Звертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
Чому не контролюється робота працівників сервісного центру, який знаходиться по Прибузкій?
Був зданий телефон по гарантії зі скаргою:"швидкий розряд АКБ". Мало того, що було порушено статі 8 та 9 Закону про захист прав споживачів- смартфон ремонтувався майже місяць. Згоду про додатковий термін ремонту, де описано у статті 8 Закону, я не давав ні у якій формі.
По-друге, АКБ був поставлено непрофесійно: всередині корпусу вона "гуляє по корпусу", відчувається, що не зафіксовано її.
По-третє, проблема залишилась- і це проблема не програмна, а сама аппаратна. АКБ розряжається дуже швидко.
По-четверте, факт є фактом- працівники СЦ не перевіряють відремонтовану ними продукцію, тобто працюють на "авось".
Застерігаю всіх, хто планує здавати туди на ремонт: подумайте тричі, ніж здійснювати такі дії.
І до речі, я не конкурент СЦ, я звичайний покупець. І не троль, як модно зараз писати.