Страница 2 из 4 ПерваяПервая 1234 ПоследняяПоследняя
Показано с 11 по 20 из 32

Тема: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

  1. #11
    Активный участник Аватар для Antoshka
    Регистрация
    13.05.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    252
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 20 раз в 14
    Вес репутации
    17

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    Цитата Сообщение от Strihnin Посмотреть сообщение
    Куди дивиться начальство Технопростору. Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід коли він вже непотрібен. Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт. Ніби серйозна організація а за цим ніхто не слідкує.

    Я Так розумію турбота про майбутнього клієнта в них відсутня.
    А в магазині стільки консультантів а хочеш щось запитати так він (вона) не знає про товар і 50% його характеристики.
    Я зовсім не задоволений обслуговуваням магазину!!!!
    В Діавест сходити можна там багато і гарно розкажуть, і лапші на вушка навішають якої хоч

  2. #12
    Продвинутый
    Регистрация
    30.10.2010
    Адрес
    Хм
    Сообщений
    176
    Сказал(а) спасибо
    6
    Благодарили 7 раз в 6
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    Цитата Сообщение от Strihnin Посмотреть сообщение
    Куди дивиться начальство Технопростору. Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід коли він вже непотрібен. Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт. Ніби серйозна організація а за цим ніхто не слідкує.

    Я Так розумію турбота про майбутнього клієнта в них відсутня.
    А в магазині стільки консультантів а хочеш щось запитати так він (вона) не знає про товар і 50% його характеристики.
    Я зовсім не задоволений обслуговуваням магазину!!!!
    у кого то очередная жопа-боль ))))))))))))))0

  3. #13
    Platinum user Аватар для Felorgas
    Регистрация
    11.09.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    3,092
    Сказал(а) спасибо
    214
    Благодарили 217 раз в 180
    Вес репутации
    32

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    хм... Про консультантів в Технопросторі у мене враження були дуже навіть гарні!)) Запитував про монітори, які є і які можуть доставити... Розказали нормальну інформацію, конкретно по моделях і по характеристиках... Так що щодо обслуговування - Технопростір поки що не пасе задніх!))

  4. #14
    Почётный пользователь Аватар для KarrVanKain
    Регистрация
    05.12.2010
    Адрес
    Nosgoth
    Сообщений
    1,802
    Сказал(а) спасибо
    66
    Благодарили 88 раз в 65
    Вес репутации
    24

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    Тема відстій!
    Порожні балачки з приводу відсутності настрою у автора теми під перебування в магазині.
    Закрийте цей "паражняк"!
    Ace

  5. #15
    Бывалый
    Регистрация
    29.06.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,524
    Сказал(а) спасибо
    42
    Благодарили 189 раз в 155
    Вес репутации
    25

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    Тема отстой, в топку!

    Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя, а тем более порядок использования навесного оборудования. Рабочие по сборке материнских плат в Китае, не обязательно умеют пользоватся ПК. Если менеджер по продажам будет знать больше чем предусмотрено согласно штатного расписания - это уже не менеджер.

  6. #16
    Administrator Аватар для Сергій Козак
    Регистрация
    14.05.2006
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    1,439
    Сказал(а) спасибо
    467
    Благодарили 154 раз в 96
    Вес репутации
    29

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    Цитата Сообщение от Strihnin Посмотреть сообщение
    Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід
    Дякую за зауваження, ми знаємо про цю проблему і до кінця літа буде повноцінний каталог товарів на сайті з наявністю у реальному часі.
    Затримка у формуванні прайсу відбувається через обробку ринкових цін і оновлення роздрібної ціни.

    Цитата Сообщение от Strihnin Посмотреть сообщение
    не знає про товар і 50% його характеристики.
    Якщо у Вас є можливість детальніше обговорити що саме Вам не сподобалося, я буду дуже вдячний. Напишіть, будь ласка, мені контакти, як я можу з Вами звязатися, в приватні повідомлення.
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  7. #17
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    2allex "Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя" - сходи на автобазар, запитай в любого, він тобі про машину розкаже все. Де ти бачив штатний розклад менеджера? а особливо в якому розписано що він має знати (взагалі, це описується в посадовій інструкції). Менеджер по продажі не повинен знатик конденсатори якої фірми використовуються в тій чи іншій материнській платі, але її архітектуру знати має, він має орієнтуватись в чіпсетах, платформах, і т.д. Саме він має розповідати клієнту, яка "материнка" бюджетна, офісна, ігрова, для домашнього ПК і т.д. А за асортимент я вже і мовчу. Саме асортимент, а не кількість на прилавку чи на складі чи у прайсі.

  8. #18
    Бывалый
    Регистрация
    29.06.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,524
    Сказал(а) спасибо
    42
    Благодарили 189 раз в 155
    Вес репутации
    25

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    John.USA, базар и менеджер магазина - большая разница. Возьмите в магазине среднего покупателя-пользователя, что он в этом понимает, даже если перечислить все характеристики - будет молча кивать головой (а больше ему и ничего не остается делать). Если за покупкой пришел специалист - он и так знает этот товар без пояснений менеджера, и какая и по какой цене плата и т.д. Кого интересует чипсет и платформа - так на ценнике и так все доходчиво расписано. Ну а если покупатель этого не понимает - остальное ему рассказывать бесполезно, можно для приличия прочитать расширенные характеристики глядя на плату, применяя ораторское искусство и не привлекая внимание остальных покупателей - в большинстве случаев срабатывает на "отлично".

  9. #19
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    2allex - ти не туди поліз - мова йде про менеджера, а не про покупця, та й ти визначись - тобі потрібен фахівець з продажу, чи "спец по лохам"? мова про те що менеджер з продажу має орієнтуватись в тому що продає, а не парити "по ценнику". ніхто не просить його читати лекції, його основна задача допомогти розібратись в тому що потрібно покупцю, а не в тому, що потрібно "впарити" власнику

  10. #20
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!

    в тому то й фішка, що продвинутий менеджер зможе продати "спецу" щось з аналогічного що є в наявності, а ну тупо розвести руками і сказати - "німа такого"

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •