Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіЦитата:
Сам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
Вид для печати
Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіЦитата:
Сам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
За счет производителя, который не только за свой счет поставляет запчасти, а ещё и платит сервисному центру.Цитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
Если на неисправной запчасти нет механических повреждений, СЦ не выгодно отказывать в ремонте.
Їм не дійде, не старайся ;)Цитата:
Если на неисправной запчасти нет механических повреждений
Мда, ще один далекий від теми лізе давати поради, спираючись чисто на свою логіку. На ремонті за рахунок клієнта можна наварити набагато більше і живими грошима, а якщо повезе то взагалі прокрутити схему, получити оплату і від виробника і від клієнта.Цитата:
Сообщение от crashaston Отменить связь
З.І. Покручені болти ,покоцаний пластик після самостійного зняття кришки -механічні пошкодження чи ні ?
Ну звідки хлопцям знати, що виробники окремо платять СЦ за діагностику, окремо за ремонт, по розцінках прописаних в договорі .Так що СЦ в будь якому випадку отримає свій процент від партнера, а ремонтувати за рахунок покупця по своїх цінах набагато вигідніше.Цитата:
Сообщение от Vad13 Отменить связь
Дружище, ты хоть один бренд обслуживал по гарантии?
Повыползали, понимаешь, диванные експерды с ярмоленец и городков, где в жизни не было и не будет АСЦ.
Тему в топку
Нешановний, тримайте себе в руках, те що Ви з обласного центру, ще не робить Вас розумнішим та кращим за інших і тільки бидло коли у нього закінчуються аргументи переходить на особистості і образи. Ви не повірите, але люди з райцентрів теж купляють комп"ютери, телефони та іншу техніку і звертаються в СЦ.Я взагалі працюю в Хмельницькому і по роботі доволі часто доводиться звертатися в різні СЦ.Цитата:
Сообщение от crashaston Отменить связь
Ну добре, розкрию карти: я працював в АСЦ, і crashaston до недавнього часу теж. Така от фігня :)
А ви там далі доводьте, що в гарантії щось написано (вочевидь, невидимими чорнилами), як в СЦ (по ходу, в якихось гнилих конторках) відмовляють в гарантії і все таке інше ;)
Ух, какие баталии.
1) Да, СЦ ВЫГОДНО отремонтировать по гарантии как можно больше устройств.
2) Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц внутри ноутбука.
Эти два утверждения пересекаются, но не взаимоисключают друг друга.
Все залежить від лояльності виробника - спробуйте зробити заміну в техніці Aple. Мова йшла про те що в разі порушення умов гарантії виробник може відмовити в безкоштовному ремонті.Цитата:
Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц