Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіСам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіСам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
HelloKitty (12.09.2018)
Їм не дійде, не старайсяЕсли на неисправной запчасти нет механических повреждений
Мда, ще один далекий від теми лізе давати поради, спираючись чисто на свою логіку. На ремонті за рахунок клієнта можна наварити набагато більше і живими грошима, а якщо повезе то взагалі прокрутити схему, получити оплату і від виробника і від клієнта.
З.І. Покручені болти ,покоцаний пластик після самостійного зняття кришки -механічні пошкодження чи ні ?
Последний раз редактировалось Vad13; 10.09.2018 в 21:17.
Дружище, ты хоть один бренд обслуживал по гарантии?
Повыползали, понимаешь, диванные експерды с ярмоленец и городков, где в жизни не было и не будет АСЦ.
Тему в топку
HelloKitty (12.09.2018)
Нешановний, тримайте себе в руках, те що Ви з обласного центру, ще не робить Вас розумнішим та кращим за інших і тільки бидло коли у нього закінчуються аргументи переходить на особистості і образи. Ви не повірите, але люди з райцентрів теж купляють комп"ютери, телефони та іншу техніку і звертаються в СЦ.Я взагалі працюю в Хмельницькому і по роботі доволі часто доводиться звертатися в різні СЦ.
Vad13 (12.09.2018)
Ну добре, розкрию карти: я працював в АСЦ, і crashaston до недавнього часу теж. Така от фігня
А ви там далі доводьте, що в гарантії щось написано (вочевидь, невидимими чорнилами), як в СЦ (по ходу, в якихось гнилих конторках) відмовляють в гарантії і все таке інше
Ух, какие баталии.
1) Да, СЦ ВЫГОДНО отремонтировать по гарантии как можно больше устройств.
2) Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц внутри ноутбука.
Эти два утверждения пересекаются, но не взаимоисключают друг друга.
Все залежить від лояльності виробника - спробуйте зробити заміну в техніці Aple. Мова йшла про те що в разі порушення умов гарантії виробник може відмовити в безкоштовному ремонті.Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц
Последний раз редактировалось John.USA; 12.09.2018 в 10:32.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)