Страница 15 из 20 ПерваяПервая ... 5111213141516171819 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 141 по 150 из 191

Тема: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

  1. #141
    Новичок
    Регистрация
    10.05.2014
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    17
    Сказал(а) спасибо
    1
    Благодарили 3 раз в 3
    Вес репутации
    11

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Спасибо. Я понимаю, что магазин не при чём. Я же просто интересуюсь. Ну а поменять на аналогичную модель,той же фирмы? Может не копейка в копейку но всё же.

  2. Пользователь сказал cпасибо:

    Endorin (09.02.2015)

  3. #142
    Бывалый Аватар для flopix
    Регистрация
    21.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,400
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 91 раз в 78
    Вес репутации
    29

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    звісно для вас це збиткова ситуація, але з точки зору закону про захист прав споживачів - магазин діє цілком вірно. До магазину відношення не маю, але в законі орієнтуюсь бо вивчив його під час годинної баталії в ельдорадо.
    какой такой закон? в законе как раз и написано если замена на другой то оценивается в одно время, если по цене нового то и ориентировочная цена сломаных ушей и наоборот.

  4. #143
    Banned
    Регистрация
    31.05.2013
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    400
    Сказал(а) спасибо
    48
    Благодарили 13 раз в 12
    Вес репутации
    0

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Цитата Сообщение от Tomor Посмотреть сообщение
    Спасибо. Я понимаю, что магазин не при чём. Я же просто интересуюсь. Ну а поменять на аналогичную модель,той же фирмы? Может не копейка в копейку но всё же.
    Наверн лучше обратица к "Захысту прав споживвачыв" - они помогут решить этот вопрос.

  5. #144
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Розділ ІІ, стаття 8, п.7:
    7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

    Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

    При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

    резюмуючи вище сказане, можна сказати що ТП має рахувати сьогоднішню вартість зломаних навушників, навіть якщо таких немає в наявності, при розхрахунку з Вами, поверніть кошти і придбайте інші, різниця буде значно меншою.

  6. #145
    Новичок
    Регистрация
    10.05.2014
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    17
    Сказал(а) спасибо
    1
    Благодарили 3 раз в 3
    Вес репутации
    11

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    То есть я всё таки прав и пересчёт в мою пользу должен быть произведён?

  7. #146
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    якщо споживач не звертався в письмовому вигляді про перерахунок вартості товару і розірвання договору купівлі-продажу, то захист прав споживачів тільки допоможе її неаписати, пройде термін, а аж тоді без реакції ТП ЗПС зможе реагувати.

  8. #147
    Новичок
    Регистрация
    10.05.2014
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    17
    Сказал(а) спасибо
    1
    Благодарили 3 раз в 3
    Вес репутации
    11

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Поэтому я и написал здесь, возможно этот вопрос можна решить без писанины и беготни.

  9. #148
    Почётный пользователь
    Регистрация
    20.09.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,327
    Сказал(а) спасибо
    100
    Благодарили 157 раз в 101
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Цитата Сообщение от Tomor Посмотреть сообщение
    Поэтому я и написал здесь, возможно этот вопрос можна решить без писанины и беготни.
    Культурно і без хамства можна вирішити практично будь яке питання в межах правового поля, і це стосується не тільки СЦ ТП, чи ТП як магазину, а й загалом інших установ і підприємств, ніхто тактовне аргументування не відміняв, і у Вас ніхто камінь не кине, поки Ви як споживач товару/послуги перші цього не зробите. (Той хто на роботі і цінує своє місце перший не ініціює конфліктну ситуацію)

  10. #149
    Новичок
    Регистрация
    10.05.2014
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    17
    Сказал(а) спасибо
    1
    Благодарили 3 раз в 3
    Вес репутации
    11

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Отличная реакция администрации))) Звонил кстати вчера в магазин, технично так отморозились, молодцы.

  11. #150
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,030
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    27

    По умолчанию Re: Відгуки про роботу магазину Технопростір в ТРЦ Оазис Хмельницький

    Отличная реакция администрации)))
    По вашому директор ТП повинен постійно сидіти на форумі?

  12. Пользователь сказал cпасибо:

    Сергій Козак (27.02.2015)

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Відгуки Технопростір в Славуті
    от Сергій Козак в разделе Технопростір
    Ответов: 3
    Последнее сообщение: 25.04.2019, 05:02
  2. Ответов: 54
    Последнее сообщение: 28.04.2016, 14:00
  3. Робота у Техносервісі
    от Godsun в разделе Вакансии
    Ответов: 60
    Последнее сообщение: 19.07.2013, 23:40
  4. Номер телефону чи сайт магазину Єврошоп ??
    от recordscc в разделе Хмельницкая справка
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.01.2012, 23:52

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •