хм... Про консультантів в Технопросторі у мене враження були дуже навіть гарні!)) Запитував про монітори, які є і які можуть доставити... Розказали нормальну інформацію, конкретно по моделях і по характеристиках... Так що щодо обслуговування - Технопростір поки що не пасе задніх!))
Тема відстій!
Порожні балачки з приводу відсутності настрою у автора теми під перебування в магазині.
Закрийте цей "паражняк"!
Ace
Тема отстой, в топку!
Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя, а тем более порядок использования навесного оборудования. Рабочие по сборке материнских плат в Китае, не обязательно умеют пользоватся ПК. Если менеджер по продажам будет знать больше чем предусмотрено согласно штатного расписания - это уже не менеджер.
Дякую за зауваження, ми знаємо про цю проблему і до кінця літа буде повноцінний каталог товарів на сайті з наявністю у реальному часі.
Затримка у формуванні прайсу відбувається через обробку ринкових цін і оновлення роздрібної ціни.
Якщо у Вас є можливість детальніше обговорити що саме Вам не сподобалося, я буду дуже вдячний. Напишіть, будь ласка, мені контакти, як я можу з Вами звязатися, в приватні повідомлення.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
2allex "Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя" - сходи на автобазар, запитай в любого, він тобі про машину розкаже все. Де ти бачив штатний розклад менеджера? а особливо в якому розписано що він має знати (взагалі, це описується в посадовій інструкції). Менеджер по продажі не повинен знатик конденсатори якої фірми використовуються в тій чи іншій материнській платі, але її архітектуру знати має, він має орієнтуватись в чіпсетах, платформах, і т.д. Саме він має розповідати клієнту, яка "материнка" бюджетна, офісна, ігрова, для домашнього ПК і т.д. А за асортимент я вже і мовчу. Саме асортимент, а не кількість на прилавку чи на складі чи у прайсі.
John.USA, базар и менеджер магазина - большая разница. Возьмите в магазине среднего покупателя-пользователя, что он в этом понимает, даже если перечислить все характеристики - будет молча кивать головой (а больше ему и ничего не остается делать). Если за покупкой пришел специалист - он и так знает этот товар без пояснений менеджера, и какая и по какой цене плата и т.д. Кого интересует чипсет и платформа - так на ценнике и так все доходчиво расписано. Ну а если покупатель этого не понимает - остальное ему рассказывать бесполезно, можно для приличия прочитать расширенные характеристики глядя на плату, применяя ораторское искусство и не привлекая внимание остальных покупателей - в большинстве случаев срабатывает на "отлично".
2allex - ти не туди поліз - мова йде про менеджера, а не про покупця, та й ти визначись - тобі потрібен фахівець з продажу, чи "спец по лохам"? мова про те що менеджер з продажу має орієнтуватись в тому що продає, а не парити "по ценнику". ніхто не просить його читати лекції, його основна задача допомогти розібратись в тому що потрібно покупцю, а не в тому, що потрібно "впарити" власнику
в тому то й фішка, що продвинутий менеджер зможе продати "спецу" щось з аналогічного що є в наявності, а ну тупо розвести руками і сказати - "німа такого"
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)