Страница 5 из 19 ПерваяПервая 12345678915 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 41 по 50 из 188

Тема: Факти порушення прав споживачів

  1. #1
    Banned Аватар для Submit Wolf
    Регистрация
    14.01.2011
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    9
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 2 раз
    Вес репутации
    0

    Exclamation Факти порушення прав споживачів

    Кожен з нас стикався з некомпетентним персоналом, образами з його боку та іншими порушеннями з боку"магазинів". У даній темі пропоную писати про всі порушення прав споживачів з їхнього боку. Всі зауваження повинні бути обґрунтовані та підтвердженні конкретними фактами.
    Якщо буде щось типу "магазин Х-кул, а У-фігня", то повідомлення одразу видаляється, а автор отримає попередження і вигововор).
    Последний раз редактировалось ShUmMy; 21.03.2011 в 08:34.

  2. 2 пользователя(ей) сказали cпасибо:

    coca (24.08.2011), Сергій Козак (24.08.2011)

  3. #41
    Продвинутый
    Регистрация
    15.04.2010
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    152
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 6 раз в 6
    Вес репутации
    15

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Цікаво, дискутуючі уважно читали назву теми?)))

  4. #42
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    30

    По умолчанию

    HelloKitty,
    Ну если для тебя всё так очевидно то может покажешь пальцем на тех "кто работает,а кто зарабатывает" Так для примера, что бы не быть голословным.

    Цитата Сообщение от un4given Посмотреть сообщение
    Цікаво, дискутуючі уважно читали назву теми?)))
    конечно, даже пытались что то написать по теме, но некоторые товарищи решили, что они по каким то причинам могут указывать кому, как и за какую сумму денег работать, эдакие божки в своей маленькой песочнице.
    Последний раз редактировалось ShUmMy; 17.03.2011 в 08:36.

  5. #43
    Новичок
    Регистрация
    17.03.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    4
    Сказал(а) спасибо
    1
    Благодарили 2 раз
    Вес репутации
    14

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Да уж. основная масса людей слегка перепутали тему для дискуссий. Сколько людей, столько и мнений.

    А по поводу нарушения прав потребителей..... Есть много разных случаев, много примеров. Мы с мужем недавно покупали вытяжку на кухню. Делали ремонт в новой квартире и. соответственно, покупали на кухню новую технику (варочная поверхность. духовка и вытяжка). Купили, привезли, установили. В магазине перед нами вытяжку проверили, работает хорошо. Прошло 2 недели - вытяжка сломалась. Обратились в магазин - только купили, а уже не работает. В ответ услышали, что сами виноваты, неправильно использовали товар, обращайтесь в сервисную службу. Отвезли на ремонт. Мало того, что ждали месяц, пока отремонтируют, так нам еще сказали, что там был заводской брак и магазин был обязан поменять товар. Больше в тот магазин не ходим. А как ремонтировали - отдельный разговор. Вытяжку сделали только после пятого обращения в сервисную службу. Наслушалась я тогда хамства предостаточно.

    К сожалению, в большинстве случаев, пока не начнешь говорить с некоторыми людьми в их же тоне, ничего не докажешь.

  6. #44
    Продвинутый
    Регистрация
    15.04.2010
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    152
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 6 раз в 6
    Вес репутации
    15

