Показано с 1 по 6 из 6

Тема: Робота СЦ м. Хмельницького

  1. #1
    Профи Аватар для djsasha
    Регистрация
    30.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,003
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 11 раз в 9
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Робота СЦ м. Хмельницького

    Звертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
    Чому не контролюється робота працівників сервісного центру, який знаходиться по Прибузкій?
    Був зданий телефон по гарантії зі скаргою:"швидкий розряд АКБ". Мало того, що було порушено статі 8 та 9 Закону про захист прав споживачів- смартфон ремонтувався майже місяць. Згоду про додатковий термін ремонту, де описано у статті 8 Закону, я не давав ні у якій формі.
    По-друге, АКБ був поставлено непрофесійно: всередині корпусу вона "гуляє по корпусу", відчувається, що не зафіксовано її.

    По-третє, проблема залишилась- і це проблема не програмна, а сама аппаратна. АКБ розряжається дуже швидко.
    По-четверте, факт є фактом- працівники СЦ не перевіряють відремонтовану ними продукцію, тобто працюють на "авось".

    Застерігаю всіх, хто планує здавати туди на ремонт: подумайте тричі, ніж здійснювати такі дії.

    І до речі, я не конкурент СЦ, я звичайний покупець. І не троль, як модно зараз писати.
    Последний раз редактировалось djsasha; 09.10.2019 в 23:19.

  2. #2
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Робота СЦ м. Хмельницького

    вертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
    Звертатись потрібно не сюди, а в спілку захисту прав споживачів. Керівництво добре знає як функціонує СЦ))

  3. #3
    Профи Аватар для djsasha
    Регистрация
    30.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,003
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 11 раз в 9
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: Робота СЦ м. Хмельницького

    Цитата Сообщение от John.USA Посмотреть сообщение
    Звертатись потрібно не сюди, а в спілку захисту прав споживачів. Керівництво добре знає як функціонує СЦ))
    Цікава відповідь. Добре знає, і нічого не робить? Я написав це, як попередження для всіх, щоб люди не звертались в даний СЦ. Я вже звернувся в спілку споживачів.

  4. #4
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,085
    Сказал(а) спасибо
    34
    Благодарили 119 раз в 93
    Вес репутации
    22

    По умолчанию Re: Робота СЦ м. Хмельницького

    Цікава відповідь. Добре знає, і нічого не робить?
    А хто ж по Вашому організовує і керує роботою СЦ? І вони не все ремонтують самі, щось відправлюять вище по вертикалі (де купували). Це Україна, тут кругом так) Привикайте)

  5. #5
    Профи Аватар для djsasha
    Регистрация
    30.04.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,003
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 11 раз в 9
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: Робота СЦ м. Хмельницького

    Цитата Сообщение от John.USA Посмотреть сообщение
    А хто ж по Вашому організовує і керує роботою СЦ? І вони не все ремонтують самі, щось відправлюять вище по вертикалі (де купували). Це Україна, тут кругом так) Привикайте)
    Клієнту начхати, що СЦ десь там комусь щось відправляє. Ви ніби вчора народились і не знаєте всієї специфіки роботи сервісних центрів та відчувається, що дуже необізнані із законами.Краще нічого не пишіть, не захищайте, адже бачу, що Ви і працюєте в цьому СЦ.

  6. #6
    Администратор
    Регистрация
    15.03.2018
    Адрес
    Хмельницький
    Сообщений
    2
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 0 раз в 0
    Вес репутации
    7

    По умолчанию Re: Робота СЦ м. Хмельницького

    Надайте, будь ласка, в ЛС номер сервісної квитанції, або ПІБ на яке відбувався прийом на гарантійний ремонт для перевірки.

    Можливість збільшення терміну гарантійного ремонту передбачена у сервісній квитанції, хоча, звичайно від цього можна відмовитися, відповідно до законодавства. Звичайно, якщо мова йде про кінцевого споживача, а не гуртового чи корпоративного клієнта з якими співпраця відбувається на договірних умовах.

    Це викликано і логістичним фактором, і тим що гарантійний ремонт в залежності від бренду/виробника, виконує не безпосередньо компанія Технопростір чи її Сервісний центр, а постачальник товару. Така гарантійна політика існує і у інших продавців техніки. Якщо є підстави вважати, що ремонт виконаний неякісно, або є інші несправності які необхідно вирішити - передайте, будь ласка, пристрій повторно на ремонт. Все буде враховано та проконтрольовано. Додатково, на термін перебування пристрою у ремонті, продовжується термін гарантії.
    Приносимо вибаченння за незручності.
    Последний раз редактировалось Desmond; 15.10.2019 в 15:53.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. школи хмельницького
    от Альона8838 в разделе Обо всем
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 16.09.2015, 11:55
  2. Ответов: 70
    Последнее сообщение: 01.03.2015, 17:19
  3. Ответов: 4
    Последнее сообщение: 25.12.2012, 00:49
  4. Компютерні магазини Хмельницького
    от Сергій Козак в разделе Магазины
    Ответов: 95
    Последнее сообщение: 01.01.2012, 19:48
  5. Робота комунальних служб Хмельницького за тиждень
    от DAntES в разделе Хмельницкие новости
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 31.03.2011, 14:18

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •