Та воно вам треба? Але скільки приносили компів, навіть із зірваними пломбами. Перевірив, чи все на місці, записав, що пломба зірвана, прийняв. Якщо під час діагностики виявиться, що поломка була з вини клієнта, звичайно, можна спокійно нагадати про зірвану пломбу. Але ну просто не було навіть таких випадків, щоб клієнти всередині щось натворили. Тому і відмов в гарантії не було. Звичайно, були і платні ремонти, коли проблема була програмна. Але так, щоб через пошкрябані гвинтики, чи навіть зірвані пломби, одразу позбавляти гарантії - це до якихось неадекватів треба звертатись.
І під час діагностики це з великою долею ймовірності буде виявлено. Звісно, тоді прощавай, гарантія.
Ще один, хто вичитує те, чого нема
Щоб я не повторювався, перечитайте все уважніше.