Звертатись потрібно не сюди, а в спілку захисту прав споживачів. Керівництво добре знає як функціонує СЦ))вертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
Звертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
Чому не контролюється робота працівників сервісного центру, який знаходиться по Прибузкій?
Був зданий телефон по гарантії зі скаргою:"швидкий розряд АКБ". Мало того, що було порушено статі 8 та 9 Закону про захист прав споживачів- смартфон ремонтувався майже місяць. Згоду про додатковий термін ремонту, де описано у статті 8 Закону, я не давав ні у якій формі.
По-друге, АКБ був поставлено непрофесійно: всередині корпусу вона "гуляє по корпусу", відчувається, що не зафіксовано її.
По-третє, проблема залишилась- і це проблема не програмна, а сама аппаратна. АКБ розряжається дуже швидко.
По-четверте, факт є фактом- працівники СЦ не перевіряють відремонтовану ними продукцію, тобто працюють на "авось".
Застерігаю всіх, хто планує здавати туди на ремонт: подумайте тричі, ніж здійснювати такі дії.
І до речі, я не конкурент СЦ, я звичайний покупець. І не троль, як модно зараз писати.
Последний раз редактировалось djsasha; 09.10.2019 в 23:19.
Звертатись потрібно не сюди, а в спілку захисту прав споживачів. Керівництво добре знає як функціонує СЦ))вертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
А хто ж по Вашому організовує і керує роботою СЦ? І вони не все ремонтують самі, щось відправлюять вище по вертикалі (де купували). Це Україна, тут кругом так) Привикайте)Цікава відповідь. Добре знає, і нічого не робить?
Надайте, будь ласка, в ЛС номер сервісної квитанції, або ПІБ на яке відбувався прийом на гарантійний ремонт для перевірки.
Можливість збільшення терміну гарантійного ремонту передбачена у сервісній квитанції, хоча, звичайно від цього можна відмовитися, відповідно до законодавства. Звичайно, якщо мова йде про кінцевого споживача, а не гуртового чи корпоративного клієнта з якими співпраця відбувається на договірних умовах.
Це викликано і логістичним фактором, і тим що гарантійний ремонт в залежності від бренду/виробника, виконує не безпосередньо компанія Технопростір чи її Сервісний центр, а постачальник товару. Така гарантійна політика існує і у інших продавців техніки. Якщо є підстави вважати, що ремонт виконаний неякісно, або є інші несправності які необхідно вирішити - передайте, будь ласка, пристрій повторно на ремонт. Все буде враховано та проконтрольовано. Додатково, на термін перебування пристрою у ремонті, продовжується термін гарантії.
Приносимо вибаченння за незручності.
Последний раз редактировалось Desmond; 15.10.2019 в 15:53.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)