В принцыпе женщина сама виновата, и доказать что либо ей будет очень сложно...
Вид для печати
В принцыпе женщина сама виновата, и доказать что либо ей будет очень сложно...
Эххх, давно было, спросил я в Чипе какой КПД у данного БП. Продавец дважды переспросил, так и не ответил:D.
В таких случаях лучше не акцентировать внимание на дефектах, а возвращать по причине "хочу такой же, но с перламутровыми пуговицами" (согласно нормы о 14 днях).Цитата:
Сообщение от bream Отменить связь
Кстати о блистерах. Нужен мне был как-то кабель DVI-HDMI для эксперименту. Зашел в "Портал" на Институтской, говорю мол так и так, нельзя ли взять под залог. Дает. А кабель в блистере. Я говорю, мол, как же возвращать потом? А ничего, говорит, право, какие пустяки. Пользуйтесь. И действительно, принял назад без проблем.
Хороший человек.
:)
Думаю не "прокатит". Ты хоть раз на Технопростор возвращал товар? если нет, то визуальная проверка, а так же комплектация обязательна. Так что не заметить трещину просто нереально.Цитата:
Сообщение от Vovan Отменить связь
bream, Действительно, на Технопросторе хорошо проверяют товар при возврате. Помню один скандал с нетбуком, человек хотел вернуть с царапиной на крышке - отказали, а он к защитникам потребителей обратился, но ничего не доказал.
Советую всем покупателям скрупулёзно проверять товар перед покупкой.
Впринципі правельно, якщо є цирапина це вже не товарний вигляд (хоча якщо дуже захотів...).Цитата:
Сообщение от Boss Отменить связь
Бачу тут стільки глини на ЧІП, що моя історія не створить антиреклами, отже:
Вступна частина, зав*язка
Стояв сонячний, чудовий день, згоріла моя відеокарточка (9600ЖТ), як будь-яка тверезомисляча людина - зняв - пішов у сервіс. Пройшов місяць - телефоную на рахунок результату - приходжу, чую таку відмазку - "Наш постачальник збанкрутів, отже й ми не маємо ніяких зобов*язаннь перед Вами" я стою, розумію що вже такого роблять з мене оленя, що починає лупа сипатись з голови. Кажу - хочу поговорити з адміністрацією, виходить власник, після кількох приблизно таких же слів неповаги і нерозуміння нормального пише мені "розписку" на нотатничку (10см*10см), про те, ЩО я тої відео не купував у нього і всевладно так посміхається... я хлопака не гордий, проте пішов до юриста, склали необхідні папери, сплатив 37 за інформаційно-технічне обслуговування судового процесу і...
Епілог.
Пролунав телефонний дзвінок від юриста - йому щойно дзвонили з ЧІПа, отримали повістку і пропонують миром розійтись... ОК, кажу, чом би й ні, проте принципово має бути відшкодування всіх моїх витрат. Багато часу я потратив на правду, але здобув і то була приємна втіха з гірким осадом.
bicheck,
если не секрет, сколько берет юрист за услугу такого рода?
Зажрались, ххх наглые, ой зажрались..зачем себе рекламу только такую делать - непонятно..Цитата:
Сообщение от bicheck Отменить связь
Я думаю Отменить связь видеокарта взамен вашей исчерпала бы конфликт :).Цитата:
Сообщение от bicheck Отменить связь
Никакая видеокарта не восстанавливает нервы, потрепанные в течении месяца.Цитата:
Сообщение от DAntES Отменить связь
А мои бы очень даже восстановила :).Цитата:
Сообщение от allex Отменить связь
За консультацію і складання позовної заяви ми домовились за 50,00грн. Інше від мене окремо і на мій розсуд було.Цитата:
Сообщение от Vovan Отменить связь
І це все? А за позовну заяву до суду грошей не треба? Чи платиться, коли вже безпосередньо суд?Цитата:
Сообщение от bicheck Отменить связь
Який суд. Ні одна фірма цього не захоче їм гірше.Цитата:
Сообщение от user_lol Отменить связь
за ІТЗ (інформаційно-технічне забезпечення судового процесу) 37 грн. - це до суду, а Vovan запитував за юридичні витрати, от.Цитата:
Сообщение от user_lol Отменить связь
довелось би БП мій міняти )))Цитата:
Сообщение от DAntES Отменить связь
Я нічого проти продавців і покупців нічого не маю, розумію що покупець завжди правий. Але вибачте мене це правда в різних випадках. Було в мене багато випадків про продавців які відносилися до покупців погано і бувало що навпаки. Раніше, 2 роки назад я працював в супермаркеті «Сільпо» по вулиці Шевченка біля готелю «Поділля» охоронцем і бачив багато чого. На рахунок покупців: «Прийшов покупець з вигляду нормальний чоловік не дуже такий при грошах і не бідний, підходить до продавщиці і грубим тоном ще й з поганим тоном кажи до неї: « Чуєш ти, зваж мені печива». Ну як завжди вона йому зважила і так як і має бути вона йому подякувала а він її дав відповідь таку: « А тобі яка різниця, працюєш за копійки то закрий своє хл..бало і мовчи» то скажіть мені це нормально. Або приходить і просто по принципу починає її доставати і ображати. Я розумію що вона не може сказати покупцю яке печиво чи щось там друге краще але навіщо хамити.
