Результаты опроса: В связи с запуском цифрового ТВ от Воли, Я:

Голосовавшие
46. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Останусь пользователем аналоговых пакетов

    12 26.09%
  • Перейду на цифру (буду арендовать тюнер/САМ модуль)

    7 15.22%
  • Отключусь от Воли

    27 58.70%
Страница 13 из 22 ПерваяПервая ... 391011121314151617 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 121 по 130 из 222

Тема: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

Комбинированный просмотр

  1. #1
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,094
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    33

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    bream, ну дак я теж юзаю Ейрбайтів. Було кілька хвилин без інтернету, після грози, але зазвичай все стабільно.
    Перед цим юзав х-сіті і що таке "розмови з оператором" добре знаю.
    Одному достатньо вказати причину - дуже повільний інтернет. Одному оператору кажу про це - починає втирати про файрволи і подібну нечисть і що то проблеми в мене і т.п. Інший додумається відразу перевірити порти (чи що вони там роблять через удалёнку) і таки вислати майстрів, щоб на даху полагодили своє обладнання...

    Все залежить від оператора. Чим більша конторка, тим більше там недосвідчених операторів і тим більше гемору.

  2. #2
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    Цитата Сообщение от bream Посмотреть сообщение
    Если что то не так, вопрос надо решать, если он не решается, менять провайдера, а не сидеть с выражением лица, и думать что за ваши 50 грн. вам должен весь мир.
    тут ти не зовсім правий (нічого, що на ТИ?). Якщо провайдер надає послугу, він повинен надавати її якісно, якісно і вчасно надавати технічну підтримку (хай там користувачі "барани", які не можуть пояснити що хочуть, але на підтримці мають бути специ, а не школота).
    Можу привести приклад з волею - перестав працювати інет, не отримує IP адресу. Позвонив на підтримку - там мені втирають, що проблема 100% у вас. Люди добрі, майте совість, працюю системним адміністратором і вияснити чи є проблема з моєї сторони в моїй компетенції. Прислали майстрів, прийшли і давай тупо вмикати/вимикати мережеве з'єднання (була запущена вінда, цікаво що б робили ці горе майстри якби я їм запустив лінукс?). Після 5хв таких маніпуляцій кажу "хлопці, ви б пішли перевірили свій комутатор чи що, може у вас просто порт підвис, чи ще що". В мене маленька дитина, яку потрібно було кормити в цей час, тому витурив їх за двері. Вони ж нікуди не пішли нічого перевіряти, а в заявці записали, що я їх вигнав з хати D
    PS. вже була подібна ситуаці з ними раніше, підтримка 100% мене завіряла що це проблеми в мене. Через 2 дні передзвонив їх адмін і вибачився, сказав що проблеми з їхньої сторони, когось вони включали і щось не те зробили.
    PS. відключився і юзаю Airbites

  3. #3
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,094
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    33

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    John.USA, ще +1 ейрбайту)))

  4. #4
    Moderator Аватар для Vurdalaka
    Регистрация
    06.11.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    832
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 72 раз в 49
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    свою війну з бившим датасвітом розказувати небуду довго дуже) Була ситуація коли на форумі виставляв скріни пінгів жалівся швидкості нема і все таке так там адмін у відповідь виставив скріни швидкості свої і сказав ось у мене вдома усе працює ви нешарити працювати з інетом ))))

  5. #5
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    сходив в СЦ Волі, відключитись. Приняли заявку, типу пришлем майстра, він відключить, підпишите акт виконаних робіт. Бред сивої кобили. Воля як завжди в свому репертуарі. Добре хоч не сказали ще "при собі мати ключі від тех. поверху" Подивлюсь чим закінчиться ця канітель.

  6. #6
    Moderator Аватар для Vurdalaka
    Регистрация
    06.11.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    832
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 72 раз в 49
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    закінчиться повісткою від колекторської контори))) З рік як так само відключався. Все по нулях було листівки вже по 300 грн вимагають))))

  7. #7
    Zloy Аватар для ShUmMy
    Регистрация
    18.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,334
    Сказал(а) спасибо
    216
    Благодарили 314 раз в 195
    Вес репутации
    36

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    Я подарував їм 51 копійку позитивного балансу на рахунок (бачу по порталу абонентів). Там же бачу статус послуги "відключено". Але акту виконаних робіт немає. Треба їх понапрягати зараз буде по телефону.

    UPD: сказали підійти в СЦ, щоб там виписали документ що договір закрито, хоча це не є обов'язковим - його і так закрито (мене як кажуть "улыбнуло")
    Последний раз редактировалось ShUmMy; 23.07.2012 в 12:59.
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  8. #8
    Пользователь
    Регистрация
    30.07.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    72
    Сказал(а) спасибо
    13
    Благодарили 9 раз в 8
    Вес репутации
    16

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    Мне оставили копию акта выполненных работ с пометкой "без боргу". Теперь Airbytes XXL + IPTV + Asus rt-n12(прошивка от Олега, транслирует мультикаст и по wifi, на кухне без затыков идет IPTV на ноуте ) + Asus O'Play AIR (Mediatomb) для стационарного ТВ. Вполне доволен, как за 75 грн\мес.

  9. #9
    zlo
    zlo вне форума
    Активный участник Аватар для zlo
    Регистрация
    04.03.2009
    Адрес
    Houston
    Сообщений
    467
    Сказал(а) спасибо
    30
    Благодарили 22 раз в 17
    Вес репутации
    19

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    Эирбайтс, за 2 года - два раза пропадал интернет, устраняли в течении 10-15 минут. Я забыл про проблеммы с провайдером, после тех долгих мук с инфодомом и х-сити (они вообще ПЦ).

    З.Ы. Приятно, что при подключении парняга провел кабель под плинтусами, подвигал мебель, вобщем я тронут

  10. #10
    Местный
    Регистрация
    04.11.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    676
    Сказал(а) спасибо
    18
    Благодарили 91 раз в 71
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: ВОЛЯ. Поддержка и консультации.

    Опятъ пропал инет у Воли. Казалось бы серьезный провайдер но организована поддержка тупо. Вместе с инетом пропадает тел. поддержки 740-900, так что позвонить не возможно, других тел. нет. Поддержка на письма не отвечает. Кто хочет к ним подключаться -имейте это ввиду. На сколько времени пропал инет -узнать невоможно. Поддержка - вы хоть блог заведите, все уже давно так сделали.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Что случилось с интернетом от Воля
    от AntKm в разделе Интернет форум
    Ответов: 10
    Последнее сообщение: 18.03.2012, 06:37
  2. On-line поддержка пользователей Домашнего телекома
    от DataGroup в разделе Городские компьютерные сети
    Ответов: 10
    Последнее сообщение: 14.06.2011, 17:32

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •