2Allex "разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем" таряться на оптовому складі Технопростора,а не в магазині
John.USA, разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем, редко задают вопросы в таких магазинах, а если и задают - то только по прайсам (когда были изменения по той или иной позиции) или по срокам поставки товара. Вполне возможно, что и ошибаюсь в столь завышенной оценке форумчан, но те, кого знаю, вряд-ли будет по "пустякам" задавать вопросы менеджеру, заведомо изучив товар от "а" до "я".
Последний раз редактировалось allex; 25.06.2012 в 20:19.
2Allex "разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем" таряться на оптовому складі Технопростора,а не в магазині
2allex - мистецтво продажу - це мистецтво, і знанням цінників тут не обійдешся. мова не про технопростір,а взагалі. можна закривати бесіду, бо ти так і не зрозумів, яким має бути менеджер з продажу.
John.USA, вот и пришли к общему знаменателю, что начинающим необходимо учить матчасть, а затем посещать магазины. А каким должен быть менеджер - решает только начальник.
Последний раз редактировалось allex; 25.06.2012 в 20:33.
не зовсім так, для цього і є менеджер по продажу. Саме його справа продати те що потрібно покупцю, на що він розраховує по його можливостям.
Давно чекав подібної теми. Хочу додати своїх 5 копійок. В технопросторі працюють якісь вилупки. Було декількак казусів. То товару небуло(що в прайсі був в наявності), то ціни не сходилися (добре що на касі виправили), а то і гарантія обрізана на товар (виправдуються що партія така попалась). Але найбільше здивувало те, що більшість консультантів працюють на результат, а не на імідж. Здається правило "покупець завжди правий" не для цього магазину писане.
Не знаю який там аналітик контролює товар на полицях, але бувають повні провали з асортиментом, але це скоріше проблеми керівництва.
І ось після чергового фейлу консультанта зовсім не хочеться такого сервісу. До рівня Brain'a з такими темпами років ще 10 рости...
forusers, чому не писане? я без проблем поміняв бракований GPS-навігатор.
Але завжди є "Галя балована" (см. анекдот), якій все недогода!)
Прихожу в магазин на касу, кажу дайте мишу таку-то. Шукають. Кажуть нема о_О. Я кажу в прайсі є, а у Вас нема? Розводять руками. Я вже злий... Дивлюсь на стенд, бачу ту саму мишу що мені потрібна о_О!!! Ціна інша! Пробивають по штрих-коду - та сама яку просив!!! Галя жжот
Он обязан разбираться в том, что он продает, если продажа тракторов - его бизнес, то, чем он зарабатывает деньги.
Согласен. И менеджером-профессионалом он уже вряд ли станет. Обычный середняк.
У Вас баттхерт ? Изобидели ?Давно чекав подібної теми. Хочу додати своїх 5 копійок. В технопросторі працюють якісь вилупки. Було декількак казусів. То товару небуло(що в прайсі був в наявності), то ціни не сходилися (добре що на касі виправили), а то і гарантія обрізана на товар (виправдуються що партія така попалась). Але найбільше здивувало те, що більшість консультантів працюють на результат, а не на імідж. Здається правило "покупець завжди правий" не для цього магазину писане.
Не знаю який там аналітик контролює товар на полицях, але бувають повні провали з асортиментом, але це скоріше проблеми керівництва.
І ось після чергового фейлу консультанта зовсім не хочеться такого сервісу. До рівня Brain'a з такими темпами років ще 10 рости...
Поверьте, с другой стороны баррикад про покупателей расскажут не меньше.
Последний раз редактировалось HelloKitty; 26.06.2012 в 08:06.
allex, не "ведіться", це провокація))
таким чином John.USA апає цю "тему".
Ace
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)