Вони можуть тарифи і по 5 грн зробити, але в зарашній ситуації цим методом маршрутчики прибуток не збільшать, а навпаки зможуть втратити, оскільки проїзд на тролейбусі коштує 1.5грн. І знаю багато людей які їздили в основному на тролейбусах, а коли ціна впала до 3-х гривень вони почали їздити на маршрутках, тепер чув знову будуть пересідати на тролейбуси. (і діло зовсім не у піднятті тарифу на 50 копійок, діло в тому що маршрутчики реально зажрались!) у них при тарифах 3грн все досить непогано виходить!, таксисти і долю того не отримують що мають маршрутчики. У Вінниці проїзд 3.00грн так там що бензин дешевший чи деталі дешевші? чи може водії тупіші? та ні! тому, що дану сферу має контролювати міська рада! та має диктувати свої правила ринку! вони встановили тариф 3 грн. Рішення за водіями, або працювати за такими тарифами або ні!. Місто без транспорту не залишеться, тим більше міська рада має бути більш зацікавлена у розвитку підприємств "Спецкомунтранс, Електротранс" а не годувати одного відомого кандидата у мери. Єдиним що мають требувати водії маршруток у влади - це позбавлення так званих "пільг" на безкоштовний проїзд пенсіонерів та інвалідів, нотомість щоб пенсіонерам та інвалідам давали надбавку до їх виплат еквівалентну місячному проїзду у маршрутному транспорті. (у мого швагра бабуся проживає у селі Івано-Франківської області, маршрутки бачить тільки по телевізору, так от їй така пільга як безкоштовний проїзд повністю не потрібна! а от гривень 300 до пренсії було б дуже доречно!.
Висновок - водії зажрались і йдуть не в тому напрямку! 2.Влада має відстоюбвати права громадян а не одного власника 90% усіх маршрутних транспортних засобів. 3. У таких випадках завжди згадую момент коли розпадалась партія регіонів, курс долара почав рости, і так звана нова влада придумала геніальне виправдання - регіони штучно тримали курс!. Так от особисто мені до одного місця як це було досягнуто! ми обирали лідерів які мають докласти максимум сил щоб жити стало хочаб трішки простіше!. Я не можу сказати правельних шляхів для досягнення оптимального результату у даному питанні, але підкреслю - саме тому я і не балатувався у депутати, а виконую роботу у якій я професіонал.