Надайте, будь ласка, в ЛС номер сервісної квитанції, або ПІБ на яке відбувався прийом на гарантійний ремонт для перевірки.
Можливість збільшення терміну гарантійного ремонту передбачена у сервісній квитанції, хоча, звичайно від цього можна відмовитися, відповідно до законодавства. Звичайно, якщо мова йде про кінцевого споживача, а не гуртового чи корпоративного клієнта з якими співпраця відбувається на договірних умовах.
Це викликано і логістичним фактором, і тим що гарантійний ремонт в залежності від бренду/виробника, виконує не безпосередньо компанія Технопростір чи її Сервісний центр, а постачальник товару. Така гарантійна політика існує і у інших продавців техніки. Якщо є підстави вважати, що ремонт виконаний неякісно, або є інші несправності які необхідно вирішити - передайте, будь ласка, пристрій повторно на ремонт. Все буде враховано та проконтрольовано. Додатково, на термін перебування пристрою у ремонті, продовжується термін гарантії.
Приносимо вибаченння за незручності.