Вопрос к техподдержке "ВОЛИ".
Почему у нас нет дешевого цифрового пакета, как например Отменить связь?
Вид для печати
Вопрос к техподдержке "ВОЛИ".
Почему у нас нет дешевого цифрового пакета, как например Отменить связь?
пакет есть каналов в 2 раза меньше...Цитата:
Сообщение от Vovan Отменить связь
ну и само собой Киев бедный город, нада им дешевле всё всегда.
У меня же другой вопрос, почему картинка стала растянутой ? Остаюсь на аналоговом, но картинка просто растянулась ... как смотреть?
Где? я спрашивал о цифровых.Цитата:
Сообщение от flopix Отменить связь
Интересно какая стоимость пакета "Стартовий" на два ТВ ?
И почему на сайте не работает "Управление услугами" ?
Добрый день!Цитата:
Сообщение от akim-neo Отменить связь
На данный момент неисправностей в работе Портала абонента не наблюдается, просьба проверить повторно.
Касательно стоимости тарифного плана "Стартовый" на 2 телевизора, то стоимость составляет 69,90 грн. Более подробно со стоимостью тарифных планов в зависимости от количества точек подключения можно ознакомится, перейдя по ссылке: Отменить связь
А мне так и не ответили почему на аналоговом картинка передаётся через ......... в растянутом виде??
А воний нічого сказати незможуть, хібашо ремонтника пяного дядю петю на лісапеді пришлють. який буде розтирати все працює це вам нового телевізора треба.
Чому діскавері саінс транслюється без перекладу ?
Чому в аналоговому пакеті повикидали частину каналів? І так дивитись нема що, потрібно відмовлятись від такого сервісу.
Добрий день!Цитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
На сьогоднішній день частина каналів не спроможна транслюватися в Аналоговому форматі, тому було здійснено підключення даних каналів в новому, більш якісному цифровому зображенні. Замість каналів, які перейшли в Цифрове телебачення, компанія додала до пакету Аналогового телебачення 10 нових і цікавих каналів. З повним переліком каналів можна ознайомитися на нашому сайті: Отменить связь
Половина каналів - промо-перегляд...) ІМХО, супутникова тарілка рулить!
А якщо є рівні руки або гарні знайомі - то ще й дешево або безкоштовно можна прошивати її і завжди будуть найкращі канали в найкращій якості без всяких там плат-переплат)
заради діскавері саінс взяв цифровий пакет а він без перекладу здуріти можна блін...
Може там можна переключити звукову дорожку? На АБ саме так і треба робити на цьому каналі
ну я вот чекаю відповіді техпідтримки.
Доброго дня!Цитата:
Сообщение от Vurdalaka Отменить связь
Канал Discovery Science дійсно зумовлює можливість перегляду на двох мовах - російська і англійська. Для зміни мови каналу необхідно на пульті дистанційного керування від Вашого тюнеру натиснути кнопку "A.Lang" (Kaon) або "Language" (Homecast).
Що значить неможливо? було можливо, а тут бац і ні? додали 10 "цікавих і нових" - кому ви лапшу вішаєте? а забрали скільки? залишили саме сміття майже.Цитата:
Сообщение от VOLIA_SUPPORT Отменить связь
1) Чому конструктор пакетів в Хмельницькому відмінний від Києвського ? Там можна вибирати підкатегорії і платити за них окремо від базового пакету, Чому у нас в Хмельницькому так не можна ?
2) У мене підключене цифрове тб на 1 телевізорі, де тюнер взятий на прокат у Волі за 1 копійку. Я хочу купити собі другий тюнер на інший телевізор окремо, як міні замовити ще одну картку для тюнера ? Я нехочу платити кожен місяць за додатковий тюнер !! Також я захочу поставити собі на комп'ютері плату dvb-c з підтримкою ваших карт і мене нецікавить що на ньому ненаписано воля, я можу і маю право вибирати своє обладнання ? Так скільки додаткових карток я можу замовити ? Яка вартість однієї картки ? Чи забов'язаний я платити абонплату за кожну картку ? Яка процедура замовлення цих карт ? Чи можливо їх забрати особисто ?
3) Якщо я навіть беру додатковий тюнер у волі (+20 грн кожен місяць) - ці 20 грн йдуть як оплата за оренду тюнера чи викуп тюнера на момент повної виплати його вартості ?
Завтра йду відключатися. Пішла та воля в ....
Ви такі наївні? Якщо в біднх сім'ях, у пенсіонерів і т.п. в хаті може бути по кілька ТВ (наприклад, повіддавали родичі, які купили собі нові), то тепер, щоб їх дивтися, потрібно або купувати додатковий тюнер (для перегляду "найцікавіших" 32 каналів українського ТБ), або платити щомісяця Волі додатково по 20грн.. Або ж розібратися із супутниковим ТБ, одноразово вкластися в купівлю обладнання і насолоджуватися дешевим і якісним контентом. Ну і найкращий варіант - продат свої телевізори і забутись про все це шкідливе телебачення :)Цитата:
Сообщение от black-king Отменить связь
відключайся не відключайся, але рахунки за не існуючі послуги будеш ще з рік отримувати, а потім ще зрік з погрозами від колекторських контор )))Цитата:
Сообщение от ShUmMy Отменить связь
Доброго дня!Цитата:
Сообщение от black-king Отменить связь
В разі, якщо Ви берете другий тюнер в аренду, то його вартість дійсно складає 20 грн в місяць. Дана оплата списується з Вас щомісячно і на постійній основі. Якщо Ви придбаєте собі тюнер або модуль умовного доступу, картка авторизації надається Вам в користування, при цьому Ви все рівно проводите оплату за додаткову точку перегляду на тих самих умовах.
ОТ скажіть а чому за вас до цих пір не взявся антимонопольний комітет? В ті часи коли в Хмельницкому було декілька операторів кабельного телебачення пакет з 50 каналів в т.ч. Discovery коштував 2 бакси. А тепер? Ціни тільки ростуть. Де конкуренція, де регуляторна політика держави? ЧИ все настільки підмазано, що ніхто навіть не звертає на поодинокі скарги абонентів, маючи лише одну стандартну фразу у відповідь: "Не подобається - відключайтесь!"Цитата:
Сообщение от VOLIA_SUPPORT Отменить связь
PS Вже подав заявку на відключення. Не дуже вони там хотять втримувати абонентів.
PPS А люди вже починають віддавати їм ті славнозвісні цифрові тюнера. Бачив як двоє людей повертали, зі словами - не влаштовує мене таке, то картинка ніяка, то звуку нема
Це що, держава повинна створити конкуренцію? :) Думаю, як знайдеться дядя з пузатим гаманцем, який захоче зробити в Україні чи в окремо взятому місті ще одне кабельне/цифрове телебачення, йому у цьому ніхто особливо не перешкодить. Але поки таких немає, які притензії до Волі?Цитата:
Сообщение от ShUmMy Отменить связь
Wolpix, притензії такі, що вони тихенько всіх цих районних (місцевих) операторів кабельного скупили, а кого просто "закрили", тим самим створивши собі грунт для монопольного використання рунку пслуги кабельного ТБ в місті. Колишній ТВ-сервіс так не зажирався
ShUmMy, Кстати мне тут стало интересно, в рекламе видел, что цифровой тюнер бабка подключает к телеку аналоговыми тюльпанами. В реальности оно так или есть, хотя бы, всем ненавистный SCART?
Та шо ви так волнуетесь...
Цифровое эфирное уже дышит в спину, скоро всем малоимущим раздадут тюнера, остальные себе сами купят, или тарелки поставят
и Воля сама себя похоронит своей жадностью :)
DAntES, все зависит от того, какой у бабки телек. В самом интересном случае там вообще может ДМВ модулятор ))))))))))))
Vovan, я парню так тоже сказал, на что он мне сказал, что количество абонентов только растет (а что он еще должен был сказать), Кстати когда спросил причину по какой отключаюсь - ответил за жлобство. Он что-то долго заносил в компьютер
Если верить картинкам с сайта Воли, то обычный цифровой тюнер у них - это Samsung DCB-9401Z, имеет lдва SCARTа, "тюльпанов" нет.Цитата:
Сообщение от DAntES Отменить связь
А для HD программ - какой-то ВОЛЯ DCD2104 , имеет один HDMI и один SCART.
Ви не відповіли ! 1) Чому конструктор пакетів в Хмельницькому відмінний від Києвського ? Там можна вибирати підкатегорії і платити за них окремо від базового пакету, Чому у нас в Хмельницькому так не можна ?
Значить за кожний додатковий тюнер я маю доплачувати 20 грн ?. А вам не жирно ? ....... Ужас.
100% зажрались, на аналоговому можна було підключити хоч 2, хоч 3 і більше телеприймачів. Тому й вони і переходять на цифру, бо тут протрібен тюнер. А тюнер можна здати в аренду. Хочеш дивитись на 16 дюймовому телевізорі картинку - купляй тюнер. А нафіга мені на такому екрані цифра? Та й на 22 дюймах на кінескопі вона там і близько не потрібно. Воля тупо розводить на гроші. Вірно ShUmMy каже - краше відключитись від такого горе-провадера
Важно не только самому не вестись на развод,Цитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
но также просвещать друзей, родственников, знакомых, которые далеки от темы.
Сам лично спас двоих от впаривания нафиг не нужного (для их потребностей) CAM-модуля.