Sergiy20, осваивай Денвер.
Тема немного не про то.
Я просто написав приклад коли не праві покупці. І було зовсім навпаки коли погано відносилася продавщиця в до покупців.
Не знаю, чи це порушення, але дуже незадоволений відношенням.
В березні купив в Технопросторі HP pavilion g6. Літом почались лаги - при навантаженні ноута почав дуже грітись, шуміти і виключатись - перевищена допустима температура. В жовтні таке вже почало спостерігатись при фоновій роботі: браузери, скайпи, офісні програми.
Звернувся по гарантії в сервісний центр Технопростора, мені там сказали, що самі не займаються ремонтом HP і віддадуть в сервісний центр HP. Через дві неділі (термін гарантійного обслуговування згідно закону) я зателефонував поцікавитись станом ремонту. Мені сказали, що ще немає інформації, ввечері звяжуться. Але ніхто не звязався і знову позвонив. Мені сказали - техніки перевірили, проблеми не виявлено - прийдіть заберіть ноутбук. Сьогодні як забирав, чоловік мені пояснив, що тестив 4 години температура не піднімалась вище 70 С. І це треба було тримати 2 неділі? Щоб це сказати? Але і це багато, наскільки я знаю, оптимальна температура 50-60 градусів. Пояснили, що я типу тестив не тим софтом (як я поняв), шо мені поставили AIDA.
Я прийшов на роботу, включаю - все те саме. На момент написання посту температура 90С. Позвонив в технічну підтримку HP Україна з скаргою, що за 2 неділі гарантійний ремонт не був виконаний, а здавати ще раз перед Новим Роком на декілька тижнів не маю можливості, до моя робота пов'язана з ноутбуком. Там мені відповіли приблизно: ви носили в непонятно який магазин, треба було занести в сервісний центр HP і дали контакти сервісного центру в Хм. Я позвонив туди, пояснив ситуацію, на що мені сказали, що діагностика займає 2 дні (!!!!) і щоб я після нового року знову приніс ноутбук.
От такий сервіс Технопростору і HP - футболять один на одного, аби відсидіти якось до 19.00 і піти додому.
А умови на гар. талоні, який видає ТП, ви читали? Потрібно було одразу нести у авторизований СЦ, якщо ж у ТП для вас краще, будьте добрі, чекайте.
Ви ноут на якій поверхні тримаєте? Рівній, чи на якомусь покривалі?
Скоріш за все, ремонт буде платним, будьте готові до цього. Просто пилюкою забились отвори радіатору.
Звичайно, читав.Цитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
А чому це платно? Нічого з зазначеного не порушено:
2.2 Гарантія анулюється:
- тех.ушкодження (про пил нічого не сказано)
- не завірений підписом талон;
- техніка виведена з ладу неправильним монтажем.
Ноут на столі стоїть весь час, більш як робочий, інколи ігри. А що там сталось - це вже проблема сервісного центру, я звернувся з реальною проблемою, що в мене ноутбук працює не так, як повинен.
Згідно із законодавством, дійсно потрібно чекати, але не більше 2 тижнів. Людина ж чекала і мала повне право знати все про свій нотубук, навіть якщо і він не підлягає гар. ремонту. Судячи по моїй практиці, якщо є місце гарантійному випадку, то дзвонять на наступний день і повідомляють причну негарантійного ремонту. Так що тут я з Вами не згідний. Тому я особисто теж не розумію поведінку Технопростора в даній ситуації .Цитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
Ноуту уже 10 месяцев, что нибудь да "найдут" для платного. Или до марта пофутболят и раскрутят за ремонт по полной.Цитата:
Сообщение от ust Отменить связь
Це не анулювання гарантії, а негарантійний випадок. Нажаль, не маю під руками гарантійки, але там щось є про бруд, комах і т.п.. Самі ж маєте розуміти, що ні виробник, ні продавець, ні сервісний центр не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка.Цитата:
Сообщение от ust Отменить связь
Флеш?Цитата:
Сообщение от ust Отменить связь
По-перше, на скільки я зрозумів, якраз за 2 тижні зробили. А по-друге, проблема людини не в цьому, а в тому, що затягнули на такий довгий час, ще й не знайшли причину поломки. Це можна було б зробити, якби дійсно занесли в авторизований СЦ, у них є "вказівка" проводити діагностику на протязі 1-2 днів. ТП ж може спокійно відвезти той ноут хоч через кілька днів до СЦ, може якийсь час і не забирати. Зрозуміло, що у разі, коли техніки назбиралось на відправку мало, її не повезуть, це ж даремно втрачені час і гроші.Цитата:
Сообщение от djsasha Отменить связь
А ваші коментарі дуже агресивні, зразу видно що праівник ТП )
"це ж даремно втрачені час і гроші"
Ну по-перше, це ваш час і ваші гроші (ну тобто ТП). Мені, як покупцю, до цього байдуже.
По-друге, за декілька днів на компі пк коллеги я з'являвся в скайпі, тобто ноутбук включали і "тестили". За словами техніка, тестили 4 години і так як це він розказував ,я так розумію, це він робив. Тобто виходить що весь інший час він лежав на поличці і чекав поки я позвоню?
"Флеш?"
Ні, не флеш, а яка різниця?
"не винні у тому, що у вас вдома чи на роботі є пилюка"
Так, але вирбник (і продавець як гарант) винні, що продукт не може працювати в нормальних умовах на термін гарантійного обслуговування. В свою чергу, ви також повинні розуміти, що бруд (пил) якщо є, то він назбираний ноутбуком автоматично в звичайних умовах без втручання покупця чи інших факторів. А чого він так його збирає - це вже питання до сервісного центру. Я звертаюсь з проблемою - ноутбук гріється і вимикається, він не розбирався, не падав, на нього нічого не виливалось, він не був в грязюці і т.п. Тобто умови гарантії з могу боку дотримані.
Тільки що звонив в управління захисту прав споживачів, їх коментар: відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР, а не виробник, т.я. гарантію вони давали. Звернутись ще раз і якщо проблема не буде вирішена повинні повернути кошти за продукт. І якщо справа дойде до суду, то відповідач буде Технопростір, а не hp.
ust, магазин может отдать деньги в случае если официальный сервис центр выдаст акт о невозможности ремонта изделия. А так будут ремонтировать до посинения, по крайней мере 2 раза железно.
Несите в официальный сервис, там его почистят, поменяют термоинтерфейс и будет ляля. Не создавайте проблем на ровном месте.
Правильно, але чомусь останнім часом пішла тупа мода футболити покупця по різним сервісам. Хто продав - той хай і усовує дефект чи займається цим питанням, а то якщо продати - завжди раді, а коли прийти на допомогу, то приходиться псувати нерви і тратити час. Це кругом так, гарно вивчайте правову базу і ніхто в таких випадках не покаже на двері. Захисту споживачів усі бояться дуже сильно.Цитата:
відповідальний за гарантію і гарантійний ремонт магазин ТЕХНОПРОСТІР
Якщо ви заносите їм, то, звичайно, перед вами відповідає ТП. А вже перед ними АСЦ.
