О_о, а що ж зразу не сказав, що робив в АСЦ. Напиши хоч шо то за такий безвідмовний сервіс, що ремонтує по гарантії розпаталахану домашніми майстрами техніку.
Хватить і один раз випадково не туди тикнути отвьорткою, щось замкнути, продерди , надламати,потом гарно все скрутити і бігти в сервіс до добрих хлопаків типу волпікса .1) Да, СЦ ВЫГОДНО отремонтировать по гарантии как можно больше устройств.
2) Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц внутри ноутбука..
Топікстартер боїться віддати свою цяцьку типу сертифіцірованим майстрами, щоб не зламали, а йому радники тут парять, що можна все поміняти самому і ше по гарантії відремонтують,якщо шось зламає.Все залежить від лояльності виробника - спробуйте зробити заміну в техніці Aple. Мова йшла про те що в разі порушення умов гарантії виробник може відмовити в безкоштовному ремонті.
Последний раз редактировалось Vad13; 12.09.2018 в 13:43.
Та воно вам треба? Але скільки приносили компів, навіть із зірваними пломбами. Перевірив, чи все на місці, записав, що пломба зірвана, прийняв. Якщо під час діагностики виявиться, що поломка була з вини клієнта, звичайно, можна спокійно нагадати про зірвану пломбу. Але ну просто не було навіть таких випадків, щоб клієнти всередині щось натворили. Тому і відмов в гарантії не було. Звичайно, були і платні ремонти, коли проблема була програмна. Але так, щоб через пошкрябані гвинтики, чи навіть зірвані пломби, одразу позбавляти гарантії - це до якихось неадекватів треба звертатись.Напиши хоч шо то за такий безвідмовний сервіс, що ремонтує по гарантії розпаталахану домашніми майстрами техніку.
І під час діагностики це з великою долею ймовірності буде виявлено. Звісно, тоді прощавай, гарантія.Хватить і один раз випадково не туди тикнути отвьорткою, щось замкнути, продерди , надламати,потом гарно все скрутити і бігти в сервіс до добрих хлопаків типу волпікса .
Ще один, хто вичитує те, чого нема Щоб я не повторювався, перечитайте все уважніше.по гарантії відремонтують,якщо шось зламає
Шановний, по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка, по-друге Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше. Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?
Ми ходим по колу.по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка
Що??? Навіщо перекручувати мої слова? Якщо пристрій вийшов з ладу через клієнта, тоді ремонт не гарантійний. Якщо ні, то гарантійний. Все, я іншого не казав.Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше
Якщо може позбавити гарантії, то краще не розбирати. Якщо не позбавить, можна розбирати. Логічно ж?Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?
Ребята, не ссорьтесь! Вопрос снимается!
На 17-й день после покупки ноут благополучно издох, так что теперь по-любому дорога одна — в сервисный центр
ох было б весело если б влезли, поменяли и по гарантии пришел отказ )))ноут благополучно издох
кто-то бы попал на новый ноут )))
что же тут веселого?ох было б весело если б влезли, поменяли и по гарантии пришел отказ )))
кто-то бы попал на новый ноут )))
пздц, любители же вы срач развести на ровном месте)
А если по теме - я бы не стал сам лезть в гарантийный ноут...
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)