Спасибо. Я понимаю, что магазин не при чём. Я же просто интересуюсь. Ну а поменять на аналогичную модель,той же фирмы? Может не копейка в копейку но всё же.
Спасибо. Я понимаю, что магазин не при чём. Я же просто интересуюсь. Ну а поменять на аналогичную модель,той же фирмы? Может не копейка в копейку но всё же.
Endorin (09.02.2015)
какой такой закон? в законе как раз и написано если замена на другой то оценивается в одно время, если по цене нового то и ориентировочная цена сломаных ушей и наоборот.звісно для вас це збиткова ситуація, але з точки зору закону про захист прав споживачів - магазин діє цілком вірно. До магазину відношення не маю, але в законі орієнтуюсь бо вивчив його під час годинної баталії в ельдорадо.
Розділ ІІ, стаття 8, п.7:
7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
резюмуючи вище сказане, можна сказати що ТП має рахувати сьогоднішню вартість зломаних навушників, навіть якщо таких немає в наявності, при розхрахунку з Вами, поверніть кошти і придбайте інші, різниця буде значно меншою.
То есть я всё таки прав и пересчёт в мою пользу должен быть произведён?
якщо споживач не звертався в письмовому вигляді про перерахунок вартості товару і розірвання договору купівлі-продажу, то захист прав споживачів тільки допоможе її неаписати, пройде термін, а аж тоді без реакції ТП ЗПС зможе реагувати.
Поэтому я и написал здесь, возможно этот вопрос можна решить без писанины и беготни.
Культурно і без хамства можна вирішити практично будь яке питання в межах правового поля, і це стосується не тільки СЦ ТП, чи ТП як магазину, а й загалом інших установ і підприємств, ніхто тактовне аргументування не відміняв, і у Вас ніхто камінь не кине, поки Ви як споживач товару/послуги перші цього не зробите. (Той хто на роботі і цінує своє місце перший не ініціює конфліктну ситуацію)
Отличная реакция администрации))) Звонил кстати вчера в магазин, технично так отморозились, молодцы.
По вашому директор ТП повинен постійно сидіти на форумі?Отличная реакция администрации)))
Сергій К (27.02.2015)
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)