-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
ust, Все це фігня, без списку запущених процесів в procexp та фото (краще відео і не 5 секунд) де цей ноутбук в цей час знаходиться (на якій поверхні) і чітко видно на екрані обидві програми: procexp, та у вашому випадку aida
А так, можемо до нового року тут "бла бла" бла розводити.
Людині, яка далека від заліза дуже важко щось пояснити
В будь якому випадку, нехай це мені скаже сервісний центр після аналізу. В свою чергу, якщо це проблема з моїм софтом (що виключено скоріше всього - Windows міняв), я звичайно був готовий без притезній оплатити роботу, бо я хотів якомога швидше отримати робочий ноутбук, а не наваняти тут на форумі і в інших місцях.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Felorgas
Отменить связь
в будь якому випадку чіп ГП і проц на 90 градусах - це перебор явний.. Навіть під тестами ніколи так не розігрівав жоден ноут.
1.Это выброс твоих догадок, не более. Есть достаточно много ноутбуков, для которых и 95С при полной нагрузке - норма.
2.У меня есть большие сомнения по поводу правильности "показаний". Проц не может работать на 0.2в, хоть убейте. А програмулька говорит что на CPU 0.2в :)
3.Ноут может выключаться не только от перегрева проца.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от crashaston
Отменить связь
1.Это выброс твоих догадок, не более. Есть достаточно много ноутбуков, для которых и 95С при полной нагрузке - норма.
2.У меня есть большие сомнения по поводу правильности "показаний". Проц не может работать на 0.2в, хоть убейте. А програмулька говорит что на CPU 0.2в :)
3.Ноут может выключаться не только от перегрева проца.
1. Отменить связь - перша відповідь в Гуглі по запиту "hp pavilion g6 температура". Такшо тут викид твоїх догадок.
2. Ну понятно, це тільки скріншот.
3. Згоден. Але, думаю текст приблизно "Комп'ютер був виключений через перегрів під час останнього сеансу" не може бути при несправності тачпаду.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
1. Отменить связь - перша відповідь в Гуглі по запиту "hp pavilion g6 температура". Такшо тут викид твоїх догадок.
No comments...
Уважаемые дамы и господа, учитесь немного фильтровать информацию из паутины, а не принимать как истину.
Про google, yandex, mail.ru ответы я промолчу...
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Shummy
Отменить связь
Людині, яка далека від заліза дуже важко щось пояснити
Підтверджує:
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
нехай це мені скаже сервісний центр після аналізу
А про таку самокритику я взагалі промовчу:
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
наваняти тут на форумі і в інших місцях
Цитата:
Сообщение от ust
Отменить связь
Ответы@Mail.Ru
Ви читали, хто там відповіді дає?
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Отменить связь,
ось вам надійне джерело: Отменить связь
Цей процесор використовується в ноутбуці: HP Pavilion g6 1206er.
100 градусів максимальна і 90 під час звичайної роботи - це трошки критично (тестерів наразі не помітно, а варіант про ноут з закритими щілинами виключаю, так як не доведений). Да, не наведено список процесів запущений, але не думаю, що власник настільки би тролив форум і сервіс-центр скрінами з запущеними грузілками проца/відяшки.. Да і синхронна майже однакова температура вказує на те, що СО ноутбука не справляється з тепловідводом від проца, що вказує на те, що вона або несправна... або просто ніхто нічого не робив в Мікросистемі з цим ноутом.
Крім того, мав практичний досвід в усунені перегріву ноутбуків саме серії G6 (пилом була забита СО ноутбука і заміна термопасти) і жоден з них не прогрівався до 90 градусів, навіть до чистки!.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Отменить связь, вирвано з контексту..
Чоловік же сказав, що готовий був оплатити усунення проблеми, якщо це потрібно було би, щоб швидше отримати справний ноутбук, а не прочекати два тижні і отримати ті ж самі проблеми.. і тепер сидіти на форумі, з'ясовувати, чому так поганенько відремонтували ноутбук.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Отменить связь, вам порада закинути фото айди64 + скрін запущеного вікна Диспетчера задач на увімкненій вкладці "Продуктивність", даби побачити реальний процент завантаженості процесора.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Та і версію AIDA поновіше б, а то може неправильно показувати температуру, напруги...
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Ітак, пройшло майже пів року і я вирішив свою проблему.
Жаль, що це було все-таки не по гарантії і сказати добрі слова в сторону ТП не можу.
Ітак, останнім разом сказали що проблема з не сумісністю ноутбука з Він 7, драйвера старі і т.п. Бігав я довго і нудно, але не дивлячись на те, що чоловік який, зі мною спілкувався - дуже адекватний і приємний, проблему все-таки ми замняли.
Останнім разом я забув там гарантійний талон, та і залишалось всього лиш місяць-два і бігати набридати хлопцями було також вже не зурчно.
Я купив підставку під ноут з вентилятором, ігри не грав останнім часом, а ноут потрібен був для роботи і мирився з ноутом як є, хоча він продовжував грітись і шуміти як чорт. Але от пару днів назад зібрався і заніс в СЦ - той шо навпроти Юності, "Ремонт Ноутбуків" вроді називається. Я зразу сказав, що готовий заплатити скільки скажуть, ну типу якшо міняти охолоджувальну систему - то міняйте.
Через два дні зателефонували - приходьте, забирайте. Причина - забився пилюкою, почистили, заплатив 150 грн. Я думав, що вони також типу запустили софтину, 5 хв потестили, переустановили антивірус і віддали, але прийшов додому - і о чудо, ноутбук як новенький! Тихенький, холодний. Тестив на важких іграх і софті.
Можна казати, що чистка не входить в гарантію і т.п., але я ж готовий був заплатити гроші. Так і до розборки ноута тоді в майстрів руки не дійшли, видно. Та і тримали 2 неділі. :(
От вам наглядний приклад та висновки:
1. Безкоштовний сир лише в мишоловці. Гарантійного ремонту це також стосується;
2. Великі бюрократичні компанії, як-от ТП або Чіп (вони мені колись схоже монітор ремонтували) дивились на ті ремонти з великого пагорбу. Потрібно нести в маленькі конторки, де ремонтами вони ледь покривають оредну приміщення та заробітню плату.
Добре, що інтернет-магазини зараз настільки розвинулись, що покупець не залежний від монополістичного магазину.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Отменить связь, ну це вже мабуть не в Технопросторі проблема, а якраз в тому сервісі, куди його здавали і протримали 12 днів - Мікросистема.
Те, що відразу після них не було проблеми - можливо "дуйкою" подули в радіатор, пил трошки відійшов і на кілька днів проходу для повітря вистачило, але потім радіатор знов забився пилом, ще гірше, ніж в попередній раз і проблема повернулась. А в тому СЦ вам просто якісно зробили свою роботу, тобто розібрали і вичистили від пилу...
Тепер раз на пів-року - рік здавайте його на чисточку і буде все ок.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Скоріше це в тему: відгуки про роботу Техносервісу, (але не зміг знайти цю категорію)
Ситуацйія наступна: у колеги розбився дисплей на планшеті, він замовив до нього новий, поставив, але той не реагував, тоді він попросив у мене поради, куди можна його занести. Я звичайно порадив Техносервіс. Той відразу його туди повіз. Розказав їм симптоми та розказав свої підозри (так як були підозри на те, що контакти на шлейфі підгорені. (на що "майстри" Техносервісу відповіли - ні це не в тому діло, це дисплей поганий.) та взяли за таку діагностику 100грн (хоча планшет був розібраний і перевірили вони не матрицю а батарею!, яку він не просив перевіряти, але ж "майстрам" треба за щось гроші взяти" тоді знайомий замовив другий дисплей, та підішйов до другого майстра (на зупинці темп в маленькому вагончику) той відразу подивився лупою на шлейф і дав заключення що не справний шлейф. Знайомий замовив шлейф і два дисплея виявились ідеально-справні!. От такі спеціалісти в Техносервісі.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Добрый день, может кто сталкивался с гарантийным ремонтом технопростора, по закону о правах потребителя, срок ремонта не должен превышать 14 дней.
Согласно ст. 8 Закона, за каждый день задержки устранения недостатков сверх установленного срока (14 дней) потребителю выплачивается неустойка в размере 1% от стоимости товара. Кто знает как заставить их выплатить неустойку?
Спасибо.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
все просто, і навіть написано в Законі про захист прав споживачів.
Звертаєтеся письмово в момент здачі на гарантійне обслуговування виробі письмово про підміну товару на період гарантійного обслуговувавння із фондів, які фомуються на підставі відповідної постанови, де Отменить связь.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
в 99 % случае вы соглашаетесь что срок ремонта может быть до 28 дней при отсутствии запчастей. Посмотрите квитанцию от ТП.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Naum
Отменить связь
в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
Подписал, значит запей холодной водой. Только ждать.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Naum
Отменить связь
в квитанции вписали срок 60 дней на товар иностранного производства, как по мне это уж слишком. И как по мне незаконно. Просто ремонт роутера длиться уже месяц, очень неприятная ситуация.
КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ!!!
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от crashaston
Отменить связь
КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ!!!
Украинский роутер?
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Naum
Отменить связь
Вопрос не про подмену, а про сроки ремонта и компенсации при задержке гарантийных робот.
питання принципове в коштах? в відсутності роутера? в виробничому вихованні персоналу? в чому?
а що заважало отримати інший роутер, користуватися ним, та спокійнісінько чекати коли відремонтують ваш?
інше, або наступне запитання: ви які вимоги заявили в СЦ? Написано в зверненні вашому: якщо термін гарантійного ремонту перевищує 14 діб прошу визнати дефект виробу суттєвим та здійснити його заміну на новий/або відшкодувати його вартість? Якщо вашш підпис на квитанції прийому присутній - ви погодилися на умови, вас ж не змушували його ставити???? ви ж могли запропонувати свій текс вимог? вас же запитували про це що ви хочете? Працівник СЦ не зобовязаний розповідати усі нюанси проблематики законодавства і споживачів, якщо ви про це його не запитуєте. Це яко би пасажир сів в тролейбус, оплатив проїзд, і його не влаштовує швидкість його переміщення містом....
Чи вже так важко прочитати той закон? Всі відповіді в ньому є. Суттєвість дефекту збільшує ваші можливості.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от bream
Отменить связь
Украинский роутер?
:D
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Зашёл сегодня в "технопростир" в ТРЦ "Квартал" С намерением выяснить все тонкости сдачи тела Гнусмас на дефектацию и возможный ремонт. Ну в ближайший зашёл, на тот момент. За пюпитром сидит малый с бейджиком "Богдан" и что-то увлекательное смотрит на компе. У него за спиной стоит крепкая деваха и что-там в товаре висящем на стене шебуршит. Глаза ейные тоже ес-снно в компе. Пытаюсь добиться чонить по порядку сдачи тела в сервис. Отвечают нехотя (погружены в просмотр компа помните) ничё не знаем, обращайтесь в сервисный центр. Голосом отвечает, глаза по прежнему в компе. Говорю мол что там такое смотрите? Мне покажите блин. Я тоже хочу посмотреть. Отрывается от компа (слышно как лопаются сосуды у него в голове) смотрит на меня и молчит. Деваха у него за спиной мне отвечает- мы не знаем, обращайтесь в сервисный центр. И оба опять глазами в комп ныряют. В ответ говорю я вообще то парня спрашивал. Увы, жертвы виртуала меня уже не слышат. Отошел покупатель/проситель/доставала на два метра, всё, контакт сигнатуры утерян.
-
Re: Факти порушення прав споживачів
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Jean
Отменить связь
У него за спиной стоит крепкая деваха и что-там в товаре висящем на стене шебуршит. Глаза ейные тоже ес-снно в компе.
То исть руками шебуршит на стене, не отрывая глаз от компа?
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Vovan
Отменить связь
То исть руками шебуршит на стене, не отрывая глаз от компа?
Значит Вы ещё не видели настоящей имитации бурной деятельности под пристальным надзором ип-камер? :Mr:
Отменить связь
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от Sanja
Отменить связь
Значит Вы ещё не видели настоящей имитации бурной деятельности под пристальным надзором ип-камер? :Mr:
Взял на вооружение! :Thumbs up:
-
Re: Факти порушення прав споживачів
Цитата:
Сообщение от DAntES
Отменить связь
Jean, так итог какой?
Итог: -в представительстве гнусмас подробно объяснили что по чем