тут ти не зовсім правий (нічого, що на ТИ?). Якщо провайдер надає послугу, він повинен надавати її якісно, якісно і вчасно надавати технічну підтримку (хай там користувачі "барани", які не можуть пояснити що хочуть, але на підтримці мають бути специ, а не школота).
Можу привести приклад з волею - перестав працювати інет, не отримує IP адресу. Позвонив на підтримку - там мені втирають, що проблема 100% у вас. Люди добрі, майте совість, працюю системним адміністратором і вияснити чи є проблема з моєї сторони в моїй компетенції. Прислали майстрів, прийшли і давай тупо вмикати/вимикати мережеве з'єднання (була запущена вінда, цікаво що б робили ці горе майстри якби я їм запустив лінукс?). Після 5хв таких маніпуляцій кажу "хлопці, ви б пішли перевірили свій комутатор чи що, може у вас просто порт підвис, чи ще що". В мене маленька дитина, яку потрібно було кормити в цей час, тому витурив їх за двері. Вони ж нікуди не пішли нічого перевіряти, а в заявці записали, що я їх вигнав з хати D![]()
PS. вже була подібна ситуаці з ними раніше, підтримка 100% мене завіряла що це проблеми в мене. Через 2 дні передзвонив їх адмін і вибачився, сказав що проблеми з їхньої сторони, когось вони включали і щось не те зробили.
PS. відключився і юзаю Airbites