Цитата Сообщение от ShUmMy Посмотреть сообщение
Не дав частину прибутку? Чи вирішили знайти крайнього для виконання планових показників.
Технічно на ходу півтони солярки злити - так це ж треба потік як пожежний гідрант.

Взагалі-то, подивіться на авто всіх праіцвників при дизельному депо. Хоч у когось є авто на бензині чи газі? Всі зливають і всі діляться - така то робота
Колись будучи в м. Сміла Черкаської обл. де велике тепловозне депо, спостерігав на стоянці такі авто....і за такі гроші... і всі дизельні.

Тому то і ектономічно вігідніше електрифікувати залізницю. Але все відносно вантажопотоку. Так приміром нашу гілку Гречани - Кам'янець-Подільський певне ніколи не електрифікують - не окупиться вона ніколи. В електровозі хіба телефон чи ноутбук на шару зарядити можна))))
конечно если объем трафика большой то электричество это вариант и дешевле и экологичней и своровать трудней :-)

южнее Хмельницкого вообщето есть несколько крупных предприятий - цементный завод, в ярмолинцах здоровенный зерновой элеватор,
+ есть пассажиропоток на Каменец и Черновцы, раньше также дальнобойщики возящие авто часто ехали по трассе Хмельницкий - Каменец