’ятницю вечором хрен визвеш. Але факт залишається фактом.
Я б за ці спрінтера, де зі зростом більше 1,50м не сісти ломав би руки і ноги. Жовті богдани в рази зручніші. Спрінтер валить і комфорт ходової краще, але з урахуванням розташування сидячих місць богдан на голову вище. ІМХО
Последний раз редактировалось user_lol; 19.09.2015 в 10:37.
DV-2014 DV-2015 DV-2016
Катався я на ваших таксі в Києві за 50 грн/4 км з попутнім пасажиром(ще тої осені). По маршрутках - я нікого не відстоюю. Є маса нюансів у цій справі, яких звичайні пасажири не знають і знати не хочуть, тому поясювати їм будь-що марно, я лиш намагався донести частину своїх міркувань до місцевої аудиторії як до представників більш поміркованої частини нашого хмельницького суспільства. Ситуація нагадує, як пенсіонери сваряться з касирами в супермаркетах за подорожчання продуктів чи на поштарів, які приносять їм все більші і більші рахунки, хоча ні перші, ні другі не є винуватцями цієї проблеми.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)