скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
CPU: Intel Core i5 3550
MB: ASUS P8H61-M LE
RAM: Team 2*8Gb
Video: GTX1050Ti (4Gb)
Windows 10 x64 + Aster v7
чем? сняли часть маршрутов, часть изменили. почитать коменты на vsim.ua - народ жалуется. до реформы в тролейбус можно было влезть, сейчас - трудно. был какой-то график - сейчас нет.Ну не знаю. мне нравится.
лучше не стало однозначно.
вона взагалі показує не те щоб хотілось, те що показує не відповідає реальності, пише одні маршрути - а їдуть інші.скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
взагалі не розумію для чого було трогати той транспорт. ну хочеш зробити краще - додай маршрути. а то таке відчуття що зробили під перевізників - щоб їздили з пересадками.
+++Ну не знаю. мне нравится.
раньше выходишь ждешь, сейчас постоянно что-то едет, супер!
HelloKitty (28.01.2018)
Саме так. Треба ж поставити на маршрут правильних людей. А кращі маршрути віджати для кращих людей. Все як в країні на букву У....зробили під перевізників - щоб їздили з пересадками
А от досвід користування транспортом в караїні Х(читайте саме "ікс") місті Y ("ігрек")
Транспортною мережею володіє лише одна компанія, хоча назвати компанією, то не можна, то мега корпорація (суто з кількості трансортних засобів що їздять мережею). Але те що це саме МТА володіє всією мережею і конкуренти навіть не з'являються на горизонті не призводить до монополізму і дибілізму, бо відповідальність в 1000 разів більша, ніж жага до наживи.
Так от. Незважаючи на мега полігон для маршрутної мережі існує дуже простий принцип: трансфер.
Як це діє.
У кожного є картка, з магнітною полосою. На картці або гроші або проплочений "безліміт".
Так от принцип такий. Ти оплатив на турнікеті, прикладом, в метро поїздку (знялась вартість поїздки), їдеш, вийшов. Біля станції метро зупинка автобуса, що не ходить раз в годину, а із дуже прийнятними інтервалами. Зайшов в автобус, у картоприймач провів тією самою картою - гроші не знімаються, а виконується трансфер. Єдина умова між першим (коли знімаються гроші) зчитуванням і другим (коли ви входите в автобус) не має бути більше двох годин.
Таким чином не потрібна мережа незрозумілих автобусів, що їдуть з мухосранської вулиці на проспект героїв дивану, а лише одна пересадка з автобуса на автобус (чи з метро на автобус). І немає того стовповиська автобусів, що ходять по Проспекту на Озерну, чи по Шевченка на Інститутську (прикладом). Автобуси не ходять тільки "з Катіону" і тільки "по інститутській" і й заїжджають в якісь типу єбеня типу молодіжної по всій довжині. мережа на то вона і мережа щоб охоплювати все, а не іздити тільки по рибним місцям.
Кожен новий маршрут створюєтьсяв країні У, щоб їздив якийсь дядька, слухав шансон, курив цигарку і ще говорив по телефону про дешеві запчастини до спрінтера на розборці такого ж хламу.
Але тут є один ньюанс - картка. Все йде по білому. Ніякого лівака, ніякого 500 гривень "Баті", а решту в кишеню. Ніякого ухиляння від сплати податків. Ніякого скиглення що "....возити в 21му маршруті собівартість 6 гривень а я вожу людей собі в мінус..." Все автоматично пораховано, податки сплачено, кондуктори курять бамбук, всі маршрути прораховані як ЛЮДЯМ менше йти до зупинки і які інтервали і в яку годину пік скільки має бути транспорту на лінії (бо ж наш "дядя пєтя" якшо зранку виїхав, то має і в годину пік роздувати спрінтера до розмірів плацкартного вагона, і напівпорожнім у весь інший час їздити), але з маршруту ні-ні.
І кажіть що у нас таке не буде, бо у нас пенсіонери, "мені одну зупинку" і взагалі то не по-українськи. Але Воно працює. На величезне місто не так багато (відносно) маршрутів але з трансфером ти можеш проїхати з будь-якої точки в і іншу сплативши проїзд один раз.
Доречі трансфер навіть реалізований для приміських маршрутів (що обслуговуються зовсім іншим оператором, але ж якось діляться з містом)
Так що нехай зроблять хоч ще 20 нових маршрутів, все рівно вони будуть збиткові, бо одночасно неможна вивезти з Дубово і в гречани і в лезнево і на проспект. А місто то росте, і вже зараз забудовуються болота, від яких до дороги рівної йти трохи треба, не те що до транспорту. Чекаємо нову маршрутку 68Б "Далека НижньоБерегова - Далекі Гречани через Дубово, Залізничний вокзал і логічно Речовий ринок"
Місту та і країні треба рости і розвиватися в цивілізованому світі, а не іздити в тих бидловозках і жалітися що бидловозка не везе. Чи задорого везе. Якби повернути колишню систему "талон-компостер", то половина диванних героїв їздили б зайцем. Але ж в Європі так не роблять, та й в Америці теж...
Чекаю критики, але мені фіолетово - я ходжу пішки, якщо дозволяє час
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
HelloKitty (28.01.2018), kraft (29.01.2018)
Может где-то и едет.раньше выходишь ждешь, сейчас постоянно что-то едет, супер!
А в реальности по другому.
22,01, понедельник, рабочий день.
Остановка дом быта на институтской.
С 21,55 по 23,15 прошла одна 49 переполненная маршрутка и ни одной 35-й.
Раньше за этот период минимум 5шт 35-х проходило, масса студентов едет в центр, в св, в шторм.
Управление транспорта не знает? Знает. Маршруты поделили, откаты занесли.
Ждем когда маршрутчики будут жаловаться что работают в минуса и поднимать цены.
Они же ездят по "утвержденному расписанию" даже когда в салоне 1 пассажир.
Опять поднимут цены и маршрутки будут ходить еще хуже.
Уже. Мишин жаловался. На vsim.ua была статья. Хочет 8, бо ездит в убыток)))
Формування думки суспільства, чи "підлизування" меру відбувається в засобах змі - наш телеканал по сюжетам якого всім сподобалось, vsim.ua - по їхнім статтям теж все гладко, хоча коментарі говорять звортнє. А в тролейбусі то взагалі по монітору мер через конжну хвилину.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)