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Щодо дискусії...... перечитавши вишевикладенні вислови....
    Я також вважаю, що все залежить від людини. Коли йдеш, навіть у одному супермаркеті і спілкуєшся з продавцями у різних відділах, ніхто не вимагає стелитися, просто приємно коли з тобою вічливо спілкуються. Не думаю, що продавцям у різних відділах платять різну з/п (я думаю приклад достойний, хто кричить "Як платять - так і роблю!")
    Так як і покупці, колись вони праві, а колись і дійсно, прийде "крутий пацан", який не знає взагалі, де беруться гроші окрім тих що дали батьки, і починає кричати що він правий і відверто хамити продавцям, які доречі з ним ввічливо спілкуються!!!! Я сам нещодавно двічі за місяць носив телефон на сервіс, так бажання взяти його і дати комусь по голові (типу працівникові сервісу))))), але хіба він винний, що у Китай - це Китай, і нічого з цим не зробиш....
    І на рахунок держслужбовців, вставлю своїх 5 копійок, так як сам 3 роки цьому присвятив, тому маю право)))) Знову ж таки - відношення окремої людини. Я також свого часу отримував 880 грн. на місяць, але це не означає, що я посилав бабушок на 3 букви, коли вони приходили до мене на роботу. Зараз я вже там не працюю, краще мені чи ні - це вже інше питання.....
    Ну і порада (може комусь здасться тупою, то не звертайте уваги)))):
    1. Завжди будьте людиною і на місці продавця, і на місці покупця, не втрачайте свою гідність!!!
    2. Якщо ви дійсно невдоволенні своєю роботою, і кожного дня, коли ви з неї йдете Вам так і хочеться комусь нахамити чи вдарити - це ознака того, що треба шукати іншу роботу, якою б перспективною чи оплачуванною вона не була (ремікс шкільної брошурки, по вибору професії))))
    3. Якщо не влаштовує робота, а точніше те що там треба робити за таку з/п - шукаєм достойнішу, і навпаки, не подобається як з тобою спілкуються - йди в інший магазин, зараз цього добра валом. Я особисто згоден заплатити дорожче, за рівень магазину, а то ми хочем подешевше, і щоб продавці перед нами круги мотали)))
    4. Шановні форумчани, не переходьте на особистості, і старайтесь бути ввічливими, а то ми кричимо "Хочу жити в нормальній країні!!!" а самі як казав Кравчук "Маємо, те що маємо!!!" і замість того щоб подумати і послухати чиюсь можливо таки і "тупу" але дієву пораду, закриваємо очі, відкриваємо рот і доводимо свою правоту, а це не завжди відповідає дійсності.....

    Дякую за увагу!!! Успіхів Вам!!!
    Последний раз редактировалось un4given; 17.03.2011 в 08:52.

  7. #45
    Бывалый Аватар для Sanja
    Регистрация
    13.08.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,764
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 310 раз в 228
    Вес репутации
    35

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Виолетта,

    Ну вышли немного за тему, но именно во всех постах выше указываются причины, по каким причинам жалобы могут быть как минимум несправедливыми и к тому же, точка зрения изложена только со стороны клиента.

  8. #46
    Administrator Аватар для Сергій Козак
    Регистрация
    14.05.2006
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    1,439
    Сказал(а) спасибо
    467
    Благодарили 154 раз в 96
    Вес репутации
    29

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Нужно тему разделить на две.
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  9. #47
    Бывалый Аватар для bream
    Регистрация
    20.02.2007
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,676
    Сказал(а) спасибо
    122
    Благодарили 211 раз в 138
    Вес репутации
    30

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от Boss Посмотреть сообщение
    Нужно тему разделить на две.
    не надо...и так срач развели

  10. #48
    Продвинутый
    Регистрация
    15.04.2010
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    152
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 6 раз в 6
    Вес репутации
    15

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Потрібно створити нову тему, але в ній дійсно писати про порушення прав споживачів, неякісні товари, гарантійні ремонти, відмову СЦ ремонтувати або міняти товар покупця, якщо він зіпсувався не з вини покупця і шляхи вирішення даних порушень, а не кричати один на одного аля "Продавці - бики, по три класи освіти!!!" і навпаки "Пішли ті покупці, щоб я перед ними стелився!!!"))))

  11. #49
    Профи Аватар для VictoR
    Регистрация
    06.07.2010
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    53
    Благодарили 71 раз в 60
    Вес репутации
    21

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от un4given Посмотреть сообщение
    Потрібно створити нову тему, але в ній дійсно писати про порушення прав споживачів, неякісні товари, гарантійні ремонти, відмову СЦ ремонтувати або міняти товар покупця, якщо він зіпсувався не з вини покупця і шляхи вирішення даних порушень, а не кричати один на одного аля "Продавці - бики, по три класи освіти!!!" і навпаки "Пішли ті покупці, щоб я перед ними стелився!!!"))))
    нічого не вийде-буде точно та сама ситуація.
    Последний раз редактировалось VictoR; 17.03.2011 в 13:56.
    VictoR

  12. #50
    Продвинутый
    Регистрация
    15.04.2010
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    152
    Сказал(а) спасибо
    7
    Благодарили 6 раз в 6
    Вес репутации
    15

    По умолчанию re: Факти порушення прав споживачів

    Цитата Сообщение от VictoR Посмотреть сообщение
    нічого не вийде-буде точно та сама ситуація.
    А ми будем старатися, і може модератори нам у цьому допоможуть)))

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •