Показано с 1 по 10 из 69

Тема: Сервисный центр ЧИП

Комбинированный просмотр

  1. #1
    Активный участник
    Регистрация
    24.11.2008
    Адрес
    Ярмолинцы
    Сообщений
    318
    Сказал(а) спасибо
    29
    Благодарили 19 раз в 13
    Вес репутации
    19

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
    Та воно вам треба? Але скільки приносили компів, навіть із зірваними пломбами. Перевірив, чи все на місці, записав, що пломба зірвана, прийняв. Якщо під час діагностики виявиться, що поломка була з вини клієнта, звичайно, можна спокійно нагадати про зірвану пломбу. Але ну просто не було навіть таких випадків, щоб клієнти всередині щось натворили. Тому і відмов в гарантії не було. Звичайно, були і платні ремонти, коли проблема була програмна. Але так, щоб через пошкрябані гвинтики, чи навіть зірвані пломби, одразу позбавляти гарантії - це до якихось неадекватів треба звертатись.
    І під час діагностики це з великою долею ймовірності буде виявлено. Звісно, тоді прощавай, гарантія.
    Ще один, хто вичитує те, чого нема Щоб я не повторювався, перечитайте все уважніше.
    Шановний, по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка, по-друге Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше. Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?

  2. #2
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,031
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    28

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка
    Ми ходим по колу.

    Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше
    Що??? Навіщо перекручувати мої слова? Якщо пристрій вийшов з ладу через клієнта, тоді ремонт не гарантійний. Якщо ні, то гарантійний. Все, я іншого не казав.

    Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?
    Якщо може позбавити гарантії, то краще не розбирати. Якщо не позбавить, можна розбирати. Логічно ж?

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Куплю акустику Магнитолу\бумбокс\муз.центр
    от aukro09 в разделе Куплю - TV | Видео | Аудио
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 29.11.2017, 16:15
  2. Сервісний центр - Техносервіс
    от x в разделе Ремонт - цифровая техника
    Ответов: 38
    Последнее сообщение: 12.05.2017, 10:18
  3. Працівники у call-центр
    от Аліна Франчук в разделе Вакансии
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 21.11.2012, 15:30
  4. ПК-центр оптовый прайс
    от Сергій К в разделе Технопростір
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 12.02.2012, 17:53
  5. Продам Муз центр Samsung MM-N2
    от MaxAir в разделе Продам - TV | Видео | Аудио
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 28.05.2011, 22:45

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •