Страница 18 из 21 ПерваяПервая ... 81415161718192021 ПоследняяПоследняя
Показано с 171 по 180 из 203

Тема: Транспортная система Хмельницкого

  1. #171
    Активный участник Аватар для Dzubi
    Регистрация
    31.07.2010
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    300
    Сказал(а) спасибо
    14
    Благодарили 15 раз в 14
    Вес репутации
    15

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
    CPU: Intel Core i5 3550
    MB: ASUS P8H61-M LE
    RAM: Team 2*8Gb
    Video: GTX1050Ti (4Gb)
    Windows 10 x64 + Aster v7

  2. #172
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    Ну не знаю. мне нравится.
    чем? сняли часть маршрутов, часть изменили. почитать коменты на vsim.ua - народ жалуется. до реформы в тролейбус можно было влезть, сейчас - трудно. был какой-то график - сейчас нет.
    лучше не стало однозначно.

  3. #173
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
    вона взагалі показує не те щоб хотілось, те що показує не відповідає реальності, пише одні маршрути - а їдуть інші.

  4. #174
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    взагалі не розумію для чого було трогати той транспорт. ну хочеш зробити краще - додай маршрути. а то таке відчуття що зробили під перевізників - щоб їздили з пересадками.

  5. #175
    Бывалый Аватар для flopix
    Регистрация
    21.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,400
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 91 раз в 78
    Вес репутации
    29

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    Ну не знаю. мне нравится.
    +++

    раньше выходишь ждешь, сейчас постоянно что-то едет, супер!

  6. #176
    Бывалый
    Регистрация
    21.04.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,405
    Сказал(а) спасибо
    85
    Благодарили 378 раз в 243
    Вес репутации
    37

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    Цитата Сообщение от flopix Посмотреть сообщение
    +++
    сейчас постоянно что-то едет
    Токо не то и не туда, и вообще непонятно куда

  7. Пользователь сказал cпасибо:

    HelloKitty (28.01.2018)

  8. #177
    Zloy Аватар для ShUmMy
    Регистрация
    18.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,334
    Сказал(а) спасибо
    216
    Благодарили 314 раз в 195
    Вес репутации
    35

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    зробили під перевізників - щоб їздили з пересадками
    Саме так. Треба ж поставити на маршрут правильних людей. А кращі маршрути віджати для кращих людей. Все як в країні на букву У....

    А от досвід користування транспортом в караїні Х(читайте саме "ікс") місті Y ("ігрек")

    Транспортною мережею володіє лише одна компанія, хоча назвати компанією, то не можна, то мега корпорація (суто з кількості трансортних засобів що їздять мережею). Але те що це саме МТА володіє всією мережею і конкуренти навіть не з'являються на горизонті не призводить до монополізму і дибілізму, бо відповідальність в 1000 разів більша, ніж жага до наживи.

    Так от. Незважаючи на мега полігон для маршрутної мережі існує дуже простий принцип: трансфер.
    Як це діє.
    У кожного є картка, з магнітною полосою. На картці або гроші або проплочений "безліміт".
    Так от принцип такий. Ти оплатив на турнікеті, прикладом, в метро поїздку (знялась вартість поїздки), їдеш, вийшов. Біля станції метро зупинка автобуса, що не ходить раз в годину, а із дуже прийнятними інтервалами. Зайшов в автобус, у картоприймач провів тією самою картою - гроші не знімаються, а виконується трансфер. Єдина умова між першим (коли знімаються гроші) зчитуванням і другим (коли ви входите в автобус) не має бути більше двох годин.
    Таким чином не потрібна мережа незрозумілих автобусів, що їдуть з мухосранської вулиці на проспект героїв дивану, а лише одна пересадка з автобуса на автобус (чи з метро на автобус). І немає того стовповиська автобусів, що ходять по Проспекту на Озерну, чи по Шевченка на Інститутську (прикладом). Автобуси не ходять тільки "з Катіону" і тільки "по інститутській" і й заїжджають в якісь типу єбеня типу молодіжної по всій довжині. мережа на то вона і мережа щоб охоплювати все, а не іздити тільки по рибним місцям.