Думаю, не варто нагнітати обстановку, а просто або повторно звернутися до них, або в АСЦ (враховуйте, що напряму в АСЦ все ж буде швидше). На прийомці так і кажіть, що вже здавали на ремонт, але проблема залишилась. Це повинні відмітити, і до вашого пристрою будуть дивитись більш уважно (можливо, знадобиться додатковий час, якщо проблема плаваючого характеру), та, можливо, швидше відремонтують. Тільки на прийомщиків кричати не варто, вони вам нічого не ремонтують і не винні :) При необхідності можете попросити викликати майстра, який буде проводити ремонт, щоб йому більш детально описати проблему. Це все можна вирішити доволі спокійно, не псуючи собі новорічний настрій ;)
Та я не агресивно налаштований, та і не збираюсь кричати чи кидатись ноутобуком, тим паче йти в суд - колись судився з ДАІшником за штраф - штраф-то скасували, але наїздився по судах ). Просто це створює дуже неприємну думку про ТП і немає бажання більше мати з ними справу (хоча раніше я завжди важав їх на 1 місці і скуплявся там).
Просто це халатне відношення дуже не сподобалось, мало того, враховуючи Н.р. доставляє дуже багато проблем і незручностей.
Я розумію шо в техінка 10 ремонтів в день і він спішить на "Вороніни", але то шо він не мав бажання його колупати і відправив з думкою - "якшо вернуть то може не на мою зміну" це факт.
Хм, а також мене дуже цікавить такий факт (див.малюнок): з HP запитали айдішник виробу.
Як таке може бути?
Отменить связь
ust, все же не факт что он не гарантийный, если есть официальный гарантийный талон.
ну так випустили в один день, продали через пів-року.. ось вам і просрочка по гарантії йде.. Дивіться дату продажу в гарантійці..
Не переживайте по поводу окончания гарантии ПО ДАТЕ ПРОИЗВОДСТВА.Цитата:
Сообщение от ust Отменить связь
Обратитесь в Хмельницкий АСЦ HP и они запросят для вас продление гарантии ПО ДАТЕ ПРОДАЖИ. Ну и выполнят ремонт, естественно.
Доброго Дня, шановні. Ситуація дійсно неприємна, але хочу зазначити наступне: на данний момент у нас немає авторизації по гарантійному ремонту ноутбуків HP. Тому ми вимушені проводити такі ремонти у АСЦ HP, у нашому випадку - це Мікросистема. Ваш ноутбук максимально швидко був доставлений у вказаний СЦ. Після того як пройшов термін 12 днів з моменту прийому його у Мікросистемі нас повідомили, що данний ноутбук можна забирати і вказана проблема не проявилася. У нас також виникло питання до Мікросистеми: що можна було робити з ноутбуком на протязі 12 днів і потім відповісти, що проблема не виявлена. Так як навіть дуже детальна діагностика може зайняти максимум 1-2 дні. Але нажаль - ніякої відповіді ми не отримали. При отриманні ноутбука я повідомив своїх співробітників, що його потрібно обов`язково перевірити на присутність несправності, так як ситуація неприємна. Несправніть також не проявилася.Цитата:
Сообщение от ust Отменить связь
Ще зазначу наступне: для зручності наших клієнтів, які приносять речі, які не ремонтуються на місці, ми не "футболимо" нікого по усьому місту: "Вам потрібно звернутися сюди, а Вам туди". Такі ремонти приймаються і потім ми самі доставляємо їх по місту.
Дякую за змістовну відповідь.
Але ось скріншот, зроблений за декілька днів після того, як забрав з ремонту
Отменить связь
Як бачите, темперута всерівно висока - ноутбук гріється - можна каву варити на ньому, гудить шумно. Все глючить. А запущені елементарні процеси: 2 браузери, Тандербірд, Пейнт, блокнот, скайп ну і декілька ще незначних фонових.
Погано тестили.
Хм, Мікросистема? В HP мені сказали, шо в Хм. є 2 офіційних сервісних центри - це "Ноутбк Центр"(Кам'янецька 49/1), "Смарт сервіс" (Молодіжна 14а). Вони подали "Запрос для получения дополнительной информации руководителю сервисного центра", на що їм відповіли, що не можливо найти сервсний центр, де ремонтувався мій ноутбук.
ust, Все це фігня, без списку запущених процесів в procexp та фото (краще відео і не 5 секунд) де цей ноутбук в цей час знаходиться (на якій поверхні) і чітко видно на екрані обидві програми: procexp, та у вашому випадку aida
А так, можемо до нового року тут "бла бла" бла розводити.
Людині, яка далека від заліза дуже важко щось пояснити
в будь якому випадку чіп ГП і проц на 90 градусах - це перебор явний.. Навіть під тестами ніколи так не розігрівав жоден ноут.