Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіСам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіСам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
HelloKitty (12.09.2018)
Їм не дійде, не старайсяЕсли на неисправной запчасти нет механических повреждений![]()
Мда, ще один далекий від теми лізе давати поради, спираючись чисто на свою логіку. На ремонті за рахунок клієнта можна наварити набагато більше і живими грошима, а якщо повезе то взагалі прокрутити схему, получити оплату і від виробника і від клієнта.
З.І. Покручені болти ,покоцаний пластик після самостійного зняття кришки -механічні пошкодження чи ні ?
Последний раз редактировалось Vad13; 10.09.2018 в 21:17.
Дружище, ты хоть один бренд обслуживал по гарантии?
Повыползали, понимаешь, диванные експерды с ярмоленец и городков, где в жизни не было и не будет АСЦ.
Тему в топку
HelloKitty (12.09.2018)
Нешановний, тримайте себе в руках, те що Ви з обласного центру, ще не робить Вас розумнішим та кращим за інших і тільки бидло коли у нього закінчуються аргументи переходить на особистості і образи. Ви не повірите, але люди з райцентрів теж купляють комп"ютери, телефони та іншу техніку і звертаються в СЦ.Я взагалі працюю в Хмельницькому і по роботі доволі часто доводиться звертатися в різні СЦ.
Vad13 (12.09.2018)
Ну добре, розкрию карти: я працював в АСЦ, і crashaston до недавнього часу теж. Така от фігня
А ви там далі доводьте, що в гарантії щось написано (вочевидь, невидимими чорнилами), як в СЦ (по ходу, в якихось гнилих конторках) відмовляють в гарантії і все таке інше![]()
Ух, какие баталии.
1) Да, СЦ ВЫГОДНО отремонтировать по гарантии как можно больше устройств.
2) Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц внутри ноутбука.
Эти два утверждения пересекаются, но не взаимоисключают друг друга.
Все залежить від лояльності виробника - спробуйте зробити заміну в техніці Aple. Мова йшла про те що в разі порушення умов гарантії виробник може відмовити в безкоштовному ремонті.Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц
Последний раз редактировалось John.USA; 12.09.2018 в 10:32.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)