Особливо підвищення тарифів життєво небхідно одному із власників,якому належить левова частка транспорту і агітацією якого завішано все місто та половина маршруток
Особливо підвищення тарифів життєво небхідно одному із власників,якому належить левова частка транспорту і агітацією якого завішано все місто та половина маршруток
Vovan (18.09.2015)
Ну прибуток можна спробувати самим порахувати. Припустимо, що в маршрутку вміщується 30 чоловік, множимо на 3.5, маємо 105грн. при умові, що більше по маршруту саме стільки назбирається ніхто до кінцевої не заходитиме. Та можна зробити таку похибку: 100-200грн. за проїзд в одну сторону. Далі дивимось на графік поїздок маршрутки. Наприклад, за день проїжджає 20 разів по одному маршруту. Якщо рахувати, що в обидва боки збирає однакову кількість пасажирів, маємо суму в 4000-8000 за добу. Звичайно, що далеко не завжди маршрутка їде повна, але ж ми пробуєм хоч приблизно підрахувати.
А далі вже рахуєм скільки кілометрів дана маршрутка проїжджає і вираховуєм, скільки приблизно потрібно витратити на її заправки та ремонти. Плюс виплата з/п, податків, покупка самої автівки, ну і щоб самому щось заробити.
Нащо самим рахувати? Талончики під сувору звітність, контролерів на маршрути- і все буде ясно.
Еще такой момент. У нас в городе, как и везде, существует два тарифа на проезд автотранспортом: "в режиме маршрутного такси" (3,50 грн) и "в обычном режиме" (3,00 грн). Если вкратце, то "в обычном режиме"- это когда высадка-посадка производится только на остановках, "в режиме маршрутного такси"- везде, где не запрещено правилами. Но у нас с незапамятных времен с целью нормализации уличного траффика запретили "маршрутчикам" останавливаться где ни попадя. Внимание вопрос: какого ... они по-прежнему относятся к таким, которые осуществляют перевозки в "режиме маршрутного такси" и берут дороже за проезд? Доходит до смешного: едешь комфортабельным 21 или 22 автобусом, а платишь дешевле, чем душегубкой на каком нибудь 29-м маршруте.
Задал вопрос на эту тему председателю депутатской комиссии, занимающейся в том числе вопросами транспорта, коим является (сюрпрайз!) пан Мандзий [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]. Ранее задавал похожий вопрос, с немного другой [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], он выкрутился (почти), посмотрим, что скажет теперь.
Последний раз редактировалось Vovan; 18.09.2015 в 13:04.
Аби переконатися у доцільності підняття тарифів на проїзд, місьвиконком вирішив створити робочу групу із контролю за пасажиропотоком. До її складу увійдуть 118 людей.
Виконавчий комітет Хмельницької міської ради створив робочу групу з проведення обстеження пасажиропотоку на міських автобусних маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі. Таке рішення на засіданні міськвиконкому прийняли одноголосно.
- Загалом перевірятимуть 32 маршрути, які обслуговують 240 автомобілів. До складу робочої групи увійдуть як представники нашого управління, так і громадськості, - розповів "ВСІМ" заступник начальника управління транспорту та зв'язку Хмельницької міськради Сергій Шепурєв.
Обстеження триватиме з 10 по 16 жовтня і буде стосуватись маршруток, які належать до ТОВ «Рембуд-транс» та фізичній особі-підприємцю Віталію Марценюку Зокрема, це маршрутки за номерами: 15, 20, 23, 28, 32, 34, 36, 42, 47, 43, 3, 6, 1, 18, 27, 24, 35, 41, 46, 46а, 9, 2, 26, 37, 39, 45, 48, 54 та 5а.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
хай 49 і 29 перевірятьХотя і так всі розуміють що це все фікція. Якраз після виборів скаже ця "група". Так, дійсно! Вони у збиток працюють! Але їм людей жаль, то вони змушені були їздити по 3 грн і виносити ще й з дому гроші, бо запчастини дорогі! То ми підрахували, 4.25 грн за проїзд! Чи ти проїдеш 1 км, чи 7. Більше проїхатись не вийде, бо місто закінчиться. Але ми і тут підемо на зустріч людям, і знову будемо працювати собі у збиток, хотя б нам по 4 грн зробіть.
Спасибо за спасибо
А почему маршруты закреплены за конкретными фирмами и людьми?
Если единый тариф на весь город, то пусть ВСЕ МАРШРУТКИ 1-2 раза в неделю меняют таблички и тогда каждый маршрутчик-водитель и маршрутчик-собственник прочуствует и там где горько и там где сладко. Менять по системе +1 - 29ка на 30к , 23 на 24 итд, 49 на 50 итд
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Ну шо, с завтрашнего дня снова по 3,50.
вопрос где перевозчики берут остальные 59 коп чтобы выйти в "0" (экономично обгрунтовали минимум 4.09 вроде? ) остется открытым....
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)