Страница 3 из 7 ПерваяПервая 1234567 ПоследняяПоследняя
Показано с 21 по 30 из 69

Тема: Сервисный центр ЧИП

  1. #21
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,030
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    27

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    якщо Вам СЦ дасть письмову відповідь що ви порушили умови гарантії
    Але ж я її по факту не порушив, бо в умовах гарантії нема заборони на заміну комплектуючих. Чого ж це так важко зрозуміти? Якщо пломб нема і я нічого не паяю, то розбирати можна.

    Виробник не давав Вам права на заміну комплектуючих
    Дозволено все, що не заборонено. Чули про таке?

    в чем не винуватість?? в тому що змінили ХДД і щось не так зробили?
    До чого тут це? Якщо щось зламали при заміні, звичайно, що це вже кінець гарантії. Але якщо замінили накопичувач, через якийсь час зламалась, наприклад, материнка, то по умовах гарантії маєте поставити той, що був при продажу, назад, і так віддавати по гарантії.

  2. #22
    Активный участник
    Регистрация
    24.11.2008
    Адрес
    Ярмолинцы
    Сообщений
    318
    Сказал(а) спасибо
    29
    Благодарили 19 раз в 13
    Вес репутации
    17

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
    Але ж я її по факту не порушив, бо в умовах гарантії нема заборони на заміну комплектуючих. Чого ж це так важко зрозуміти? Якщо пломб нема і я нічого не паяю, то розбирати можна.Дозволено все, що не заборонено. Чули про таке?
    Шановний, з Вами неможливо сперечатися, бо ви абсолютно і непохитно впевнені у свої правоті . Якщо ви самостійно щось розібрали, а потім воно зламалося то СЦ буде мати повне право відмовити у гарантії, мотивуючи тим, що це саме ваше втручання призвело до поломки. Джон навіть навів вам посилання , але Ви вперто гнете про свою "вседозволеність" і зобо"язаність СЦ ремонтувати гаджет після ваших експерементів . До прикладу почитайте гарантійні умови Apple, там багато цікавих випадків втрати гарантії: внесення апаратних змін без письмового дозволу Apple; пошкодження внаслідок обслуговування (зокрема, оновлення та розширення) особою, яка не є представником компанії; косметичні пошкодження, зокрема подряпини, ум’ятини або пошкоджений пластик в області роз’ємів.

  3. #23
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,030
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    27

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    Шановний, з Вами неможливо сперечатися, бо ви абсолютно і непохитно впевнені у свої правоті .
    Звичайно, бо що я бачу в умовах гарантії, про те й говорю, а не видумую

    Якщо ви самостійно щось розібрали, а потім воно зламалося то СЦ буде мати повне право відмовити у гарантії, мотивуючи тим, що це саме ваше втручання призвело до поломки.
    По-перше, як СЦ доведе, що я розбирав ноут? Покоцана фарба на ґвинтиках не є доказом цього.
    Якщо і це для вас чомусь не аргумент, то тоді по-друге: це СЦ має довести, що через якісь мої дії ноут вийшов з ладу, а не я маю шукати ще якихось експертів, які доведуть, що я тут ні при чому. Так діє закон.

    Джон навіть навів вам посилання , але Ви вперто гнете про свою "вседозволеність" і зобо"язаність СЦ ремонтувати гаджет після ваших експерементів .
    Я раджу перечитати уважно те, що там написано. І де конкретно вказано на заборону заміни комплектуючих. Я вже просив це зробити, але, вочевидь, такого ніхто не знайшов.

    До прикладу почитайте гарантійні умови Apple
    До чого тут це? Якщо Еппл в своїх гарантійних умовах забороняє розбирати пристрої, то це ніяк не відноситься до інших виробників. В даному випадку ми говорим конкретно про Асус. Асус забороняє самостійно ремонтувати пристрої, застосовуючи пайку, стирати серійники, зривати гарантійні пломби, приносити на гар. ремонт ноути з нерідними накопичувачами. Все. Я не знаю, для чого ви видумуєте те, чого там нема. Немає пломб - спокійно розкручуй. Є - не лізь. Правильно? Чи ви там бачите ще щось?

