Ми ходим по колу.по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка
Що??? Навіщо перекручувати мої слова? Якщо пристрій вийшов з ладу через клієнта, тоді ремонт не гарантійний. Якщо ні, то гарантійний. Все, я іншого не казав.Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше
Якщо може позбавити гарантії, то краще не розбирати. Якщо не позбавить, можна розбирати. Логічно ж?Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?



Ответить с цитированием