[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Можете показати, де забороняється розбирати ноут для заміни накопичувача?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Можете показати, де забороняється розбирати ноут для заміни накопичувача?
Исключения из гарантийного обслуживанияМожете показати, де забороняється розбирати ноут для заміни накопичувача?
ASUS не гарантирует бесперебойной или безошибочной работы этого продукта. Гарантия распространяется только на отказы
или сбои произошедшие в течение гарантийного периода в нормальных условиях. Гарантия не распространяется на
программное обеспечение или повреждения, вызванные клиентом, например следующие:
(a) Продукт подвергался ремонту со стороны специалистов, не уполномоченных компанией ASUS. На повреждения,
вызванные неправильной установкой Пользователем жесткого диска, SSD или памяти не распространяется гарантийное
обслуживание.
(b) Серийный номер изделия, компонентов или аксессуаров удален, исправлен, испорчен или поврежден.
(c)Гарантийная печать, гарантийная наклейка исправлена или повреждена. Если гарантийная пломба на системе
охлаждения, SSD и/или HDD была испорчена или повреждена, гарантия на продукт будет аннулирована.
(n) Гарантия не распространяется на установленное или модифицированное Пользователем программное или аппаратное
обеспечение (например, жесткий диск, SSD или память), ASUS будет тестировать и ремонтировать продукт только с
оригинальным программным и аппаратным обеспечением. ASUS не несет ответственности за проблемы, вызванные
неоригинальным программным или аппаратным обеспечением
Гарантія недійсна у випадках, коли:
виявлені сліди ремонту фахівцями, не уповноваженими компанією ASUS, і (або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.);
ps
- якщо сервісний центр прийме таке рішення - оскаржити його буде не простовызванные неправильной установкой Пользователем жесткого диска, SSD
Последний раз редактировалось John.USA; 01.09.2018 в 21:11.
Можу перекласти, що тут написано, на зрозумілу мову. Якщо під час заміни накопичувача ви щось пошкодили - гарантія на такий ремонт не розповсюджується. Ну звичайно, якщо руки з одного місця, не варто самому таким займатись. Замінив без проблем - гарантія діє далі. Зламався ноут чи вінт? Ставите вінт назад і так його здаєте на гарантійний ремонт.
Розбирання ноута для заміни накопичувача, пам'яті чи для чистки - це не ремонт. Виключення складають ноути, де є гарантійні пломби (зазвичай це Леново). Сліди розкручування на гвинтиках - це не доказ розкриття пристрою.
Ні, я звичайно рекомендую нести ноут в авторизований СЦ (треба ж їм заробити). Але, якщо хочете зекономити і розумієтесь на цьому, може варто знати свої права?
ага ) а потом не дай Бог что-то с ноутом и не примут по гарантии, я б советовал отнести и отдать на бесплатный ремонт к Wolpix'у.може варто знати свої права?
тільки в тому випадку якщо ви надасте рішення назалежної експертизи, що ваші дії не спричинили поломку. в іншому випадку вам можуть відмовити в гарантіїМожу перекласти, що тут написано, на зрозумілу мову. Якщо під час заміни накопичувача ви щось пошкодили - гарантія на такий ремонт не розповсюджується. Ну звичайно, якщо руки з одного місця, не варто самому таким займатись. Замінив без проблем - гарантія діє далі. Зламався ноут чи вінт? Ставите вінт назад і так його здаєте на гарантійний ремонт.
Розбирання ноута для заміни накопичувача, пам'яті чи для чистки - це не ремонт. Виключення складають ноути, де є гарантійні пломби (зазвичай це Леново). Сліди розкручування на гвинтиках - це не доказ розкриття пристрою.
Був випадок коли авторизований СЦ не хотів ремонтувати по гарантії монітор, який привезли в помятій коробці, типу порушення правил зберігання і транспортування. Розбирання пристрою , а тим більше заміна оригінальних комплектуючих - несанкціоноване втручання , гарантія втрачається однозначно, відкрийте будь який гарантійний талон до техніки та почитайте.
Чому до мене? Берете в СЦ офіційну відмову і йдете в спілку з прав споживачів. Нехай їм пояснюють, чому вони неправильно трактують умови гарантії.а потом не дай Бог что-то с ноутом и не примут по гарантии, я б советовал отнести и отдать на бесплатный ремонт к Wolpix'у.
З яких це пір у нас треба доводити свою невинуватість?тільки в тому випадку якщо ви надасте рішення назалежної експертизи, що ваші дії не спричинили поломку.
Вище написав, як з цим боротись.Був випадок коли авторизований СЦ не хотів ремонтувати по гарантії монітор, який привезли в помятій коробці, типу порушення правил зберігання і транспортування.
4-ма записами вище Джон написав умови гарантії. Якщо там є щось про заборону розбирання пристроїв чи заміну комплектуючих без пайки, процитуйте, будь ласка.Розбирання пристрою , а тим більше заміна оригінальних комплектуючих - несанкціоноване втручання , гарантія втрачається однозначно, відкрийте будь який гарантійний талон до техніки та почитайте.
Ви напевно погано читаєте гарантіюЗ яких це пір у нас треба доводити свою невинуватість?
Ходіть хоч 10 раз в спілку захисту, якщо Вам СЦ дасть письмову відповідь що ви порушили умови гарантії. Дуже сумніваюсь що перед походом до СЦ ви підете в назалежну експертизу за діагностикою.і (або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.);
PS. Виробник не давав Вам права на заміну комплектуючих, інакше це би було б обговорено в гарантії.
MSI наприклад каже
Так що краще поки діє гарантія робити все в АСЦГарантийная пломба на ноутбуках MSI.
Большинство ноутбуков MSI поддерживают апгрейд памяти, жесткого диска, SSD, Wi-fi модуля (некоторые
модели поддерживают апгрейд видео карты и процессора). Пользователь продукции MSI может самостоятельно
открыть ноутбук для апгрейда, нарушив гарантийную пломбу без потери гарантии от MSI.
Однако, при вскрытии ноутбук теряет свой торговый вид, что делает невозможным обращение в магазин для
замены без дополнительной диагностики в установленные законом (2 недели) или магазином (специальные
условия гарантии от магазина) сроки. Т.о. нарушив пломбу, пользователь сможет обратиться только в
авторизованный сервисный центр (АСЦ), где для определения гарантии при нарушенной пломбе потребуется
разбор с осмотром – дополнительное время на диагностику. Если АСЦ не выявит наличие механических (сколы,
царапины, посторонние предметы и т.д.), химических (например, следы жидкости) или термических (например,
прогар) повреждений, то ремонт будет выполнен на гарантийной основе.
При наличии следов самостоятельного разбора корпуса ноутбука MSI вправе отказать в удовлетворении
претензий по внешнему виду, так как неквалифицированный разбор может привести к неисправной работе
механических частей ноутбука.
Планшеты MSI (в отличие от ноутбуков) не предназначены для дальнейшего апгрейда. На планшетах MSI
отсутствует гарантийная пломба, поэтому проверка на вскрытие производится
методом визуального осмотра. В случае наличия следов вскрытия, ремонт автоматически переходит в не
гарантийный статус. Планшеты, на которых возможна замена SSD со сложным разбором корпуса, для сохранения
гарантии должны обслуживаться в АСЦ.
Последний раз редактировалось John.USA; 05.09.2018 в 21:39.
в чем не винуватість?? в тому що змінили ХДД і щось не так зробили? чи вірити на слово???З яких це пір у нас треба доводити свою невинуватість?
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)