    Кожен новий маршрут створюєтьсяв країні У, щоб їздив якийсь дядька, слухав шансон, курив цигарку і ще говорив по телефону про дешеві запчастини до спрінтера на розборці такого ж хламу.
    Але тут є один ньюанс - картка. Все йде по білому. Ніякого лівака, ніякого 500 гривень "Баті", а решту в кишеню. Ніякого ухиляння від сплати податків. Ніякого скиглення що "....возити в 21му маршруті собівартість 6 гривень а я вожу людей собі в мінус..." Все автоматично пораховано, податки сплачено, кондуктори курять бамбук, всі маршрути прораховані як ЛЮДЯМ менше йти до зупинки і які інтервали і в яку годину пік скільки має бути транспорту на лінії (бо ж наш "дядя пєтя" якшо зранку виїхав, то має і в годину пік роздувати спрінтера до розмірів плацкартного вагона, і напівпорожнім у весь інший час їздити), але з маршруту ні-ні.

    І кажіть що у нас таке не буде, бо у нас пенсіонери, "мені одну зупинку" і взагалі то не по-українськи. Але Воно працює. На величезне місто не так багато (відносно) маршрутів але з трансфером ти можеш проїхати з будь-якої точки в і іншу сплативши проїзд один раз.
    Доречі трансфер навіть реалізований для приміських маршрутів (що обслуговуються зовсім іншим оператором, але ж якось діляться з містом)

    Так що нехай зроблять хоч ще 20 нових маршрутів, все рівно вони будуть збиткові, бо одночасно неможна вивезти з Дубово і в гречани і в лезнево і на проспект. А місто то росте, і вже зараз забудовуються болота, від яких до дороги рівної йти трохи треба, не те що до транспорту. Чекаємо нову маршрутку 68Б "Далека НижньоБерегова - Далекі Гречани через Дубово, Залізничний вокзал і логічно Речовий ринок"

    Місту та і країні треба рости і розвиватися в цивілізованому світі, а не іздити в тих бидловозках і жалітися що бидловозка не везе. Чи задорого везе. Якби повернути колишню систему "талон-компостер", то половина диванних героїв їздили б зайцем. Але ж в Європі так не роблять, та й в Америці теж...

    Чекаю критики, але мені фіолетово - я ходжу пішки, якщо дозволяє час
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  9. 2 пользователя(ей) сказали cпасибо:

    HelloKitty (28.01.2018), kraft (29.01.2018)

  10. #178
    Продвинутый
    Регистрация
    25.07.2014
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    158
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 20 раз в 17
    Вес репутации
    10

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    раньше выходишь ждешь, сейчас постоянно что-то едет, супер!
    Может где-то и едет.
    А в реальности по другому.
    22,01, понедельник, рабочий день.
    Остановка дом быта на институтской.
    С 21,55 по 23,15 прошла одна 49 переполненная маршрутка и ни одной 35-й.
    Раньше за этот период минимум 5шт 35-х проходило, масса студентов едет в центр, в св, в шторм.
    Управление транспорта не знает? Знает. Маршруты поделили, откаты занесли.
    Ждем когда маршрутчики будут жаловаться что работают в минуса и поднимать цены.
    Они же ездят по "утвержденному расписанию" даже когда в салоне 1 пассажир.
    Опять поднимут цены и маршрутки будут ходить еще хуже.

  11. #179
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    Уже. Мишин жаловался. На vsim.ua была статья. Хочет 8, бо ездит в убыток)))

  12. #180
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Транспортная система Хмельницкого

    Формування думки суспільства, чи "підлизування" меру відбувається в засобах змі - наш телеканал по сюжетам якого всім сподобалось, vsim.ua - по їхнім статтям теж все гладко, хоча коментарі говорять звортнє. А в тролейбусі то взагалі по монітору мер через конжну хвилину.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Продам акустику Акустическая система 5.1 Microlab X4
    от sanyo54 в разделе Продам - TV | Видео | Аудио
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 12.01.2015, 14:42
  2. Продам Акустична система Logicfox A92 2.1
    от zibert в разделе Продам - Периферия
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 01.02.2014, 16:24
  3. Операционная система ByteOS
    от Sanja в разделе Другие ОС
    Ответов: 11
    Последнее сообщение: 21.09.2012, 19:46
  4. Система оплаты PayPal
    от G00362 в разделе Обо всем
    Ответов: 6
    Последнее сообщение: 08.08.2012, 09:53
  5. Продам акустику Саб + система 5,1
    от Dimu4 в разделе Продам - TV | Видео | Аудио
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 12.06.2011, 11:17

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •