зачем плодить темы?
есть же тема - [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Куди дивиться начальство Технопростору. Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід коли він вже непотрібен. Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт. Ніби серйозна організація а за цим ніхто не слідкує.
Я Так розумію турбота про майбутнього клієнта в них відсутня.
А в магазині стільки консультантів а хочеш щось запитати так він (вона) не знає про товар і 50% його характеристики.
Я зовсім не задоволений обслуговуваням магазину!!!!
зачем плодить темы?
есть же тема - [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
а что значит критерий 50% информации?
На данную минуту в прайсе 33476 позиций, продавац не обязан досконально знать их все. Достаточно владеть общей информацией. И то, что кто то выучив характеристики 2-3 позиций которые хочет купить, пришёл и начал задавать вопросы типа "а какая высота радиатора на чипсете", решает что все вокруг дураки, один он "Д'артаньян"
Так что конкретики 0 только нытьё.
А по поводу прайсов, подозреваю, что при таком ассортименте поставщик не один, и формирование прайсов с учётом динамики цен у поставщика требует времени, а то будет вой что "цены не соответствуют действительности".
В наявності з цих 33476 позицій може 10% є а мож і нема. Досконально ніхто нічого не знає але все ж вони там працюють і кожен день з цим стикаються невже так важко хоть щось почитати про нові позиції наприклад. А прайс можна скоротити до реальної наявності товару і обновляти його небуде проблем тим більше що таке обновити ціну навіть якщо вона жалежить від курсу долара, вони ж її не на рахівниці щитають.
Так скажіть, про який девайс вам не розповіли більш детально, ніж ви знали, всім же ж цікаво
bream (25.06.2012)
На рахунок прайса згоден раніше в 9-10 був свіженький, зараз після 3 годин в кращому випадку.
Wolpix, консультант не знав, на який кілометраж розрахована мишка і скільки кліків витримають її кнопки)
Чіп оновляє прайси після 18 години щодня, всі задоволені. Омега о 6 ранку і т.д... Тобто на наступний день зранку Ви отримуєте вчорашній асортимент як по постачальникам, так і по наявності. Чим це краще? Технопростір після обіду викладає актуальний асортимент на цей же день з і всіма уточненнями.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)