Сообщение от Wolpix
Отменить связь
Та воно вам треба? Але скільки приносили компів, навіть із зірваними пломбами. Перевірив, чи все на місці, записав, що пломба зірвана, прийняв. Якщо під час діагностики виявиться, що поломка була з вини клієнта, звичайно, можна спокійно нагадати про зірвану пломбу. Але ну просто не було навіть таких випадків, щоб клієнти всередині щось натворили. Тому і відмов в гарантії не було. Звичайно, були і платні ремонти, коли проблема була програмна. Але так, щоб через пошкрябані гвинтики, чи навіть зірвані пломби, одразу позбавляти гарантії - це до якихось неадекватів треба звертатись.
І під час діагностики це з великою долею ймовірності буде виявлено. Звісно, тоді прощавай, гарантія.
Ще один, хто вичитує те, чого нема :) Щоб я не повторювався, перечитайте все уважніше.