Чому до мене? Берете в СЦ офіційну відмову і йдете в спілку з прав споживачів. Нехай їм пояснюють, чому вони неправильно трактують умови гарантії.а потом не дай Бог что-то с ноутом и не примут по гарантии, я б советовал отнести и отдать на бесплатный ремонт к Wolpix'у.
З яких це пір у нас треба доводити свою невинуватість?тільки в тому випадку якщо ви надасте рішення назалежної експертизи, що ваші дії не спричинили поломку.
Вище написав, як з цим боротись.Був випадок коли авторизований СЦ не хотів ремонтувати по гарантії монітор, який привезли в помятій коробці, типу порушення правил зберігання і транспортування.
4-ма записами вище Джон написав умови гарантії. Якщо там є щось про заборону розбирання пристроїв чи заміну комплектуючих без пайки, процитуйте, будь ласка.Розбирання пристрою , а тим більше заміна оригінальних комплектуючих - несанкціоноване втручання , гарантія втрачається однозначно, відкрийте будь який гарантійний талон до техніки та почитайте.