  4. #24
    Бывалый Аватар для flopix
    Регистрация
    21.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,400
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 91 раз в 78
    Вес репутации
    29

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    з Вами неможливо сперечатися, бо ви абсолютно і непохитно впевнені у свої правоті
    я пропоную і не сперечатись ) цей Юзер мене направив до супер майстра, де той мені просто спалив тюнера за 1.5к! І потім сказав "а ви нікуди не везіть, він був такий і нічого не зробиш" ось і відповідь, і що мені а ні Шмайстер а ні горе "Совєтчік" нічого надалі і не зроблять і не поможуть! І що мені тепер? Волпікс поверне гроші тому що послав до рукожопого майстра? НІ!!! А майстер чітко сказав в вас все згоріло до того, хоча ще один такий самий мені відремонтували за 50грн! І працює останніх пів року як часи! ТОМУ! Майте власну голову на плечах а не горе-порадників!

  5. #25
    Активный участник
    Регистрация
    24.11.2008
    Адрес
    Ярмолинцы
    Сообщений
    318
    Сказал(а) спасибо
    29
    Благодарили 19 раз в 13
    Вес репутации
    17

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение

    До чого тут це? Якщо Еппл в своїх гарантійних умовах забороняє розбирати пристрої, то це ніяк не відноситься до інших виробників. В даному випадку ми говорим конкретно про Асус. Асус забороняє самостійно ремонтувати пристрої, застосовуючи пайку, стирати серійники, зривати гарантійні пломби, приносити на гар. ремонт ноути з нерідними накопичувачами. Все. Я не знаю, для чого ви видумуєте те, чого там нема. Немає пломб - спокійно розкручуй. Є - не лізь. Правильно? Чи ви там бачите ще щось?
    Шановний, Ви хоча б спочатку прочиталі оті гарантійні умови від Асус. Ось вам посилання [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.] . Гарантія недійсна у випадках, коли: виявлені сліди ремонту фахівцями, не уповноваженими компанією ASUS, і (або) виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.). Повторю, ще раз , не тільки ремонт, але і самостійне розбирання пристрою може бути причиною позбавлення гарантії.

  6. #26
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,030
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    27

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    цей Юзер мене направив до супер майстра, де той мені просто спалив тюнера
    Ну це як завжди, порадиш когось, а потім якщо що, будеш сам винен. Я вам його спалив, чи що? Та і може там дійсно було так, як той майстер казав. Я ж навіть не в курсі цієї ситуації. За пораду гроші не брав і ніхто мені за це не платив. В чому я винен? Що знаю людей, які ремонтують те чи інше, і можу їх порадити? І якщо навіть в того майстра вийшов якийсь косяк, то це говорить про МОЮ некомпетентність? Супер висновки, нема слів.

    Ви хоча б спочатку прочиталі оті гарантійні умови від Асус
    Та невже ж так важко прочитати повністю, а не вибірково? Прочитайте хоча б те, що цитуєте, а саме: "виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.)". Якщо людина міняє накопичувач, я ж сподіваюсь, що вона не рукожоп і не поламає корпус при розбиранні. Чи зупиниться, якщо на етапі розборки побачить пломбу. Чи ви ще якось визначаєте розкриття пристрою?

  7. #27
    Бывалый Аватар для flopix
    Регистрация
    21.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,400
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 91 раз в 78
    Вес репутации
    29

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    Ну це як завжди, порадиш когось, а потім якщо що, будеш сам винен.
    так я про те і кажу ) ви зараз радите самомі міняти і нічого не боятись, а коли будуть питання по гарантії і людина запитає так ви ж 100% казали все ок - ви що скажите? Я за пораду грошей не брав, все ок рішайте питання?
    І в того майстра не косяк вийшов а він просто спалив пів тюнера ))) там всі дорожки погоріли, що він з ним робив я хз! І до вас я ж не писав не казав, без притензій, тому що от так і буває нарадять - а потім сам розгребай.

