Vurdalaka, знає, щоб обрати саме те, що йому потрібно, а не тому, що продавець не скаже!
Взагалі порівнювати важку техніку аля трактор з компутерами - нелогічно!)
Vurdalaka, знає, щоб обрати саме те, що йому потрібно, а не тому, що продавець не скаже!
Взагалі порівнювати важку техніку аля трактор з компутерами - нелогічно!)
Чому в Технопросторі при покупці не дають чек?
Якби всюди, не?
Тим більше цікаво. З ваших слів слідує, що в Технопросторі працює певний фейсконтроль який я нажаль не прохожу. В мене десятки окремих покупок при яких мені давали лише гарантійний лист. Якщо це якість крутилятори, то я навіть не заморочуюсь. Але для системних блоків/ноутів, а особливо якщо я раджу знайомим, то прошу також надати чек. На це я зазвичай отримую подібну відповідь: " А навіщо, вам що для звітності потрібно?" Кажу так для звітності і отримую чек. Якщо говорити про дати, то останній такий діалог був в Неділю 30-го вересня, а 1-го жовтня я докупляв вентилятори, і за чек вже й не згадував. Я жодного разу не отримав чек при оплаті відразу.
Відповідно тому і підняв питання, просто цікаво наскільки подібна практика є нормальною.
Плюс питання. Чисто теоретично я хочу повернути товар в 14-ти денний термін, чи вистачить Технопростору гарантійки? На ній ж немає вартості товару, офіційно можна відправляти лісом.
Последний раз редактировалось TepH; 02.10.2012 в 09:17.
TepH, Підтримую, без наполягання жодних товарних чеків ніхто не дає...
ASRock Z68 Extreme3 Gen3, i5-2500K@4500, Enermax ETS-T40-BK, 2 x 4096 Samsung DDR3-1333 (DH0-CH9)@2133 Мгц, OCZ VERTEX 4 128М; Lenovo A820
Брался недавно ноутбук, на вопрос о чеке ответили мол есть гарантийный лист..
что то мне кажется, тем людям, которые являются оптовыми клиентами и дают со скидкой, дают гар. талон.
Покупателям с "улицы" дают товарный чек. Вроде так.
"Если вы знаете жизнь, дайте мне свой адрес"
А зачем? Сколько было гарантийных случаев - ни разу не было проблем.
Однажды пришел в сервис с планкой памяти на которой была наклейка со штрих-кодом (без никаких документов типа чека, гарантии и тем более без упаковки типа "бульк") - закончилось все возвратом денег без лишних вопросов. Правда чуть времени заняло.
Зачем плодить бумагу, если все проходит по базе?
Если бумажка нужна клиенту а не вам, тогда встаёт вопрос: если вы как посредник-оптовик, то печатайте свой гарантийный талон со своей печатью своего ПП, который платит налоги и которого есть свой кассовый аппарат, и берите за это денег. А так - хотите и рыбку съесть и ....
Все мы сталкиваемся постоянно с налоговой по работе. Но почему-то всплывают вот такие глупые вопросы
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)