Так победим! (с) :)
Добавил опрос. Посмотрим что же думают люди
Форум очень медленно работал, потому, что у Воли очень интересные тарифы в Киеве.
До 30 мегабит вход и до 1 выход.
На тестах аплоад иногда был 0,14 мегабита.
Про аплоад открыто Воля нигде не говорит - нужно хорошенько поискать.
Сейчас перешел на тариф 100 на 3 :)
Думаю, форум будет быстрее работать.
Отпишите впечатления в теме про новый сервер.
За последнюю неделю столкнулся с неработающим интернетом от Воли. За неделю второй раз инет не работает больше суток, мастера придется ждать 2-е суток. Общение с техподдержкой по тел 740 - 900 показало, что дождаться адекватного ответа или помощи просто нереально, разговаривал с 6-ю операторами и каждый врет по своему. Ответа на письма в поддержку по адресу Отменить связь нет, они не отвечают на письма. Написал в личку VOLIA_SUPPORT, жду ответа.
AntKm, а що брешуть ті покемончики в службі підтримки?
А покемончики то настоящие.Небыло тырнета 3 дня.Вижу что проблемы после грозы у них со свичем ( и уменя с сетевой - сгорела.поменял).Смотрю соединение есть а доступа нет (сетевую то поменял).Понимаю что нужно прописать МАК адрес, который я забыл.Звоню в техподдерку - они меня восприняли как инопланетянина.После часа звонков и ругани с моей стороны, 4 по счёту консультант (к стати девушка), понял чего я хочу. И о чудо тырнет заработал.Вот так то.Цитата:
Сообщение от Felorgas Отменить связь
Zulus, +1 до того, що в грозу треба виключати мережевий кабель))))
Служба підтримки на форумі ніяк не коментує діянь своїх колег) Соромно???))
Гм. постараюсь защитить людей, которых тут поливают грязью.
Фелограс, Зулус, вот зачем называть "покеменчиками" людей, которых не знаете даже заочно?
Ну не нравится провайдер, так смени его, найди лучше, дешевле, быстрее.
Зулус, решение вопроса на 90% зависит от правильно поставленной задачи. Не думаю, что на вопрос "Скажите пожалуйста MAC адрес, по номеру договора такой, то..." Поддержка бы тупила. А вот если "умничать в трубку", то получите такой же ответ.
MAC говоришь забыл? А давно его перестали писать на самой сетевой и упаковочной коробке?
Если что то не так, вопрос надо решать, если он не решается, менять провайдера, а не сидеть с выражением лица, и думать что за ваши 50 грн. вам должен весь мир.
P.S. Сам уже как 2 года юзаю Airbites. В поддержку не звоню, ибо незачем.
bream, ну дак я теж юзаю Ейрбайтів. Було кілька хвилин без інтернету, після грози, але зазвичай все стабільно.
Перед цим юзав х-сіті і що таке "розмови з оператором" добре знаю.
Одному достатньо вказати причину - дуже повільний інтернет. Одному оператору кажу про це - починає втирати про файрволи і подібну нечисть і що то проблеми в мене і т.п. Інший додумається відразу перевірити порти (чи що вони там роблять через удалёнку) і таки вислати майстрів, щоб на даху полагодили своє обладнання...
Все залежить від оператора. Чим більша конторка, тим більше там недосвідчених операторів і тим більше гемору.
тут ти не зовсім правий (нічого, що на ТИ?). Якщо провайдер надає послугу, він повинен надавати її якісно, якісно і вчасно надавати технічну підтримку (хай там користувачі "барани", які не можуть пояснити що хочуть, але на підтримці мають бути специ, а не школота).Цитата:
Сообщение от bream Отменить связь
Можу привести приклад з волею - перестав працювати інет, не отримує IP адресу. Позвонив на підтримку - там мені втирають, що проблема 100% у вас. Люди добрі, майте совість, працюю системним адміністратором і вияснити чи є проблема з моєї сторони в моїй компетенції. Прислали майстрів, прийшли і давай тупо вмикати/вимикати мережеве з'єднання (була запущена вінда, цікаво що б робили ці горе майстри якби я їм запустив лінукс?). Після 5хв таких маніпуляцій кажу "хлопці, ви б пішли перевірили свій комутатор чи що, може у вас просто порт підвис, чи ще що". В мене маленька дитина, яку потрібно було кормити в цей час, тому витурив їх за двері. Вони ж нікуди не пішли нічого перевіряти, а в заявці записали, що я їх вигнав з хати D:)
PS. вже була подібна ситуаці з ними раніше, підтримка 100% мене завіряла що це проблеми в мене. Через 2 дні передзвонив їх адмін і вибачився, сказав що проблеми з їхньої сторони, когось вони включали і щось не те зробили.
PS. відключився і юзаю Airbites