  8. #28
    Бывалый Аватар для flopix
    Регистрация
    21.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,400
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 91 раз в 78
    Вес репутации
    29

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    несанкціонованого розкриття пристрою
    а прсто ось ці слова вам нічого не говорять? чи обовязково щось зламати? заміна приводу на ССД чи основного ХДД на ССД - чи це не "несанкціонованого розкриття пристрою" ? Чи його туда Фіксики поставили?

  9. #29
    Активный участник
    Регистрация
    24.11.2008
    Адрес
    Ярмолинцы
    Сообщений
    318
    Сказал(а) спасибо
    29
    Благодарили 19 раз в 13
    Вес репутации
    17

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
    Та невже ж так важко прочитати повністю, а не вибірково? Прочитайте хоча б те, що цитуєте, а саме: "виявлені сліди несанкціонованого розкриття пристрою (порушення гарантійних пломб, сліди пайки і т.д.)". Якщо людина міняє накопичувач, я ж сподіваюсь, що вона не рукожоп і не поламає корпус при розбиранні. Чи зупиниться, якщо на етапі розборки побачить пломбу. Чи ви ще якось визначаєте розкриття пристрою?
    Волпіх, Ви нагадуєте дитину,яка вже усвідомлює, що не права, але вперто продовжую гнути свою лінію. Яка різниця рукожоп чи мега майстер розбирає ноут,якщо виробник офіційно забороняє будь-яке "несанкціоноване розкриття" в період дії гарантії. Навіть якщо ви настільки вдало все провернули, що не пошкодили гвинтики, не залишили подряпин на пластику, що неможливо, враховуючи наскільки ніжні китайські матеріали, то все одно порушили умови гарантії. Звісно я не знаю в яких сервісах Ви бували, але в серйозних СЦ всі вироби перед приймання уважно розглядають під лупою і точно помітять сліди розбирання.

  10. #30
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,030
    Сказал(а) спасибо
    235
    Благодарили 139 раз в 122
    Вес репутации
    27

    По умолчанию Re: Сервисный центр ЧИП

    ви зараз радите самомі міняти і нічого не боятись
    Я такого не радив. Почитайте вище, я рекомендую нести в СЦ. Але, якщо вмієш читати, знаєш закони і руки ростуть з правильного місця, то можна все зробити самому.

    І в того майстра не косяк вийшов а він просто спалив пів тюнера
    Ну вибачайте, я знаю його з хорошої сторони. У всіх бувають помилки.

    не пошкодили гвинтики
    Ще раз прошу показати, де це призводить до скасування гарантії.
    До речі, вже не раз було: купуєш новий ноут, поки налаштовуєш, з нього випадає гвинтик. Все, кінець гарантії?

    а прсто ось ці слова вам нічого не говорять? чи обовязково щось зламати? заміна приводу на ССД чи основного ХДД на ССД - чи це не "несанкціонованого розкриття пристрою" ? Чи його туда Фіксики поставили?
    виробник офіційно забороняє будь-яке "несанкціоноване розкриття" в період дії гарантії
    Може дочитаєте умови гарантії?
    "Гарантия не распространяется на установленное или модифицированное Пользователем программное или аппаратное
    обеспечение (например, жесткий диск, SSD или память), ASUS будет тестировать и ремонтировать продукт только с
    оригинальным программным и аппаратным обеспечением."
    От нахріна Асус пише таке, якщо, по-вашому, розбирати ноут не можна? Ану, вмикайте вже логіку

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Куплю акустику Магнитолу\бумбокс\муз.центр
    от aukro09 в разделе Куплю - TV | Видео | Аудио
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 29.11.2017, 15:15
  2. Сервісний центр - Техносервіс
    от x в разделе Ремонт - цифровая техника
    Ответов: 38
    Последнее сообщение: 12.05.2017, 09:18
  3. Працівники у call-центр
    от Аліна Франчук в разделе Вакансии
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 21.11.2012, 14:30
  4. ПК-центр оптовый прайс
    от Сергій Козак в разделе Технопростір
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 12.02.2012, 16:53
  5. Продам Муз центр Samsung MM-N2
    от MaxAir в разделе Продам - TV | Видео | Аудио
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 28.05.2011, 21:45

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •